Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

OL på Lillehammer var i 1994, ikke sant? "Med skam at melde" (reine Wooster og Jeeves formuleringen :lol: ) - da gikk jeg på ski sist gang. :icon_redface:

Også var det én ting til som jeg bare må dele med dere. Ei som jeg kjenner måtte avlive hunden sin i høst, det var en Chesapeake bay retriever og matvrak. På vei til Oslo dyreklinikk stanset de på en matbutikk og kjøpte med seg to kilo stekte kjøttboller som var livretten. Så mens livet ebbet ut ved hjelp av sprøyter så drev hunden og momsa kjøttboller og koste seg. :wub:

Sånn har jeg alltid gjort med mine. Tellus døde med munnen full av muffins. Jeg jobbet på Narvesen når jeg fikk han og han var ofte med på jobb, helt til hsn oppdaget muffins. Han var komplett idiot etter muffins og stjal som en ravn. Sheila fikk Gulrot, det var det aller aller beste hun visste ( rare dyret) , Pan elsket ost, men ville som forventet ikke spise hos dyrlegen.

Loke fikk vafler og kylling. Han gikk godbitsøk rundt på kontoret til sprøyta begynte å virke. Da kom han å la seg på fanget mitt og fikk gumle vafler til han sovnet.

Nå synes jeg det er rart de ikke har hurtigtest på legevakta. Ask ble testet av faren og da måtte vi vente til dagen etter , siden faren ikke akkurat har fremkallingsutstyr i bilen.

Tuva får ikke svar på et par dager, Ask fikk svar dagen etter..Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det mye gitt, men tar det jeg husker, Teserere god bedring til Aida! Og Nina, grattis med leilighet :)

Nå sitter jeg da her på jobb og venter på at kaffen skal virke, sov utrolig dårlig inatt, men det skal ikke ødelegge dagens planer. Jeg skal nemlig på kurs med jobben kl 10, og når jeg er ferdig der så er det rett på treningsstudio for å prøve det nye programmet jeg har funnet :) Nå skal jeg bli STERK!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir*

Det er vel sånn ca 30 ansatte i Barnehagen til Ask og siden telefonen til avdelingen hans er ute av stand pga opppussing er det helt virkårlig hvilken avdeling jeg havner i når jeg ringer. Morsomt nok vet plutselig alle hvem jeg er og hva det gjelder når jeg ringer. Det er første tilfellet av svineinfluensa i barnehagen og det merkes. Det er ikke ofte barnehagen ringer meg for å høre hvordan det går med A når han er syk liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror krøllebølla er kommet i kladdealderen, pelsen hennes er full av små knuter bare et døgn etter at hun er kammet (ikke børstet eller groomet :P Vi bruker kam, vi). Nå hjelper rett nok Nora til med å lage knuter, men jeg har hverken skuldre eller hender til å holde puddærn flokefri, så det spørs om ikke utstillingssveisen hennes ryker nå :hmm:

Tror pc'en min prøver å si at den kommer til å dø snart også, den har skrudd seg av en 4-5 ganger det siste døgnet fordi den blir for varm. Det er såvidt et kvarter siden jeg skrudde den på nå, og det er alt 85 grader i den, i følge CoreTemp. Det er neppe et sunnhetstegn (og den ble støvsugd for 2 døgn siden, så den skal ikke være full av gugg).

.. Har jeg sendt avgårde datterbarnet og venninna til bussen. Vært slem mamma i dag, de måtte gå fordi de bare skulle på stasjonen og ikke over motorveien som hun pleier. Ser sånn halvveis på AFV som tilsynelatende har en hundespesial, for det er mye videoer med hund. Jeg er nok sær, for jeg ser ikke helt humoren i å ha en hund som er så feit at den sliter med å reise seg opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du hellige makrell. Jeg sov fra 20:30 i går til 07:00 i dag :|

Da var det ikke deg jeg så idag tidlig, men kan jeg ha sett mannen din langs Kirkeveien med to stk dansk svensk gårdshund? Det var nemlig en skikkeligs med to stk, en skikkelig leken, og en litt mer voksen, og da tenkte jeg på deg med en gang :)

Guri, lurer på hva som skjer her, har sett et par biler med blålys forbi her (og sirene) samt hørt sirene litt her og der. Noe må jo ha skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken! :| Ble vekket av Lea som skulle ut, eller det vil si jeg var våken og fikk ikke sove. Selv om jeg var våken så ville ikke det si at jeg hadde lyst å stå opp, og enda mindre lyst å gå ut i dette kalde været, men siden prinsessa var sååå sliteni går kveld så skulle hun ikke gå ut på do så da måtte jeg opp før 8 i dag. :sint_01: Så nå er jeg våken da. årh jeg håper jeg snaaart får sove godt en helt natt jeg.... Har logget meg inn på nav og jeg får penger i dag! :D Da kan jeg kjøpe nye gardiner til soverommet sånn at det endelig bli heeeelt mørkt.

Nei får kanskje komme meg opp av sengen igjen for å få i meg noe frokost før jeg prøver å sove litt til. Får i hvert fall ikke sove nå som magen sier den er sulten... Uansett så skal dagen bli en bra dag den for det har jeg bestemt! Ivo skal få trekke kjetting i dag og Lea skal bare få springe rundt å være den sprettballen hun er. 2 dager på rad med lydighetstrening og tur i skogen etterpå, ja da får det holde med litt kjettingtrekk og frislipp på banen her oppe. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. fordeling av utgifter og slikt, så tenker jeg at en prosentvis fordeling er fint. Om jeg og kjæresten, som tjener ca fire ganger så mye som meg, deler 50-50 den dagen vi blir samboere (forhåpentligvis, bank i bordet, salt over skulderen :P), så blir det jo ganske urettferdig. Om man skal bidra likt bør man jo egentlig bidra med lik prosentvis andel av inntekt. Dessuten teller jo faktisk også husarbeid og hjemmearbeid som produksjon av goder på lik linje med inntektsgivende arbeid i f.eks samfunnsøkonomien.

Hurra for meg! Jeg stod opp klokken fem og dro på trening før jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer oppkast... :unsure:

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Håper det går bra med henne. Skal du tilbake til vet nå?

.. Må jeg diskutere om slampen skal hd røntges nå eller om litt :-P

prøvde å multiquote men ser ikke ut som det funker. Takk alle. Nå drar vi tilbake til klinikken. Hun er ikke seg selv, slapp, og blir kvalm ved bevegelser så ville ikke stå opp idag. Stakkars liten :( 4 dagen...

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å multiquote men ser ikke ut som det funker. Takk alle. Nå drar vi tilbake til klinikken. Hun er ikke seg selv, slapp, og blir kvalm ved bevegelser så ville ikke stå opp idag. Stakkars liten :( 4 dagen...

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Uff...God bedring til Aida..:(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å multiquote men ser ikke ut som det funker. Takk alle. Nå drar vi tilbake til klinikken. Hun er ikke seg selv, slapp, og blir kvalm ved bevegelser så ville ikke stå opp idag. Stakkars liten :( 4 dagen...

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

:( God bedring til Aida. :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å multiquote men ser ikke ut som det funker. Takk alle. Nå drar vi tilbake til klinikken. Hun er ikke seg selv, slapp, og blir kvalm ved bevegelser så ville ikke stå opp idag. Stakkars liten :( 4 dagen...

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

God bedring til voffen :hug: Krysser fingrer og labber for at hun blir frisk veldig fort :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting jeg har innsett, så er det at det aldri er for sent å starte uka på nytt. Ryker man på mandagen, så starter man på nytt på tirsdagen osv. Det vil si, jeg ødelegger ikke hele mandagen pga et kakestykke så spiser jeg hele kaken, da stopper det liksom på et kakestykke og jeg prøver igjen.

Selv hadde jeg tenkt å starte uka med trening, men i følge ca kalkulator på når folk er der, så er det stappfullt frem til ca. kl 9. Men pleier jo bare å være der en times tid uansett, da er det ikke for sent å dra 9-10 sant? Selvom jeg bør legge meg 10ish?

Trening vil jo sikkert bare øke nattesøvnens kvalitet.

Det er sant, ble litt godis hjemme, men i dag har jeg skjerpet meg :P

Må ha sunne uker når N har jobbuke og ikke er her, og usunne når han er her, noe som egentlig er litt rart for han er treningsfreak, men skeier stadig ut :P

nå skal jeg lete videre etter hest å være forrytter til.. Vil begynne å ri igjen altså!!

Sitter også å virkelig vurderer å beholde hannvalpen selv, hvertfall frem til han er hd-røntget og stilt ut..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jeg hadde store planer om piknik i snø og strålende sol idag- bare synd at sola har gjemt seg :hmm: Zebra er fremdeles utslitt, så kanskje det blir en rolig dag hjemme- da kan vi ha fest i stua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det steike så fin sol her! Halve huset er støvsugd, hundene er luftet, og nå har jeg tenkt til å reise i stallen, for å kose med han derre stressapetter'n.
Plan nr. 1 var å reise i stallen, og så reise opp i skogen for å måle tid/lengde på en runde jeg kunne tenke meg å ta med mureren på neste helg. Men, det går ikke tror jeg, for den derre Mallen min har sår på begge baklabbene, så hun er liksom ikke helt i turform, gitt.

Endret av Jankaa
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...