Gå til innhold
Hundesonen.no

Maiskis Obsidia


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj får ikke endret tittel på tråden men: DA ER DET BESTEMT!! Det blir lille sorte: Maiskis Obsidia aka Shy!! Avgjørelsen er tatt på grunnlag av litt mer seriøse ting enn bare fargen liksom:

Og et nytt bilde av den lille sorte.. hva tycks nå?

Lille O skal ikke hete Sookie allikevel. Hun skal hete Shy etter hovedpersonen i den nyeste boka til Joe Abercrombie "Red Country"! Og personen heter ikke Shy fordi hun er genert for å si det slik..

Posted Images

Farfar:

Eurowenben Turbo

Turbo%20(8).JPG

Å herregud for en vakker hund! *tørke sikkel*

Seriøst, jeg er innom fra tid til annen bare for å kikke på denne lekkerbisken *klinke i glass*. Kan jeg bestille en sånn i dobbel størrelse? :D

Endret av Rødhette&Ulven
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og venter fortsatt på bilder av de brune ekornene.. sukk.. sinnsykt spennende. Nå er det ikke så lenge til valpene skal flytte til nye eiere heller, så det må jo avgjøres før eller siden - om ikke annet enn når Jeanette møter opp i Finland for å hente med seg en Shy! (og det er jo ikke så fryktelig lenge til, litt lenge men ikke fryktelig lenge..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj får ikke endret tittel på tråden men:

DA ER DET BESTEMT!! Det blir lille sorte:

Maiskis Obsidia aka Shy!!

Avgjørelsen er tatt på grunnlag av litt mer seriøse ting enn bare fargen liksom: hun har jo det kuleste stamtavlenavnet!

Spøk til side, det er mer enn bare utseende her - det har selvfølgelig også å gjøre med hvordan hun "er" i forhold til sine søstre. Nå kan man si at egenskaper kan man ikke se så godt på så små valper, noe jeg er litt uenig i. Jeg synes man kan se grunnleggende karakter-trekk fra de er helt små. I tillegg til bilder, har det vært små videosnutter samt det oppdretter forteller. I tillegg har lille Obsidia utseende med seg, man kan selvfølgelig diskutere om hun eller brun tispe 2 ser best ut, men legger man sammen utseende+adferd, så er Obsidia vinneren!

Så velkommen til Norge snart lille Shy - vi er flere som er såååå spent på deg!

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker at navnet ble et av de jeg foreslo :cool:

Ble litt kveldskreativ:

Outcrop (sted hvor du kan se interessante features av f.eks en stein/område)

Ore (åre av mineralforekomst, f.eks kull)

Obsidian (vulkansk glass av svart farge, dannes ved at felsic lava spys ut av vulkaner i høy hastighet og stivner så raskt at det blir til glass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanks tanks! Vi gleder oss veldig, dvs Strider vet ikke at han gleder seg veldig, men han gjør det altså! Skal oppdatere tråden hans og så må den døpes litt om: Strider&Shy.

Mitt første moderatoroppdrag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Spøk til side, det er mer enn bare utseende her - det har selvfølgelig også å gjøre med hvordan hun "er" i forhold til sine søstre. Nå kan man si at egenskaper kan man ikke se så godt på så små valper, noe jeg er litt uenig i. Jeg synes man kan se grunnleggende karakter-trekk fra de er helt små. I tillegg til bilder, har det vært små videosnutter samt det oppdretter forteller. I tillegg har lille Obsidia utseende med seg, man kan selvfølgelig diskutere om hun eller brun tispe 2 ser best ut, men legger man sammen utseende+adferd, så er Obsidia vinneren!

Og som jeg digger den konklusjonen! :thumbs:

Var den sorte som fanget blikket mitt først (men det kan kanskje også bero på at de aller fleste ekorn jeg har møtt har vært brun/rød), og nr 2 på en klar andreplass.

Gratulerer med en nydelig Shy :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første moderatoroppdrag!

Ååååå tusen takk - og så moro at akkurat Strider&Shy skulle få være ditt første moderator-oppdrag :)

Og tusen takk folkens.. nå har jeg lyst å oppdatere tråden til Strider og Shy.. men får vente litt. Er helt utslitt av dette her jeg! (Lover kanskje ikke godt for et liv med 2- to - kelpier men..)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA! Imorgen formiddag drar Jeanette og henter henne i Finland, så imorgen kveld er Shy på norsk jord! Hun skal være hos Jeanette i førsten så jeg satser på at Jeanette tar litt bilder! Er nesten uvirkelig dette.. fra "valp i det fjerne" til noe høyst konkret med skarpe tenner..

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...