Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg har forresten en vekkerklokkeapp på tlf som krever at jeg løser matteoppgaver for å slå den av eller slumring :D kan stille vanskelighetsgrad og antall matteoppgaver. Virker faktisk! :D

Edit: puttet inn et viktig ord

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke er så bra for dem nei - de små kroppene der er vare for krydder!

Det var det jeg trodde, så da går de til grisen. Eller, hverfall i matavfallet. Men andre småkaker en fin mat for dem? Det har de nemlig fått alt.

Willy syntes forresten det var kjempekult å få besøk av rørlegger'n i dag. Han fikk seg noen skikkelige dytt i ræva *fnis* og Willy fotfulgte han for han gjorde jo så mye rart må vite :).

Viktig å følge med på hva som gjøres. Det syntes Supra også, da hun var først inn i feierluka siste feier'n var her :P

Nå har jeg snakket med gubben, og det er litt spesiellt og jobbe for Statoil om dagen. Mye rykter og spekulasjoner blant de ansatte om hva som har skjedd med de som er savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: Jeg ble super sint isted fordi min bror ikke klarte å gi beskjed om at han var 30 min forsinket til avtalen vår før jeg ringte han 2 min før vi skulle møtes, da hadde jeg kjørt dit hvor vi skulle treffe hverandre, og først når JEG ringer HAN klarte han å si at han var forsinket. Vel ihvertfall, jeg ble super irritert, så jeg drog hjem for å finne et "slap noen med en fisk" spill for å få ut aggresjon, men istedenfor fant jeg et "Gjem fisen spill" :lol: Holdt på å le meg ihjel, så det hjalp på humøret kan man si! :ahappy:

http://www.123spill.no/spill/spill-spillet/4140/Gjem-fisen

Men vi kom oss tilslutt på klatring, og jeg utfordret meg selv på det meste og jeg er så stolt nå :D For en mestringsfølelse det er å nå toppen tiltross for høydeskrekk! :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette hvordan det føles ut å begynne å bli frisk? Jeg har vært oppe hele dagen og enda liksom ikke kapitulerte av utslitt og søvn mangel. Er liksom en ny verden.... :-P

Også skal jeg og doffen på ag nybegynner kurs :lol: enda hvor mange kurs jeg har gått er det vel greit å begynne på bånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jeg og doffen på ag nybegynner kurs :lol: enda hvor mange kurs jeg har gått er det vel greit å begynne på bånn.
Så kult å høre at du er i slaget! :banana: Og agility trur jeg blir helt mega for hoppeslott-aussien. Lære seg litt kroppskontroll OG få brukt all energien sin! :yes:

De snikene! Uansett hvor jeg snur meg, så har jeg bikkjer der. De lirker seg inn bak meg, mellom beina, oppe ved hodet. Ligge på den siden hvor jeg har lagt teppet, DET var vanskelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette hvordan det føles ut å begynne å bli frisk? Jeg har vært oppe hele dagen og enda liksom ikke kapitulerte av utslitt og søvn mangel. Er liksom en ny verden.... :-P

Også skal jeg og doffen på ag nybegynner kurs :lol: enda hvor mange kurs jeg har gått er det vel greit å begynne på bånn.

Så kjekt å høre! Kjennes det ikke fantastisk ut? :D

2 leietau ferdig og nå skal jeg bare lufte hunder og gjøre klar alt og måle opp tau til morgendagens utstyrlaging før jeg tar kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan gjennomført :D Vinter :heart:

http://youtu.be/Ra8iAa276Vw

Så kult også vesle kua da som følger villig med :wub:

Jeeeeg fikk leilighet! Asker, here I come!!

Grattis :bananas:

I morgen er det kurs igjen også er det bare en uke til Tindra skal øyelyses faktisk også meldte jeg på Bø isteden for Hellerud sletta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en super dag idag :heart: For meg er det ikke "the day after " fylla noen gang, men "day after" utstillinger :lol: Vi ble hos pappa en ekstra dag, jeg fikk sove til klokken 13, så dro jeg og Sophia til Kensington Gate der vi koset oss noen timer før hjem igjen... Pappa satt barnevakt og vi fikk dratt på kino alene for første gang på lenge! :heart: Quentin Tarantino :heart: Imorgen drar vi hjem, endel å fikse med tanke på ny utstilling til helgen, eventuell parring og det som er :)

Også har jeg endelig funnet mobilen min :lol:

Lyst til å fortelle litt? (ta det gjerne på PM :) ). Jeg lider nok litt av kronisk dårlig samvittighet, selv for ting jeg egentlig ikke har noe med. Men får vel bare prøve å snu tankegangen litt og se på det på en litt mer positiv måte i de tilfeller det er aktuelt. Som f.eks at typen betaler mye ferier fordi jeg ikke har råd, men at jeg bidrar så godt som jeg kan. Og da var det deilig at han sa det selv i går, og satte pris på fordi han visste jeg bidro med så mye jeg kunne.

Haha, jeg trodde jeg var ferdig med det jeg også, men neida, nå skal man drømme om boller. Og jeg som ikke har lyst på det om dagen engang :P

Ja, kan skrive litt mer om det imorgen når vi kommer hjem :) Jeg sleit enormt med samvittigheten, og til slutt -måtte- jeg faktisk i terapi så det ikke gikk utover forholdet, fordi noen dager kunne den minste ting gå veldig innpå meg og gnage noe enormt på samvittigheten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde man kommet seg gjennom 90 minutter med mye pauser underveis.... Skjønner at den ikke er nominert til noen Oscar liksom... Ja ja. Får vel finne senga straks. Jentene har sovna. Og Noomi sier hun ønsker seg nye sokker, så hun kan være ute og leke uten å blø i bena. Ringe dyrlegen når jeg står opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...