Gå til innhold
Hundesonen.no

hva kan du om brukeren over deg ? ( forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er hø

:whistle: Neida. Du heter Kristine, bor i Lillestrøm og driver med Wheaten. Har drevet med handling nå i mange år og handle CC fast en periode. Har "nettopp" kommet hjem fra Australia og planlegger

Denne tråden er forresten ganske bra for å lære litt mer om hverandre på en litt mer interessant måte enn "hei, jeg heter....".

IW: Bor i England med kjæreste (evt ektemann?). Har nettopp hentet en supersøt (diger!) valp. Har hatt irsk ulvehund før. Er PT, og trimmer folk på hundesonen også :D

Bor landlig til, utover mot Drammen om jeg ikke tar feil. Har en samboer (usikker på om det er giftemål der) som er glad i jakt med elghunder. Selv har hun en forkjærlighet for sine shibaer, og driver vel også oppdrett om jeg ikke blander her.

Er vel ellers ganske aktiv med turer i skog og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siiiiiiiri Eveline!

Knallsøt jente som bor i Bærum i en fin kjellerleilighet med samboeren Per/Pål/Espen Askeladd, som er elektriker eller noe i den dur. Hadde inntil nylig en superherlig munsterlander som heter Yaris, som likte å hoppe ut vinduer, og moren hennes (?) har en münster som heter Chico som er fra Mexico. Naboen til SE er spesiell og søt, og har to hunder som alltid går løse. Siri jobber på Avis på Skøyen, og har en motorsykkel. Også har hun en platting i hagen som de ofte griller på, og det er ikke naboen veldig glad for.. Siri og samboeren er over gjennomsnittet glad i sprit, og har seriøst mer alkohol i stua enn en gjennomsnittlig bar. :lol:

Siri er glad i baggy luer, og eier en rosa flexiline! Også trener hun av og til apport med Monica T (?) som er fra Jessheim og har ... Uhm.. Breton? Toller? Nei, breton.. Sant?

Også er hun en supersonis, som stiller opp som valpepasser da alt raser sammen av planer :flowers:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siiiiiiiri Eveline!

Knallsøt jente som bor i Bærum i en fin kjellerleilighet med samboeren Per/Pål/Espen Askeladd, som er elektriker eller noe i den dur. Hadde inntil nylig en superherlig munsterlander som heter Yaris, som likte å hoppe ut vinduer, og moren hennes (?) har en münster som heter Chico som er fra Mexico. Naboen til SE er spesiell og søt, og har to hunder som alltid går løse. Siri jobber på Avis på Skøyen, og har en motorsykkel. Også har hun en platting i hagen som de ofte griller på, og det er ikke naboen veldig glad for.. Siri og samboeren er over gjennomsnittet glad i sprit, og har seriøst mer alkohol i stua enn en gjennomsnittlig bar. :lol:

Siri er glad i baggy luer, og eier en rosa flexiline! Også trener hun av og til apport med Monica T (?) som er fra Jessheim og har ... Uhm.. Breton? Toller? Nei, breton.. Sant?

Også er hun en supersonis, som stiller opp som valpepasser da alt raser sammen av planer :flowers:

Det var utrolig korrekt! :P Holder på å le så jeg detter av stolen her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor landlig til, utover mot Drammen om jeg ikke tar feil. Har en samboer (usikker på om det er giftemål der) som er glad i jakt med elghunder. Selv har hun en forkjærlighet for sine shibaer, og driver vel også oppdrett om jeg ikke blander her.

Er vel ellers ganske aktiv med turer i skog og mark.

Traff veldig bra på det meste :D Ikke oppdrett ennå (bare låner ut gullgutten min) og bor ganske mye nærmere Geilo enn Drammen, men det er samme fylke da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djervekvinnen: Heter Elisa og bor langt oppi nord sammen med samboer og hund. Hadde tidligere en doberman som het Chanti, men hun måtte avlives. Så hadde hun også en annen doberman sammen med greyhounden Nitro hun har nå. Hun har litt avlsplaner med greyhounden!

Litt gammeldags syn på forhold, og drikker ikke. Liker å tegne! Har høner. Er blond.

Edit igjen: Hera var den første dobermanen såklart, ikke Chanti :)

Flink IW. Men gammeldags syn på forhold?? hææ hva mener du med det ? :P Og er ikke blond lengere, men brun. har vært det i noen år nå, men har jo ikke lagt ut bilde av meg på en god stund, så ikke alle som vet.

Eg veit forskjellen på Bodø og Tromsø. Eg ER jo frå Bodø :aww: . (budde der berre 8 dagar, men likevel!)

Uhh hele 8 dager! Det var så lenge du klarte å holde ut som nordlenning hihi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er høyt og smalt, og det gjør at alle møblene er bøyde, også sengen. Derfor ligger hun i en bøy om natten. Om det er derfor hun heter bananen er det ingen som vet, kanskje har hun alltid vært litt krum, eller kanskje har tårnet gjort henne krum (hva kom først, tårnet eller krumheten?) men hun heter iallefall bananen, og hodet hennes kommer alltid rundt hjørner en stund før kroppen henger med, for alle vet at bananen er bøyd, og bor i et tårn i en stor by, kanskje i en annen verden, omgitt av andre bananmennesker.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er høyt og smalt, og det gjør at alle møblene er bøyde, også sengen. Derfor ligger hun i en bøy om natten. Om det er derfor hun heter bananen er det ingen som vet, kanskje har hun alltid vært litt krum, eller kanskje har tårnet gjort henne krum (hva kom først, tårnet eller krumheten?) men hun heter iallefall bananen, og hodet hennes kommer alltid rundt hjørner en stund før kroppen henger med, for alle vet at bananen er bøyd, og bor i et tårn i en stor by, kanskje i en annen verden, omgitt av andre bananmennesker.

OMG! :lol: Fantastisk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananen har flatten Pøbel og basselusken Kamar, som hun tar mange fine bilder av! Hun bor på Raufoss sammen med sin kjære og inntil nylig en tosk i tillegg :lol: Hun reiser ofte til Bergen, fordi samboeren er derfra. Hun er veldig søt og blid, men har enda ikke lært seg å ta med seg stol når man drar på utstilling :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line bor i Trondheim med sine to dvergsnuser-frøkner, og hun jobber som lærer. Hun har kvittet seg med mange kilo dødvekt det siste året, først og fremst ved å skille seg, men også med lavkarbodiett ;) Hun er ofte på utstilling med yngstesnuseren, og blir fort litt snurt når hun ikke er enig i kritikken *flir* Hun har jobbet med glassmaling, men det tror jeg hun har slutta med. Hun er glad i vin og god mat, noe som nevnes med jevne mellomrom i akkurat nå-tråden. Hun er ellers å se i chatten nesten hver kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: For sen.

Tone er puddeldame som av en eller annen grunn har belger(e), og bor sammen med datterbarnet (som har puddel) og sønnen som har langt hår, er rar, og en sånn jeg hadde vært håpløst forelska i for noen år siden. Hun er et sånt fint menneske som faktisk sier det hun mener (tror jeg. ;) ), og så har hun kranglete ledd og ditto mage? Og så tipper jeg at Tone også er å se i chatten nesten hver kveld, siden hun vet det om Line. :P

Edit II: ÆÆÆh! Fjerner autokorrekturen i'en i sen?! :o Riksmålsfaenskap...

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vims!

Herre, deg vet jeg lite om kjenner jeg. Du holder til nord i Norge og har overtatt krølle-mynde-terrieren Mozza etter Loke. Mozza elsker å jage katter og er ekstremt glad i kos. :)

Red: Line -tatt så mange ganger allerede! :P meeen. Line har gått ned masse i vekt, på lavkarbo. Inspirert flere soniser på det området, det er jeg sikker på. Vært litt uheldig med en snuser, men har to gode bartedyr. Liker utstilling og jobber som lærer(?). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er puddeldame som av en eller annen grunn har belger(e), og bor sammen med datterbarnet (som har puddel) og sønnen som har langt hår, er rar, og en sånn jeg hadde vært håpløst forelska i for noen år siden. Hun er et sånt fint menneske som faktisk sier det hun mener (tror jeg. ;) ), og så har hun kranglete ledd og ditto mage? Og så tipper jeg at Tone også er å se i chatten nesten hver kveld, siden hun vet det om Line. :P

*ler* Skal vise dette neste gang en av mine belgereier-venner sier "jeg hører du sier det" når jeg sier jeg skal ha puddel neste gang :D Og jeg er i chatten nå og da, men jeg ser på lista over hvem som er der oftere.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Skal vise dette neste gang en av mine belgereier-venner sier "jeg hører du sier det" når jeg sier jeg skal ha puddel neste gang :D Og jeg er i chatten nå og da, men jeg ser på lista over hvem som er der oftere.. hehe

Gjør det du, jeg stemmer for flere krøllehunder på sonen, nemlig.

Hehe. Tror faktisk aldri jeg har vært inne på chatten, jeg visste i hvert fall ikke at det gikk an. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill!

Mørk skjønnhet bosatt i nord, rettere sagt 3 ish timer fra Bodø!

Hun er sammen med en kjekkas ved navn Lars, har 4 hunder, 2 katter og en hest.

Hun skal parre ene tispen sin nå i sommer. Dette er hennes første kull under kennelnavnet hennes Perfect Image!

Lill har gått ned masse i vekt, og er blitt riktig lekker smekker :heart:

Lill er opprinnelig fra østlandet. Hun har drevet aktivt med hund siden 2004 (?) og jeg skravler daglig høl i hode på henne :D

Hun har en skjønn datter på 16-17 mnd som heter Sophia Mariè :wub:

edit: måtte begrense meg så ingen skrev før meg! hoho!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve bor i bergen og er mopsegal, og gal etter mopsemenn. Snart skal hun ha sitt første mopsekull med to hunder hun har selv under kennelnavnet imagine that. Synnøve har vært superduperflink, og har slanket av seg et par mopser i vekt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola er mystisk og morsom og elsker klissete bilder med enda mer klissete tekst med selvfølgligheter sukkersøtt pakket inn i englestøv :innocent: Dessuten har hun det vakre prikkedyret Casper (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola har en dalmatiner med vannhale. Hun skal (skulle?) bruke han i avl. Hun har også en blå undulat, som er hennes nr.4. Hun forer på vom og hundemat :P

(Husker ikke så mye, men overasket over ting jeg har på lur i hjernen som jeg mener jeg har lest tidligere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...