Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

...sitter og planlegger hva vi skal ha med i nesten wheaten blad, tenkte få med noe om mentaltest, da jeg synes vi skal bli flinkere til å mentalteste wheaten terrierne, noen som vet om noen gode artikler om dette? Som bryter det litt ned så det blir enkelt å forstå for hvermansen?

Tips til andre temaer tas også imot med stor takk, finnes det ikke artikler på tingene så ender det opp med at jeg må skrive selv, og det er jeg ikke så keen på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er som vil være med i styret til norsk kennel klubb ungdom da? Vi trenger flinke folk i styret og her inne er det jo masse flink hundeungdom (NKKU er for folk inntil 25 år) :)
Jeg blir 25 år neste sommer så går vel ikke :-

Men btw jeg fikk være med imorgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :)

Har egentlig lyst på fôrhest der, men tør ikke bare marsjere inn i stallen og bare "hei, trenger noen fôrrytter??" :P

Holdt du på i skolestallen når jeg var der? :lol: (herregud, er det mulig å huske så dårlig. Pleier å kunne plassere mennesker og hvilke hester de foretrakk f.eks :P ).

Nei, det hadde ikke jeg heller turt der :P (Nå aner ikke jeg hvordan det er der nå, for er haugevis av år siden jeg var der sist, men syns det alltid har vært litt spesielt i den stallen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er som vil være med i styret til norsk kennel klubb ungdom da? Vi trenger flinke folk i styret og her inne er det jo masse flink hundeungdom (NKKU er for folk inntil 25 år) :)

Man må kanskje være medlem der for å sitte i styret? :lol:

Jeg kunne vurdert det, men jeg har egentlig nok verv, er sekretær for wheatenklubben, sitter i redaksjonskomiteen,

ansvar for wheatenklubbens facebookside, regner ut årets wheaten, medlem av utstillingskomiteen til wheatenklubben,

det var plutselig mer enn jeg trodde når jeg fikk skrevet det ned :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle facebookmeldingene om hvor kaldt det er, så har jeg enda ikke kommet meg ut med hundene :P Ikke bare at det er mange minusgrader, det blåser selvfølgelig i tillegg...
Til helgen så kommer det snø, og det skal selvfølgelig regne vekk på mandag *elsker vinteren på Vestlandet. Not* .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes beste start på dagen. Nabodama banker febrilsk på soveromsvinduet for vannet fosser ut av krana vår på utsiden og har laget klinka is utenfor, kjempegøy midt i et boligfelt. Heldigvis jobba mannen i nærheten så han har strødd og fått tak i rørlegger som kommer om en halvtime. Og en rørlegger gikk tilfeldigvis forbi før det (hva er oddsen?) og skrudde av hovedkrana.

Dere kan tro det er populært å ha 4 uker igjen til termin og ikke ha tilgang på vann og do. Eller være heftig blakk fordi lånekassen og nav ikke akkurat er de raskeste - og rørleggere ikke akkurat er de billigste. *Sukk*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle facebookmeldingene om hvor kaldt det er, så har jeg enda ikke kommet meg ut med hundene :P Ikke bare at det er mange minusgrader, det blåser selvfølgelig i tillegg...

Til helgen så kommer det snø, og det skal selvfølgelig regne vekk på mandag *elsker vinteren på Vestlandet. Not* .

Døh, det der gjelder ikke bare vestlandet altså. Er KALDT her i dag også, og neste uke blir det mildt og regn. Hater norsk klima, heter det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp inne fra tur med bikkjene. Hvis Zelda kunne bestemme, så hadde det bare blitt en liten tur bak huset for å gå på do og rett inn på sofaen igjen, mens Linda ville vært trekkhund i puddelspann. Linda løper rundt i kulden med istapper i nesa uten å så mye som vise noe tegn til å være kaldt når Zelda som har på seg ull er gjennomfrossen. Tror Zelda kommer til å elske potesokkene jeg har bestilt :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, det der gjelder ikke bare vestlandet altså. Er KALDT her i dag også, og neste uke blir det mildt og regn. Hater norsk klima, heter det :lol:

Det er ikke kaldt på vestlandet. Det er bare vestlendingene som er kalde. ;)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, det der gjelder ikke bare vestlandet altså. Er KALDT her i dag også, og neste uke blir det mildt og regn. Hater norsk klima, heter det :lol:

Ikke si sånn? Jeg ser for meg fin vinter på Østlandet :(

Det er ikke kaldt på vestlandet. Det er bare vestlendingene som er kalde. ;)

Pass deg nå, hvis ikke så sparker jeg deg over fjellet til dit du kommer fra :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg nå, hvis ikke så sparker jeg deg over fjellet til dit du kommer fra :aww:

Spark i vei, bare spark med mannen min også. Men hvem er det egentlig du prøver å lure? Du er aaltfor glad i meg til å la meg flytte østover igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å multiquote men ser ikke ut som det funker. Takk alle. Nå drar vi tilbake til klinikken. Hun er ikke seg selv, slapp, og blir kvalm ved bevegelser så ville ikke stå opp idag. Stakkars liten :( 4 dagen...

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Jeg krysser fingre febrilsk her, men igjen må jeg bare si at dere bør ta bariumrtg...

Dagens gladmelding: Dassen er åpen igjen :bananas:

... små gleder osv :D...

Var den frosset, eller var det en willydott som tetta røra?

SUUUUUUUUUUUR vind i morrest, jentene ville ikke noe tur de, det var nok å tisse bak garasjen. Kom på jobb, og her er det deilig vindstille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark i vei, bare spark med mannen min også. Men hvem er det egentlig du prøver å lure? Du er aaltfor glad i meg til å la meg flytte østover igjen :lol:

:lol:

Regnskapet for kurset som startet i går er straks ferdig, pluss at jeg har bestilt fòr til de. Dette må være rekord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke deg jeg så idag tidlig, men kan jeg ha sett mannen din langs Kirkeveien med to stk dansk svensk gårdshund? Det var nemlig en skikkeligs med to stk, en skikkelig leken, og en litt mer voksen, og da tenkte jeg på deg med en gang :)

Guri, lurer på hva som skjer her, har sett et par biler med blålys forbi her (og sirene) samt hørt sirene litt her og der. Noe må jo ha skjedd!

Det kan ha vært ham, når var det, da? Tror ikke han var ute før etter åtte en gang. Men det bor en mann i nærheten med to DSG'er. Har ikke møtt dem selv, men de er visst ikke så hyggelige :P

Kanskje det var hit utrykningskjøretøyene skulle? http://www.budstikka.no/nyheter/brann-i-propantank-pa-engelsrud-gard-1.7733124 Hørte dem jeg og. Stas med kontor mot E18, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips angående Egypt :) Men er folkeslaget ganske slitsomt der? Vil helst ha en rolig ferie :P

I går hadde jeg en sååå fin dag. Jeg var hos tannlegen og visdomstannen ser bra ut og må ikke nødvendigvis trekkes, A hentet meg og kjørte meg hjem i lunsjpausen sin, for så å komme hjem med en stor bukett roser til meg :D , så lagde vi en kjempegod hjemmelaget glutenfri pizza før vi dro på kino og så Django :)

424080_10151433924841303_152336494_n.jpg

Og jeg må bare dele dette bildet av Pim her også. Det er VARMT i huset - jeg vet ikke nøyaktig hvor mye, men såpass at jeg (som fryser hele tiden) kan sprade rundt lettkledd. Men Pim er ikke enig, så hennes nye plass er mellom ovnen og veggen. Hun pleier å ligge der, eller sitte, og varme den konstant frosne kroppen sin :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekord... for hvor mye du har fått gjort før tolv? :P

Ja :P Jeg er jo B menneske, men har de siste to ukene vært A menneske. Jeg vil stengt tatt ikke si at ting har blitt så mye bedre, for jeg får strengt tatt ikke gjort noe før 12 uansett :lol: Nå skal jeg i det minste ut på tur med hundene, og i banken. Alt dette skjer også før 12 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :P Jeg er jo B menneske, men har de siste to ukene vært A menneske. Jeg vil stengt tatt ikke si at ting har blitt så mye bedre, for jeg får strengt tatt ikke gjort noe før 12 uansett :lol: Nå skal jeg i det minste ut på tur med hundene, og i banken. Alt dette skjer også før 12 :P

Prøv å bli vekt av nabodama som hamrer på soveromsvinduet ditt for så å skulle få besøk av rørlegger om en halvtime. Det setter fart på ryddinga :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt idag også (her og :P ). Lei av å måtte ha på meg tre tonn med klær for hver minste tur vi skal på, og av å fryse fra jeg står opp til jeg legger meg. Utsetter hovedturen med bikkjene til det i det minste er varmt og godt her inn. Lengter til vår nå!

Og akkurat nå hadde jeg planer om å jobbe med leksjon 9, men den har enda ikke kommet (skulle legges ut i går, og leksjonene pleier å komme ut noen dager før egentlig) så nå lurer jeg på om hun har droppet det helt. Det hadde vært veldig fint, for da blir det bedre tid til å jobbe med andre ting denne uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...