Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Uff, sånt er tøft - jeg gruer meg til vi må begynne med sånne diskusjoner. *klem*

Det er ikke noe moro, nei. Det største problemet er at hun ikke ser problemet og hun føler seg overkjørt. Nå er hun bare sint og lei og vil ikke snakke med oss :no:

Alvorlig talt, hvor stor bolle med godterier har du?

Det tenkte jeg også - og når jeg leste at mannen hadde tømt den mens hundene ble luftet, ville jeg blitt bekymret for han :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater NSB så inderlig. 5 tog innstilt, så vi stod bom fast på stasjonen og vi (jeg og Pim) frøs nesten livet av oss. Så kom det er tog, men dette var jo så stappfullt at folk ga opp å få plass bare ved synet av dørene. Så hele flokken med mennesker som hadde ventet i evigheter måtte bare tusle videre, jeg, Tia og Pim inkludert. Nå er vi hjemme og varmer oss mens vi venter på taxi...

Tror det var meldt det skulle være kaos idag? Alt i østfold står elns. Ene på jobben brukte 2,5 time å komme seg hit (Fra askim)

Superguffent! Du, forresten, jeg beklager, men det ble spontantur til Trøgstad i går og jeg glemte helt bort å si fra til deg, og fikk ikke Sonen til å fungere på iPhonen så jeg fikk ikke meldt deg og så glemte jeg å spørre om kyllinghalser :( Skal huske på det neste gang jeg skal dit - lover :)

Ah,det går bra. Jeg kunne jo vært smart og gitt deg nr mitt også :P

.. er jeg på jobb etter tidenes lengste bilkø og biler som stod overalt. snart til legen og høre om han har noen logisk forklaring på at jeg får mer og mer vondt i magen igjen :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal, skal ikke???? :blink:

Herregud mann, det spørs jo helt! Begynne på drømmestudiet? SKAL!! Voldta en meitemark? SKAL IKKE!

(Jeg er så sjeldent i akkurat nå for tiden at jeg stiller meg kulturelt uforstående til den automatiske skal, og lar heller fornuften seire!)

Vi delte opp 20 kg vom & hundemat på kjøkkenet i går. Hundene syntes det var kjempestas og vek ikke fra vår side! :P

Props for slanke DSG'er! Dette er andre gang i hele min hundehistorie jeg ser slank DSG.

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frooookost... Hive på kløven å gå tur snart.. Synes det er teit at jeg må jobbe til 9, for jeg vil ha med meg idol :P Men men.. to dager og så er det helg igjen gitt. Tida går fort!

Og så kom jeg på at neste mnds EFIT kan bli interessant :P Jeg skal faktisk prøve å få tatt bilder undeveis!

Og nå har jeg fått kjøpt meg sovepose og! Nå mangler jeg bare en balaklava. Og batteri og minnekort til kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten! Og vi har lunsj 13 i dag..... Det er jo ikke menneskelig?

Edit: Oki, 11.30 er det visst. Bedre, men da får jeg helle innpå med kaffe og be magen holde fred så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, hvor stor bolle med godterier har du?

Hva er egentlg greia med å få noja hver gang hundene har fått i seg ett mikrogram av noe som "er farlig" for dem?

Utrolig hvor mye dritt bikkjene mine har spist opp gjennom uten at jeg har taua til vetten i vill panikk av den grunn.

Hauger av sjokolade - golden retrieveren min satte til livs fire konfektesker i løpet av en natt - det var FØR det ble hylt om hvor farlig sjokolade var så vi stod ut med diareen som fulgte og ellers var hunden pigg.

Nåværende hunder har aldri fått sjokolade så de liker det ikke - men jeg hadde ikke fått hetta om de satte til livs litt uansett. Man ser jo om bikkja blir dårlig liksom.

LØK - ikke dævva av det.

SOKKER - og da snakker vi nittitallets USA sokker som var av tjukk bomull og laaaange - kom ut den også uten vet.besøk.

Steiner

Forspist seg på for - det er forøvrig den eneste gangen jeg har vært bekymret og vurdert å dra til veterinær. Bikkja så ut som ei sprengt tromme og hadde tydelig ubehag - men det gikk over det også, den var jo ikke døden nær.

....mitt poeng, sålenge bikkja ikke er sjuk så er det jo ingen grunn til å dra til vetten å bruke fleretusen på brekkmiddel. Det går som regel bra. Og det er ikke sånn at de blir bråsjuke og dævver heller - og at hunden er litt uggen etter å ha gaflet inn på ulovligheter er jo normalt, man ser jo fort om det er alvorlig.

Mulig jeg har en litt lemfeldig holdning til ting som kan være farlig - men det va'kke farlig når jeg fikk mine første hunder og det gikk alltid bra da så jeg ser ikke noen grunn til at det skal gå til h..... nå plutselig fordi man har lest at det er farlig.

Det var ikke en bolle, det var en skål :P Ikke stor, men... sånn vanlig størrelse godteskål, liksom. Og jo, jeg vet jo at de aller fleste hunder overlever å få i seg det aller meste, men jeg ble nå litt bekymret for det.

Props for slanke DSG'er! Dette er andre gang i hele min hundehistorie jeg ser slank DSG.

Takk! Så hyggelig (altså, ikke at du ikke har sett så mange slanke, men takk for props´en!), for jeg fikk nemlig beskjed av en for litt siden om at han (den eldste) var ALT for tjukk. Men fikk heldigvis bekreftet av oppdretteren hans at det bare var tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlg greia med å få noja hver gang hundene har fått i seg ett mikrogram av noe som "er farlig" for dem?

Jeg har også ofte lurt på det der... EN gang har jeg vært bekymra liksom, og det var da guttungen som valp hadde spist ei hel skål med sjokoladegodis (og ja, skåla var stor og jeg hadde ikke spist nevneverdig mye av den). Hadde det skjedd 10 år tidligere, så hadde jeg neppe reflektert stort over at det kunne være farlig, engang :lol:. Mine tidligere hunder har gaflet innpå med løk også, og spist masse rart. For noen dager siden mesket Willy seg med beina etter pinnekjøttet jeg hadde på tallerkenen (ja, han stjal *ler*). Det har nå så langt gått fint, det også :D. Hunder med sokker gjennom tarmene har også gått bra - er det det som kalles tarmskylling kanskje? :lol:. Nesten 1 kg hundekjeks gikk fint, det også - det bare kom litt mye ut på en gang liksom :).

Neida, det er bra man følger litt med på hva de får i seg i tilfelle det går galt, men som regel går det jo fint, heldigvis :).

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå hvorfor er valpen oppladbar under aktivitet? Nei hun er ikke overstimulert, det er slik uansett mengde tur. Dette synes jo Asti er stor stas, så han hjelper ikke til for å si det slik! Full fest og ulven fra Langedrag dør en sakte død her nå.

Fin tur i skogen i dag. Tøfflus hadde tatt sin død av alle vannene jeg krysset, stakkars. Tenkte veldig på myndene som hadde kost seg der ute, likevel jeg. Om de hadde hørt på meg, så skulle jeg kidnappet de gitt. Heldig for Tøfflus er det nesten 100% sikkert at jeg hadde vært totalt uten kontroll. Tenk som de hadde fått strukket ut! Uta har som vanlig gledet seg hele turen, men forelsket seg totalt i en samojed og er så søt der hun flørter hemningsløst :wub:

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag :bananas:

Skal på hytta i helga, det blir deilig. Gleder meg

Vært noen rolige uker på bikkjene pga skadene. Både Dirk og Toya har lagt på seg litt, så blir godt å kunne trimme de igjen.

I går kveld fikk den gamle damen helt raptus :wub:

Hun spant ut fra under stuebordet, bort til lekekurven, hentet en dra leke og kom tilbake i en fart så hun skled på parketten. Da måtte vi bare leke litt og hun tok helt av. Ikke noe tvil om at hun er i god form om dagen :wub:

Herlig å se gamlemor så full av liv og sprek, hun har virkelig blomstret den siste tiden. Trodde ikke ærverdige gamle damer fikk raptus, men så feil kan man ta :lol:

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur i skogen i dag. Tøfflus hadde tatt sin død av alle vannene jeg krysset, stakkars. Tenkte veldig på myndene som hadde kost seg der ute, likevel jeg. Om de hadde hørt på meg, så skulle jeg kidnappet de gitt. Heldig for Tøfflus er det nesten 100% sikkert at jeg hadde vært totalt uten kontroll. Tenk som de hadde fått strukket ut!

Men nå er det jo kaldt-kaldt så vannene er vel frosset? Men ja, jeg har litt noia for å gå på vann.

Og skrangleverkene hører på deg for tenk så du kunne igrunn bare kidnappet dem kunne du. De trenger strekke ut litt. Men idag skal de få lov da, men ikke på et vann ;)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utslitt etter å ha prøvd å selge inn regnskapsføreryrket på yrkesmesse i går gitt :P

Lexi er med på jobb i dag, er så rolig og flink den lille frøkna :wub: Hun skal få være med til Hønefoss i helga, og jeg håper vi får tid til noen skiturer på Krokskogen i løpet av helga.

Og så er jeg sinna på Kiri. Den burugla som har oppført seg veldig fint en god stund føyk på Birk i går, og han er litt mørbanka i dag stakkar.... Den kjerringa er ikke riktig skrudd sammen til tider altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg og kunne tatt med frøken langbein på jobb.. Hadde vært koooselig med et lite kontor og plass til hund!

Nå har vi vært på tur, og droppet kløven. Mana fikk løpe tulling på lekeplassen nedi her. Gøøøøøy for tenk! Nå skal jeg dusje og så lese mer om portrettfotografering og lyssetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg fått oppklart litt rundt en stilling jeg har søkt på, så er det bare å vente spent på neste uke og om det blir intervju eller ikke. Utenfor det jeg utdanner meg til, men de jobbene vokser ikke på trær (spesielt ikke når jeg er så lite flyttbar som jeg er) og stillingen der hadde passet utmerket når jeg etterhvert skal ta master (pga feilvalg og sånt så har jeg brukt opp lånekassens goodwill snart, akk DET lånet *ler*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...