Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jeg begynner å bli Norsk! -10 er deilig temperatur og ski på nrk er helgeformiddagenes høydepunkt :lol: tenk det da, jeg som hater sport! Det verste er at jeg noen ganger gråter en aldri så liten nasjonalistisk skvett når Norge vinner... jeg tror det er derfor jeg synes det er så gøy å se på, fordi Norge er så innmari overlegne som regel :D

Nå skal jeg ut i varmen med Casper og den nye fine sparken min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Tja, da skulle du sett det forrige vi så på :P Mannen sine penger! haha

Har sett mye på Eliasmarken, og de liker jeg veldig godt, men de er del over denne i pris altså. Men ellers så hadde Eliasmarken vært helt topp! Dog vet jeg ikke hvordan det er med husdyr der.. Vet du? :P

Nei, jeg tror du må søke og at det går greit, men er ikke sikker. Jeg har vært og sett på leiligheter der, men det var mens jeg fantaserte om at jeg skulle ha råd til å kjøpe meg noe. Den planen er utsatt noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg begynner å bli Norsk! -10 er deilig temperatur og ski på nrk er helgeformiddagenes høydepunkt :lol: tenk det da, jeg som hater sport! Det verste er at jeg noen ganger gråter en aldri så liten nasjonalistisk skvett når Norge vinner... jeg tror det er derfor jeg synes det er så gøy å se på, fordi Norge er så innmari overlegne som regel :D

Nå skal jeg ut i varmen med Casper og den nye fine sparken min :D

Hvor er du egentlig fra? :P Norge :heart:

Ane: Jeg ville hvertfall helt klart ventet, vi var å så må mye røl vi også når vi lette etter hus, og veldig glad vi ikke hoppet på en av de store prosjektene. Er noe som må gjøres her også, men det kan vi vente med.

Dere aner jo ikke hvordan det ser ut når veggene på badet fjernes osv. Ta med en som har peiling når dere er på visning i det minste. Å krangle om oppussing er ikke spesielt morsomt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror du må søke og at det går greit, men er ikke sikker. Jeg har vært og sett på leiligheter der, men det var mens jeg fantaserte om at jeg skulle ha råd til å kjøpe meg noe. Den planen er utsatt noen år...

Ok :) Om det ikke er lov med dyr, så er det jo ikke noe for oss.. :(

Edit: Ligger en Eliasmarken ute, en av de nyeeste. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39098443&sort=0&keyword=eliasmarken&areaId=20220 Gjerne, men helvette for en pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers, hvordan regler har dere? Vi hadde ei på besøk som satt å måpte da Raptus og Kua la seg i vinduskarmen (over sofaen).

Jeg har virkelig ikke noe problem med å ha hunder i vinduskarmen, de små riktignok :P Jeg føler ikke at de tar over huset eller "styrer", de har regler de også, bare ikke så mange av de. Eneste egentlige regelen inne er at de skal være stille og ikke herje for mye :P Men de har nok en skjult agenda, sånn siden de benytter vinduskarmen (i sola) som soveplass.. !

Tja, alle våre hunder ligger på sofakanten inntil det store vinduet og sover eller følger med på verden. Da jeg bodde i Oslo lå jentene i den samme sofaen, delvis oppå vinduskarmen. Helt naturlig, synes vi. :)

BE1413AC-AF82-4B17-8905-0A49CA27CC61-908

DSC_2292.jpg

24012012592_1.jpg

Tidlig krøkes... :P

DSC_0485.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det vet vi jo :) Vi så jo på et total renoveringsprosjekt sist, så dette er ikke så ille, haha :) Får dra med meg mamma på mandag, hun klarer nok å snakke mannen til fornuft. Går ut ifra hun mener det samme som meg, at det ikke er ideelt med hund, osv i 14 etasje.. haha :P

14.etasje høres ut som et mareritt om heisen ikke skulle virke :lol:

Vi (jeg og typen) sitter og titter litt på leiligheter for tiden, for husdrømmen må nok utsettes en del år. Men jeg tror det bare gjelder å ha litt is i magen, for akkurat nå er det ikke noe vi (han) har sjans til å kjøpe. Prisene er ekstreme, og hjelper ikke å kjøpe et oppussingsobjekt om man ikke har råd til å pusse opp heller.

:lol: Vi bor i et oppussingsobjekt (fortsatt), og håper snart siste veggen er helt tørr så de kan begynne å sette i stand leiligheten igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers, hvordan regler har dere? Vi hadde ei på besøk som satt å måpte da Raptus og Kua la seg i vinduskarmen (over sofaen).

Jeg har virkelig ikke noe problem med å ha hunder i vinduskarmen, de små riktignok :P Jeg føler ikke at de tar over huset eller "styrer", de har regler de også, bare ikke så mange av de. Eneste egentlige regelen inne er at de skal være stille og ikke herje for mye :P Men de har nok en skjult agenda, sånn siden de benytter vinduskarmen (i sola) som soveplass.. !

Etter å ha hatt en "katt" i huset, har jeg på en måte sluttet å la meg sjokkere over valg av liggesteder. Z'n lå på bord, i stoler, i trapper, i vinduskarmer, på sofaryggen så lenge det var ett vindu i nærheten han kunne kikke ut av. BP har fått ryddet ett bord for det passet han å ligge på nettopp DET knøtt lille bordet, men det sto ved ett vindu må vite. Følte aldri at han prøvde å ta over huset for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra avsted for å skifte bandasje. I natt var det VONDT i kneet mitt, ble litt nervøs, for det var glovarmt også, og det er ikke noe godt tegn. (Jepp. man blir nokså navlebeskuende av å være rekonvalesent! :P ). Etter legen tror jeg at jeg skal dra på butikken. Hvis jeg ikke klarer å gå omkring og hente varer selv så kanskje noen som jobber der kan hjelpe meg?

Og så synes jeg synd på oppdretteren til Symra. Seks valper født i natt, to er døde, de fire som fortsatt lever er veldig svake, minst en av dem kommer neppe til å klare seg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å dra på AquaDog med eldste vorstheren idag! Det blir spennende. Hun fikk time med svømming i basseng og massasje til jul i 2011 av meg, mamma og min søster, og nå endelig har vi skaffet time. Hun er 14år i april, men en rev på svømming og bading, så dette skal nok gå bra :) De må svømme med flytevest, også har de godbiter og leker. Hun er både bade og matgal, så det kan jo ikke bli bedre? Skal se om jeg får filma litt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf. Jeg fikk en genser til jul av svigers (sånn VM-genser). Den var vanvittig mye dyrere enn jeg forestilte meg (jeg synes det er litt tullete å bruke 2500,- på en genser. De trenger liksom ikke å bruke så mye penger på meg, jeg hadde blitt glad for en flaske olivenolje eller en bok, jeg).. Men genseren passet selvfølgelig ikke, og de kunne ikke skaffe en som gjør det (kombinasjonen bred rygg og lang overkropp er visst for mye for Dale), og jeg kunne ikke få tilbake pengene, så nå sitter jeg med valget mellom å ta en herregenser som passer i lengden og over brystet, men er for stor over skuldrene og litt for lang i ermene eller en tilgodelapp på Husfliden (av alle steder) på 2500,-. Æsj. First World Problems... Men likevel...

Hadde det vært meg hadde jeg vært lykkelig ny eier av pledd fra Røros Tweed :)

Ting. Tar. Tid...

Nå har takstmannen holdt på i snart tre timer! Trodde det tok en times tid jeg - ikke en hel arbeidsdag! Jeg som skulle vært på jobb halv elleve...

Å hjelpes, hva har han holdt på med så lenge? Takstmannen vi hadde i forrige leiligheta brukte kanskje 45 minutter, max. Det var riktignok bare ei leilighet på 70 kvm, men likevel, 3 timer??

Får ikke limt det inn i andre posten, så blir dobbeltp.

Mulig jeg er rar, men jeg synes ikke det ser så ille ut. Ja, tapet og gulv trenger bytte, nytt kjøkken og bad(må egentlig ikke, men vi vil).

Vi MÅ ikke, men vi har villet i over et år(og lett i over et år), og han liker ikke tanken på å leie og betale de penger istedet for å betale ned på eget lån, når han kan få. Og det er jeg enig i :)

Altså, vi byr jo ikke om vi ser at det er helt håpløst :P Vi er ikke helt loco. Og jeg tror nok det er et populært sted for unge, og prisen vil mest sannsynlig gå over det han kan betale :)

Jeg blafra bare kjapt gjennom bildene, men for meg så det der ut som ei leilighet som trenger totalrenovasjon. Det innebærer blant annet nye vinduer og isolasjon også, ikke bare overflatebehandlinger. Det er ****** mye arbeid, og svinedyrt. Jeg har følt det på kroppen, vi har totalrenovert en halvpart på egen hånd nå i 2011-2012. Forholdet vårt har overlevd fint det, og jeg har hatt et svangerskap gjennom galskapen. Men vi hadde riktignok pussa opp et helt hus fra før, og visste godt hva vi gikk til. Husk at fritiden er dyrebar den også - den gir man i praksis avkall på for en lengre periode med et slikt prosjekt.

Om dere har tid, råd og lyst, go for it. Men ikke lur deg selv med at "vi kan jo bare legge ny parkett oppå gamle gulvet" feks.. :)

... er det plutselig veldig varmt her inne. Varmepumpa er urørt, med andre ord er det kroppen min som har litt kontroll på tempen sin igjen :banana:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers, hvordan regler har dere? Vi hadde ei på besøk som satt å måpte da Raptus og Kua la seg i vinduskarmen (over sofaen).

Jeg har virkelig ikke noe problem med å ha hunder i vinduskarmen, de små riktignok :P Jeg føler ikke at de tar over huset eller "styrer", de har regler de også, bare ikke så mange av de. Eneste egentlige regelen inne er at de skal være stille og ikke herje for mye :P Men de har nok en skjult agenda, sånn siden de benytter vinduskarmen (i sola) som soveplass.. !

Regler, ikke eksistrende :P

Han styrer selv om han vil ligge i senga, sofa, klint inntil døra, ute på verandaen, oppå sofaen, under bordet for den saksskyld... ser ikke noe problem med det vi da :lol:

428290_10151406186670767_694240979_n.jpg

men han får ikke lov å bråke inne da, eller ute på verandaen. og herjing når han har besøk skulle egentlig ikke være lov, men de er så søte så vi var ikke noe flinke på det, de gir seg jo etterhvert uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Om det ikke er lov med dyr, så er det jo ikke noe for oss.. :(

Edit: Ligger en Eliasmarken ute, en av de nyeeste. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39098443&sort=0&keyword=eliasmarken&areaId=20220 Gjerne, men helvette for en pris :P

De nye der er av typen lavt innskudd, høy fellesgjeld. Styr unna! :P

...er jeg kaffetørst og arbeidslei. Eller, mest pc lei, for selv om jeg ser greit nå så blir jeg sliten i hodet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes, hva har han holdt på med så lenge? Takstmannen vi hadde i forrige leiligheta brukte kanskje 45 minutter, max. Det var riktignok bare ei leilighet på 70 kvm, men likevel, 3 timer??

Jeg sa det til han - det tok litt lenger tid enn ejg regna med. Ja, det syntes han også - men huset var jo så svært og hadde så mange som som skulle måles opp så da tok det emr tid enn han også forventet. Jeg dro når han var ferdig innendørs dag - da hadde han holdt på i 3 1/2 time...

Og nå skal jeg på IKEA før jeg skal hjem, pakke bag, og bade Freya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, jeg vil egentlig ikke bo så høyt, men det er mannen som får lånet, og han ser ikke noe problem i det, :).

Om han ikke ser noe problem med det, har han kanskje heller ikke sett for seg lufting av hund opp og ned, evt farting med unger etterhvert... hvem sitt ansvar vil det bli, tror du? :)

I know notthing :aww: Kunne spart meg for rosinene i bolla, og bytta ut juice med brus, så hørtes lunsjen helt perfekt ut, syns jeg :lol:

*Ler*... jeg er kvalm ennå...

mumlemumle bikkjene mine ligger ikke i sofaen engang, de. *føle seg som den drittkjerringa :icon_redface:*

Nei forresten, jeg er ikke sååå drittkjerring :ahappy: , de ligger i senga om natta. :lol:

Grusomme, grusomme menneske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en drøss med bøker (engelske) som jeg bare kunne tenkt meg å gi bort. Noen som har noen forslag til hvor man gir bort sånt? Jeg har jo ikke bil, så litt vanskelig å levere det noe sted. Var det ikke en gang i tiden slik at skolekorps tok i mot sånt? Her ryddes det for harde livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en drøss med bøker (engelske) som jeg bare kunne tenkt meg å gi bort. Noen som har noen forslag til hvor man gir bort sånt? Jeg har jo ikke bil, så litt vanskelig å levere det noe sted. Var det ikke en gang i tiden slik at skolekorps tok i mot sånt? Her ryddes det for harde livet!

Det er mange skolekorps som samler inn når de skal ha loppemarked. Det gjør de iallefall hos oss. Men da kommer det gjerne lapp i postkassen litt tid i forveien. Dessuten er det gjerne på våren, rundt påsketider, de har loppemarked. Eller så kan du legge ut en "gis-bort-annonse" på Finn og si at de er gratis mot at de som vil ha henter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange skolekorps som samler inn når de skal ha loppemarked. Det gjør de iallefall hos oss. Men da kommer det gjerne lapp i postkassen litt tid i forveien. Dessuten er det gjerne på våren, rundt påsketider, de har loppemarked. Eller så kan du legge ut en "gis-bort-annonse" på Finn og si at de er gratis mot at de som vil ha henter dem.

Takk! Cafe Aasen henter bøker osv. her i Oslo og har bokmarked hver torsdag og lørdag, så har sendt en mail til de og håper de er interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet meg på jobb etter sykehuset. Vi kan jo starte med det positive? Han syntes jeg så utrolig bra ut, og var veldig imponert over at jeg var i jobb, vannet i ryggen har trekt seg noen mm tilbake så det er veldig bra, og jeg har fått mer plass rundt hjernen i nakken.

Ang shunten i magen vil de ha litt is og vente, den kan flytte på seg og lage lommer rundt organer osv, og vi må bare avvente og se om det roer seg eller blir verre.

Han var helt sjokkert over hvor bra jeg fungerte og jeg var vist blitt mye bedre enn de håpet på, og veldig glad når han så hvor bra jeg var blitt. Det ville fortsette å være rocky et år eller to til, så håper han at det skal stabilisere seg, som han sa når hjernevesken ikke har sirkulert på 23 år så tar det lang tid for kroppen og lande på noe som fungerer.

Ventilen stilte seg på MR for 2 uker siden da, og det er siden da formen min har steget veldig så det tyder på at den overdrenerte før det, så da lar de den stå der den står nå. Så får vi se..

Så jeg er fortsatt litt :blink: og vet ikke helt om jeg skal være :banana: eller :cry: ,men det heller mest mot :banana: men jeg har gruet meg så til om jeg evnt måtte gjennom flere operasjoner pga smerter osv, så er godt å se at ting bedrer seg. :sweat:

:lama::queen::cowboy::huh: :panda: :cheerleader::dog_running::blissysmile::happy1:

JEG er sjokkert over hvor godt du fungerer. Herregud, jeg blir utslitt bare av å lese om alt som feiler deg jeg. Du er tøff!!!

Deilig å jobbe i dag. Mailen var knallrød, men rød er en fin farge. 169 ubesvarte hastemail, det fine er at var det hast er det allerede for seint moahaha. ..

Kidden er hjemme å ble sååååå glad for blomsten at pappaen kalte han blomster-Finn.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...