Gå til innhold
Hundesonen.no

hva kan du om brukeren over deg ? ( forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

Yodel har yodle-hunder/Basenji. Yodel driver med oppdrett av Basenji, og hadde et kull rundt jul. Usikker på hvor mange Basenjier hun har, men har inntrykk at det er en liten gjeng :P Yodel har to barn og bor i Hadeland.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er hø

:whistle: Neida. Du heter Kristine, bor i Lillestrøm og driver med Wheaten. Har drevet med handling nå i mange år og handle CC fast en periode. Har "nettopp" kommet hjem fra Australia og planlegger

Denne tråden er forresten ganske bra for å lære litt mer om hverandre på en litt mer interessant måte enn "hei, jeg heter....".

ozzy har vært her en kort stund , og jeg lurer på om hun har vært på Canis før? hun har nylig kommet hjem fra Rhodos og jobber i dyrebutikk eller enn annen plass der man selger utstyr til dyr. tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My Dog Odin har 2 bernere og bor i Høneby - der stopper kunnskapen gitt :P

HHC er en utrolig hyggelig jente/dame som er pen med lys blondt hår. Hun er helfrelst på Flat, og har flere (ikke sikker på antall.. 2? 3? 4?) Hun er en veldig dyktig handler, og er ofte på utstillinger.

Takk, det var hyggelig sagt :) Har bare to hunder da, på deleie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHC har flatter hun går på utstilling med, og gjør det bra. Og er den faste vorstehhandleren til Benedicte. Hun har blondt hår(mener jeg :P)

Ane har en BC som heter Nora og hun er vel snart halvannet år gammel? Nora har gått på Øytun FHS, og faren hennes (?) driver oppdrett på vorsteh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaja har masse tatoveringer!

Hun hadde før Basenjien Cosmo.

Nå har en grand danois som heter Tesh, en basenji på fôr fra Yodel, han er fra brasil og heter Rio, også har hun en Dverg Pincher som heter Aqua (ish) Kalles Kua! :) (hun er også fôrhund)

Kaja er ofte på utstillinger, og driver litt med blodspor også.

*kunne sikkert fortalt masse mer som ikke egner seg på sonen :lol: *

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er ikke vegetarianer, og har aldri vært det - min samboer har vært, mulig det har kommet frem på et eller annet vis? Vi tror derimot på å spise moderat med kjøtt, og har flere kjøttfrie dager i uken - dyret får derimot kjøtt hver dag :)

Åja haha, blander deg nok med en annen sonis da :sweat:

Ingen som kan noe om meg ser det ut som hehehehe :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erhm, Aslan har to fiske lapphunder (?) og har akkurat vært på en fin fjelltur som hundene storkoste seg på!

Kjenner at jeg har hatt for lite tid til sonen i det siste :P

Close :P Har bare en, men passet moren til min egen :)

Synnøve: bor på vestlandet, flørter med en trønder hun møtte på en utstilling troor jeg. Mopsemannen! Har slanket seg masse. Skal snart ha sitt første mopsekull med sitt awesome kennelnavn Imagine That!

Red Merle: har aussie.. That's it :P Har byttet nick relativt nylig, og gamlenicket var vel navnet på hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Close :P Har bare en, men passet moren til min egen :)

Synnøve: bor på vestlandet, flørter med en trønder hun møtte på en utstilling troor jeg. Mopsemannen! Har slanket seg masse. Skal snart ha sitt første mopsekull med sitt awesome kennelnavn Imagine That!

Red Merle: har aussie.. That's it :P Har byttet nick relativt nylig, og gamlenicket var vel navnet på hunden?

Aslan vet ikke forskjell på flått og patte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane har en BC som heter Nora og hun er vel snart halvannet år gammel? Nora har gått på Øytun FHS, og faren hennes (?) driver oppdrett på vorsteh!

Nora hadde nok likt å gått på Øytun! Men det har hun dessverre ikke :w00t: :w00t: *Tenke*, Ja, Nora er 16mnd om 5 dager. Ikke så lenge til hun er 1,5år!

Alt annet stemmer! (Dvs. det er ikke Noras far som driver med oppdrett!) *Leeer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora hadde nok likt å gått på Øytun! Men det har hun dessverre ikke :w00t: :w00t: *Tenke*, Ja, Nora er 16mnd om 5 dager. Ikke så lenge til hun er 1,5år!

Alt annet stemmer! (Dvs. det er ikke Noras far som driver med oppdrett!) *Leeer*

Ane hadde et annet nick før og er venninna til Hundeheidi (som kanskje heter noe annet nå, eller før?) og sto han av da vi kom med våre rimelig krasse synspunkter på diverse atferdsspørsmål i sin tid. Det sto det respekt av og jammen meg er du her enda :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora hadde nok likt å gått på Øytun! Men det har hun dessverre ikke :w00t: :w00t: *Tenke*, Ja, Nora er 16mnd om 5 dager. Ikke så lenge til hun er 1,5år!

Alt annet stemmer! (Dvs. det er ikke Noras far som driver med oppdrett!) *Leeer*

Hahahahahaah! Dette oppdaget jeg først nå :P Jaja, jeg traff alt utenom navn, kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane bor i Bergen, og er en jente på 20-et-eller-annet og har bcen Nora. Nora har vært en litt vel spennende hund, men ved hjelp av Marthe og mye trening høres det ut som at ting blir bedre. Nora er en liten bc, rundt 14 kg og 50-noe høy. Sant? Hun flyttet ut og inn med samboeren sin for..noen år siden? 1 år kanskje? Nora blir veldig glad når han kommer hjem og logrer på en artig og litt forsiktig måte. Jeg husker nemlig den filmen du la ut! Ane har veldig lyst å konkurrere, og vi håper så klart at Nora skal bli såpass bra etter hvert at det er mulig! Faren hennes har masse vorstehere, og alle har navn med betydning.

Edit: Og dere hadde så klart skrevet ca alt før jeg rakk å poste. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane hadde et annet nick før og er venninna til Hundeheidi (som kanskje heter noe annet nå, eller før?) og sto han av da vi kom med våre rimelig krasse synspunkter på diverse atferdsspørsmål i sin tid. Det sto det respekt av og jammen meg er du her enda :jump:

Hva var det for en "atferdsdiskusjon"? Husker ikke jeg? :no: Kanskje like greit? Men nei, nå ble jeg nysgjerrig!

Ane bor i Bergen, og er en jente på 20-et-eller-annet og har bcen Nora. Nora har vært en litt vel spennende hund, men ved hjelp av Marthe og mye trening høres det ut som at ting blir bedre. Nora er en liten bc, rundt 14 kg og 50-noe høy. Sant? Hun flyttet ut og inn med samboeren sin for..noen år siden? 1 år kanskje? Nora blir veldig glad når han kommer hjem og logrer på en artig og litt forsiktig måte. Jeg husker nemlig den filmen du la ut! Ane har veldig lyst å konkurrere, og vi håper så klart at Nora skal bli såpass bra etter hvert at det er mulig! Faren hennes har masse vorstehere, og alle har navn med betydning.

Edit: Og dere hadde så klart skrevet ca alt før jeg rakk å poste. :aww:

Alt stemmer! Dog, vi har bare bodd sammen i 7 mnd, men ellers er alt riktig! Nora er 50cm høy og 13-15kg.

Jeg fikk mange! :w00t:

Skal jeg skrive på Whoopsis nå?

Whoopsis: Maria/e( :innocent: ) har tre hunder, da hun nylig fikk dalmatineren Klima. Fra før av hadde hun Strihår blandingen Ella, og kelpien Opsis. Opsis har hatt hoften ute av ledd før, og hun gikk med det en dag eller to før det ble gjort noe med av veterinæren. Hun skulle kjøpe seg en maskotthund, men nå kan Klima bli den nye LP-stjerna! Hun kaller også Opsis for partysvensken. Også har hun nettopp flytta til en ny hybel/leilighet hvor hun har en svart sjeselong sofa.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria bodde i skogen,men husker ikke hvor hun flyttet..Hun jobber i Securitas og har 3 hunder.

Blandings hunden Ella,kelpien Opsis og dalmatineren Klima.

Opsis skal bli brukshund hvis jeg ikke husker feil og Klima skulle egentlig bare være en maskot hund..

Mer vet jeg faktisk ikke :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria bodde i skogen,men husker ikke hvor hun flyttet..Hun jobber i Securitas og har 3 hunder.

Blandings hunden Ella,kelpien Opsis og dalmatineren Klima.

Opsis skal bli brukshund hvis jeg ikke husker feil og Klima skulle egentlig bare være en maskot hund..

Mer vet jeg faktisk ikke :icon_redface:

Monica123 bor i Drammen, i Solbergelva, noe mer nøyaktig enn det legger jeg ikke ut av hensyn til sikkerhet :P Hun har søteste collien Ebba, som dessverre bare blir særere og særere men hun er nå god for det. Også kom lundehunden Arla som er en morsom sak, og selvfølgelig min lille favoritt sheltie Tindra, og nå nylig har det dukket opp en aussie som jeg dessverre ikke har æren av å møte.

Monica123 jobber til tider på Statoil, mest nattevakter, noe som ikke alltid er like lett. Men hun klarer å kombinere dette med et innholdsrikt hundehold, bl.a. mye turer oppi marka med naboer som også har hund, bl.a også en litt mer sjelden sonis som nå nylig har flyttet vekk?

Hun er også veldig glad i utstilling og reiser gjerne et lite stykke for å dra, eller er godt selskap for et stk Siri Eveline som skal til Bø alene :) En veldig god venninne å ha ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica123 bor i Drammen, i Solbergelva, noe mer nøyaktig enn det legger jeg ikke ut av hensyn til sikkerhet :P Hun har søteste collien Ebba, som dessverre bare blir særere og særere men hun er nå god for det. Også kom lundehunden Arla som er en morsom sak, og selvfølgelig min lille favoritt sheltie Tindra, og nå nylig har det dukket opp en aussie som jeg dessverre ikke har æren av å møte.

Monica123 jobber til tider på Statoil, mest nattevakter, noe som ikke alltid er like lett. Men hun klarer å kombinere dette med et innholdsrikt hundehold, bl.a. mye turer oppi marka med naboer som også har hund, bl.a også en litt mer sjelden sonis som nå nylig har flyttet vekk?

Hun er også veldig glad i utstilling og reiser gjerne et lite stykke for å dra, eller er godt selskap for et stk Siri Eveline som skal til Bø alene :) En veldig god venninne å ha ihvertfall!

Siri Eveline bor i Bærum og han en kleiner musterlander. Hun driver med jakt. Mer enn det vet jeg faktisk ikke *rødme* Tror forresten hun er i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica123 bor i Drammen, i Solbergelva, noe mer nøyaktig enn det legger jeg ikke ut av hensyn til sikkerhet :P Hun har søteste collien Ebba, som dessverre bare blir særere og særere men hun er nå god for det. Også kom lundehunden Arla som er en morsom sak, og selvfølgelig min lille favoritt sheltie Tindra, og nå nylig har det dukket opp en aussie som jeg dessverre ikke har æren av å møte.

Monica123 jobber til tider på Statoil, mest nattevakter, noe som ikke alltid er like lett. Men hun klarer å kombinere dette med et innholdsrikt hundehold, bl.a. mye turer oppi marka med naboer som også har hund, bl.a også en litt mer sjelden sonis som nå nylig har flyttet vekk?

Hun er også veldig glad i utstilling og reiser gjerne et lite stykke for å dra, eller er godt selskap for et stk Siri Eveline som skal til Bø alene :) En veldig god venninne å ha ihvertfall!

Siri Eveline er ei jente på 23 år og bor på Hosle i Bærum..Jobber i Avis og har en samboer..De har vært sammen nå i et år?

Hun har hatt en phalene med navnet Tinka som nå bor hos Ia og en kleiner munstlander med navnet Yaris som nå er tilbake hos oppdretter..Siri har valgt og vente med hund til hun vet eksakt hva hun vil med sitt hundehold..Hun stiller ofte ut familiens kleiner munslander som heter Chico og deres Iver(husker ikke rasen).Siri er glad i lydighet,utstilling og jakt..I leiligheten hun og typen har er det en stor bar som Siri ofte eksperimenterer nye drinker...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie har hatt en St Bernhard som het Major og kom fra Toffe Loffes, ellers jobber hu på et hundepensjonat? i Bergen hvor hun tar mange fine bilder av alle hundene der. Hun har nå en Schæfer tispe som er ganske alright :lol: Hun har hatt mange forskjellige raser, men St Bernhard står hjertet hennes ganske nært.

Det var det, og jeg håper det er riktig det jeg sier :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym&Tuva har en samboer som heter Christian, og de er veldig trivelige begge to. Hun heter egentlig Stine. Hun har tre flotte staffer, som heter Trym, Tuva og Bodil. Bodil er importert fra England. Hun skal også drive oppdrett på sine egne hunder. Stine har tidligere hatt en bulldog. Hun bor på Gran, i ett veldig koselig hus. Hun har før jobbet som lastebilsjåfør, men jobber nå med noe med mat. Hun har hatt en annen samboer tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie har hatt en St Bernhard som het Major og kom fra Toffe Loffes, ellers jobber hu på et hundepensjonat? i Bergen hvor hun tar mange fine bilder av alle hundene der. Hun har nå en Schæfer tispe som er ganske alright :lol: Hun har hatt mange forskjellige raser, men St Bernhard står hjertet hennes ganske nært.

Det var det, og jeg håper det er riktig det jeg sier :lol:

Det var ganske riktig, men har ikke jobbet på hundepensjonat siden 2010, med unntak av et par uker høsten 2011. Alle hundene jeg tar bilde av er de jeg passer, steller eller omplasserer selv :D Faren sto hos Toffe Loffe, men Major kom fra Killiåsen kennel, men ikke helt feil da :P

Trym&Tuva har tre (i mitt hode, utrolig lekre) staffer som heter Trym, Tuva og Bodil som er det siste tilskuddet. Hun har nylig fått godkjent kennelnavnet Norwegian Bull, hvor hun planlegger å drive oppdrett av staffordshire bull terrier. Hun bor i Oppland på et småbruk med sin bedre halvdel og deres tre hunder (jaaa, jeg har sneket litt på hjemmesiden, selv om det meste er etter hukommelsen, men var ikke all verden å skryte av dette her jeg hadde fått med meg, men men) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...