Gå til innhold
Hundesonen.no

hva kan du om brukeren over deg ? ( forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

Aslan har en finsk lapphund som heter Torvald, og jeg ser for meg at hun er ganske fysisk? Sånn sportstype som liker å løpe. Også bor hun i Trondheim. Og jeg tror hun er i 20-årene?

Hihi, den var hyggelig å få :D Det er vel ikke egentlig heelt sann, selv om jeg forsåvidt liker å jogge, jeg bare prøver veldig hardt å komme tilbake i form :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er hø

:whistle: Neida. Du heter Kristine, bor i Lillestrøm og driver med Wheaten. Har drevet med handling nå i mange år og handle CC fast en periode. Har "nettopp" kommet hjem fra Australia og planlegger

Denne tråden er forresten ganske bra for å lære litt mer om hverandre på en litt mer interessant måte enn "hei, jeg heter....".

Sham har en liten blandingshund og bor på Østlandet i en leilighet med sin samboer. Hun har hatt et par uberettigede konflikter med ett av styremedlemmene i borettslaget sitt, angående hundehold. Ja, traff jeg spikeren eller? :P

Ikke værst ;) Har 2 blandinger og bor med kjæresten i leilighet. Har også hatt noen problemer med naboen som var faren til styrelederen. men han har flyttet! :D:lol: Meste riktig :) Bra!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poter er nordlending som meg, og har tidligere eid flere aussier og blant annet en halvbror av My. Nå har hun en labrador fra riktige linjer med spensig kropp og lekne øyne :) Poter studerer/har studert psykologi(?), og virker som hun kan en hel del om det meste. Spesielt hundetrening. Poter virker som hun har et veldig likt hundeliv som meg; hvor trivsel og kos er i fokus, men også hundenes behov, noe som kan gi litt dårlig samvittighet i dårlige perioder mtp på helse osv... Men de gode stundene er så mange fler enn de dårlige, og en hund er ikke vanskelig å glede. Iallefall ikke labradorer og aussier :)

Aw, takk for så gode ord :heart: Har studert psykologi, ja (bachelor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta meg, ta meg!

]Hmmm. Hakke fått med meg så mye om deg da, annet enn at du snart runder 20, har tre(?) pusekatter, en handy gubbe og en dødssøt stabby som alle trudde var belger, som du skal bruke til litt av hvert. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

]Hmmm. Hakke fått med meg så mye om deg da, annet enn at du snart runder 20, har tre(?) pusekatter, en handy gubbe og en dødssøt stabby som alle trudde var belger, som du skal bruke til litt av hvert.

Dæven! Det er mye mer enn jeg vet om deg... Jeg vet du har en belger du ikke vet så innmari mye om stammen på, som heter Grim, og som du har gjort en knalljobb med. Også tror jeg det er første hunden din (?). Please, ikke skyt meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Det er mye mer enn jeg vet om deg... Jeg vet du har en belger du ikke vet så innmari mye om stammen på, som heter Grim, og som du har gjort en knalljobb med. Også tror jeg det er første hunden din (?). Please, ikke skyt meg :lol:

Stemmer at han er min første, så pistolen får ligge under puta enn så lenge. :shifty:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Grim heter egentlig Silje, men hun har en tervueren som heter Grim. Silje leter etter hvor Grim egentlig kommer fra. Hun har også jobbet mye med Grim da han var en utrivelig hund i visse situasjoner, men nå er han riktig så koselig synes jeg. Silje og Grim trener og konkurrerer i lydighet og sammen har de opprykk til klasse II. Silje og Grim er et bra team synes jeg. Silje sitt favorittband er W.A.S.P. og det gjør meg glad på innsiden, kjenner jeg :ahappy: Ellers har Silje en awesome klesstil, et awesome hår og en søt liten pus. Silje er sammen med en kæll som spiller i band, også har hun også sotti bak Alice Cooper på et fly (nei, ikke sjalu i det hele tatt). Jo, hun har også fått håret sitt ordnet av Paul Stanley.

Kommer ikke på så mye mer i farta.. Silje bor på Langhus da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

michellus har groenendael og samboer. Både hun og samboeren har allergi. Michelle har kort hår.

Og det var det :P

Oi her visste jeg lite, men jeg minnes et eller annet i en tråd ganske nylig.. men jeg husker absolutt ikke hva :P

Men det obviouse er jo at du har japansk spisshund og bor i TBG-Tønsberg? Oi, der stoppet visst kunnskapen opp ja..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Eveline bor i bærum, har tidligere hatt Tinka som IA har nå, hun har også hatt Münsterlanderen Yaris, men jeg er usikker på om han har fått et nytt hjem nå eller ikke? Mammaen hennes har Münsterlanderen Chicko, som har et kull etter seg. Hun jobber for Avis? bilutleie, hvor det hvirker som at hun trives :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Eveline bor i bærum, har tidligere hatt Tinka som IA har nå, hun har også hatt Münsterlanderen Yaris, men jeg er usikker på om han har fått et nytt hjem nå eller ikke? Mammaen hennes har Münsterlanderen Chicko, som har et kull etter seg. Hun jobber for Avis? bilutleie, hvor det hvirker som at hun trives :D

Trym&Tuva har 3 staffer, Trym, Tuva og Bodil. Sistnevnte kom fartende over fra GB for en tid tilbake :) Hun bor ved Gran. Har vært lastebilsjåfør tror jeg, men hva hun gjør nå vet jeg ikke. Planlegger kull i år. Syns også å huske at Tuva tok storcertet i Bø i år, men kan jo hende jeg blander med noen andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym&Tuva har 3 staffer, Trym, Tuva og Bodil. Sistnevnte kom fartende over fra GB for en tid tilbake :) Hun bor ved Gran. Har vært lastebilsjåfør tror jeg, men hva hun gjør nå vet jeg ikke. Planlegger kull i år. Syns også å huske at Tuva tok storcertet i Bø i år, men kan jo hende jeg blander med noen andre :P

Helt korrekt :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikipile bor på landet med jakthundmannen sin, en sønn og store og små firbente. Hun jobber med tall. Hun har ikke selv hatt kull enda men låner ut hannhunden sin. Bikipile er intr i at shiba skal brukes i jakt ( ? Skal ikke si dette helt sikkert, innbiller meg kanskje :lol: ) Hun driver med nordlandshest og er ikke så lenge siden hun fikk et føll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikipile bor på landet med jakthundmannen sin, en sønn og store og små firbente. Hun jobber med tall. Hun har ikke selv hatt kull enda men låner ut hannhunden sin. Bikipile er intr i at shiba skal brukes i jakt ( ? Skal ikke si dette helt sikkert, innbiller meg kanskje :lol: ) Hun driver med nordlandshest og er ikke så lenge siden hun fikk et føll!

Shibajakt er veldig riktig ja, en av mine fanesaker :lol: Men holder ikke på med nordlandshest, ei venninne av meg det (men jeg grubler mye for henne ang div problemstillinger, som farger :lol: ) - jeg har døl jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill bor et eller annet øde sted oppi nord med sin "lille" familie, hu har vel 5? langhårs collier og en korthårs. Hun har også en lita jente som er litt over året? Familien hennes er ikke spesielt snille mot hun, noe som jeg synes er litt tris. Mest sannsynlig kommer hu nedover til Østlandet igjen iløpet av året. Hu venter også sitt første kull snart, hannhunden er en lekker Finsk sak. Og hvis jeg ikke husker helt feil så kan det komme tricolour og merle i det kullet :lol: Jeg tror ikke dem har parra enda, men det er ihvertfall rett rundt hjørnet hvis det ikke akkurat har blitt gjort.

Hun har også en hest som heter Carex som hun desverre må selge. Kennelnavnet hennes er Perfect Image, og hun sendte inn en klage til NKK fordi en annen Collie oppdretter hadde fått sånn ca samme navn, utad så kan det virke som om Perfect image er mottoet til Lill, men innimellom kan det herske litt kaos oppi der og :lol: Og der ser det ut som om jeg er en stalker :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shibajakt er veldig riktig ja, en av mine fanesaker :lol: Men holder ikke på med nordlandshest, ei venninne av meg det (men jeg grubler mye for henne ang div problemstillinger, som farger :lol: ) - jeg har døl jeg :)

Sånn var det ja! Døl var det du hadde :lol:

Lill bor et eller annet øde sted oppi nord med sin "lille" familie, hu har vel 5? langhårs collier og en korthårs. Hun har også en lita jente som er litt over året? Familien hennes er ikke spesielt snille mot hun, noe som jeg synes er litt tris. Mest sannsynlig kommer hu nedover til Østlandet igjen iløpet av året. Hu venter også sitt første kull snart, hannhunden er en lekker Finsk sak. Og hvis jeg ikke husker helt feil så kan det komme tricolour og merle i det kullet :lol: Jeg tror ikke dem har parra enda, men det er ihvertfall rett rundt hjørnet hvis det ikke akkurat har blitt gjort.

Hun har også en hest som heter Carex som hun desverre må selge. Kennelnavnet hennes er Perfect Image, og hun sendte inn en klage til NKK fordi en annen Collie oppdretter hadde fått sånn ca samme navn, utad så kan det virke som om Perfect image er mottoet til Lill, men innimellom kan det herske litt kaos oppi der og :lol: Og der ser det ut som om jeg er en stalker :lol:

:lol: :lol: :thumbs: Har faktisk "bare" fire langhår hjemme, korthåren bor ikke her men kommer en korthårsvalpis etterhvert. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er mammaen til Ia, og har også en datter til (Ane?) som har en toller som heter Solo. Solo var nylig i Hundesport! Ida har tolleren Fibi og gatemiksen Scilos (fra Hellas?), også bor vel Tinka til Ia der også. Ida jobber med barn med autisme trooor jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslan har en Finsk Lapphund som heter Tovio (?) og hun er veldig stolt av han. Han har et veldig godt gemytt! Han ble dessverre angrepet en gang, men taklet det veldig fint såvidt jeg husker. Hun studerer til å bli psykolog og hun kan endel om forskjellige ting. Hvis hun først skriver et langt innlegg er det som regel mye klokt å lese i det.

Hun leier bolig, og huseieren pleier å slippe hunden sin ut for å leke med Tovio når Aslan kommer slepende med tunge bæreposer. Det er ikke alltid det passer så bra, men jeg tror Aslan er veldig snill og tålmodig av seg. :)

(Har ikke lest resten av tråden enda, og nå er jeg spent på om dette stemmer! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie har to hunder, kelpien Balrog, og Welsh springer spanielen Ellie. Hun trener spor og lydighet med begge to. Ellie går lydighet, samt konkurrerer i blodspor. Balrog går klasse to lydighet, og har opprykk til C -spor (?).

Utenom hundene så har Marie også en hest, Bestas, som har bodd et par år hos Raksha.

I fjord giftet hun seg med Øyvind, som hun har vært sammen med i mange år.

Hun har også familie i fra Haugesund (fars-siden?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslan har en Finsk Lapphund som heter Tovio (?) og hun er veldig stolt av han. Han har et veldig godt gemytt! Han ble dessverre angrepet en gang, men taklet det veldig fint såvidt jeg husker. Hun studerer til å bli psykolog og hun kan endel om forskjellige ting. Hvis hun først skriver et langt innlegg er det som regel mye klokt å lese i det.

Hun leier bolig, og huseieren pleier å slippe hunden sin ut for å leke med Tovio når Aslan kommer slepende med tunge bæreposer. Det er ikke alltid det passer så bra, men jeg tror Aslan er veldig snill og tålmodig av seg. :)

(Har ikke lest resten av tråden enda, og nå er jeg spent på om dette stemmer! :) )

Marie er en veldig koselig jente som gjør ting veldig riktig og sitter heller på fingrene enn å engasjere seg i blodtørste diskusjoner på sonen. Men hun akkurat som Aslan, kommer med veldig mye klokt når hun lar fingrene springe.

Hun har skjønneste Ellie som også var litt forsiktig av seg i starten, men varmet opp til Tinka (phalenen) og de to har hatt noen møter, bl.a. på agilitybanen i Frognerparken.

Ellie har hatt litt vansker med separasjonsangst, men jeg tror Marie begynner å få bukt med det. Også har hun en nydelig kelpiesak som heter Balrog, en ganske så mandig kar.

En ting er sikkert, Marie gir seg sjelden når det gjelder å nå mål med hundene og er etter min mening veldig flink til å ha velstrukturerte treninger som da er godt planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslan har en Finsk Lapphund som heter Tovio (?) og hun er veldig stolt av han. Han har et veldig godt gemytt! Han ble dessverre angrepet en gang, men taklet det veldig fint såvidt jeg husker. Hun studerer til å bli psykolog og hun kan endel om forskjellige ting. Hvis hun først skriver et langt innlegg er det som regel mye klokt å lese i det.

Hun leier bolig, og huseieren pleier å slippe hunden sin ut for å leke med Tovio når Aslan kommer slepende med tunge bæreposer. Det er ikke alltid det passer så bra, men jeg tror Aslan er veldig snill og tålmodig av seg. :)

(Har ikke lest resten av tråden enda, og nå er jeg spent på om dette stemmer! :) )

Wow, du er god! Close på navnet da, han heter Thorvald :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie har to hunder, kelpien Balrog, og Welsh springer spanielen Ellie. Hun trener spor og lydighet med begge to. Ellie går lydighet, samt konkurrerer i blodspor. Balrog går klasse to lydighet, og har opprykk til C -spor (?).

Utenom hundene så har Marie også en hest, Bestas, som har bodd et par år hos Raksha.

I fjord giftet hun seg med Øyvind, som hun har vært sammen med i mange år.

Hun har også familie i fra Haugesund (fars-siden?) :)

Veldig bra. :) Balrog har opprykk til C spor ja. :)

Og jeg har masse slekt i Haugesund på farssiden, er veldig glad i både stedet og familien. :wub:

Marie er en veldig koselig jente som gjør ting veldig riktig og sitter heller på fingrene enn å engasjere seg i blodtørste diskusjoner på sonen. Men hun akkurat som Aslan, kommer med veldig mye klokt når hun lar fingrene springe.

Hun har skjønneste Ellie som også var litt forsiktig av seg i starten, men varmet opp til Tinka (phalenen) og de to har hatt noen møter, bl.a. på agilitybanen i Frognerparken.

Ellie har hatt litt vansker med separasjonsangst, men jeg tror Marie begynner å få bukt med det. Også har hun en nydelig kelpiesak som heter Balrog, en ganske så mandig kar.

En ting er sikkert, Marie gir seg sjelden når det gjelder å nå mål med hundene og er etter min mening veldig flink til å ha velstrukturerte treninger som da er godt planlagt.

Tusen takk for fine ord! Alt stemmer syntes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...