Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens høyeste hund Grand Danois fra USA


MiO
 Share

Recommended Posts

Men, mye av det snåle kan jo komme av at de har brukt en vidvinkellinse slik at bikkja ser enda større ut?

Han ser underernært ut rett og slett. Jeg har sett hunder med mindre fett enn det der på kroppen, men i flott kondisjon, så det er ikke at han er mager jeg reagerer mest på. Heller mangel på muskelmasse og generelt oppsynet som er sørgelig. Men stor, det er han definitivt. Det er jo en novelty. :faceless:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 00:33 ser man jo hvor utrolig merkelig hunden med bakbena også. Ser ikke bra ut.

Tulip har så rett. Akkurat sånn ser en hannhund ut om han kastreres mens han er valp. Og bevegelsene er bare forferdelige. Jeg så et helt kull med slike bevegelser og alle ble avlivet pga hd før de var et år gamle. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at de har "tullet" med bildene for å få han til å se enda større ut, får jo ikke noe ordentlig inntrykk av den egentlige størrelsen hans.

Er ellers enig med folk her at hunden ikke ser bra ut, tipper den får saers lite mosjon (både siden den er så stor, og fordi den bor i USA :P) og sikkert aldri løpe noe saerlig løs..

Edit; er det bare meg, eller er potene litt rare.. Skal de vaere sånn på GD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele hunden er en frik, og har eiere som har prøvd å få ham reg som verdens høyeste i to år. Han går fritt på eiendommen hjemme, men de tør ikke ta ham ut i naturen i tilfelle bakparten gir etter. Denne hunden kommer dessverre til å bli holdt i live så lenge som mulig, slik at de kan melke det de kan av penger pga tittelen hans.

Pjuk til hele greia----------

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare trist!

Enten så får han da ikke nok mat, eller så må det da være noe galt "inni der" som gjør at han ikke tar opp næring eller noe slik...

Uansett trist trist trist att folk vill og kan tjene på ett dyr som kanskje har det vont og ikke er frisk, hallo hvis de ikke vill ta han med i naturen fordi de er redd for att bakparten skal gi etter da...da hadde jeg vurdert å la han slippe alt rett å slett...kall meg gjærne slem og kald altså, men! :/:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...