Gå til innhold
Hundesonen.no

hva kan du om brukeren over deg ? ( forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

IW: Bur i London (dvs, rett utanfor London, Essex eller deromkring?) saman med sin engelske mann. Trenar og held seg i form, og kler seg gjerne i neonjoggeaotfitt frå 80-talet. Er gamingnerd (sånn som AnetteH). Hadde irsk ulvehund, driv og planlegg ny kvalp (?). Er supermoderator på hundesonen, og stengjer tråden din om du ikkje er snill.

Olav Emil: Nynorskmann, har en samboer som jeg egentlig husker hva heter - men som jeg har glemt nå (aargh!). Kjører trailer/lastebil, men har også endel administrative arbeidsoppgaver på jobb (?). Har kjørt hjelpesending til Øst-Europa. Har en fin Berner som heter Laffen.

Hm. Følte meg litt frem i blinde her, men!

Lina Kristine er ikkje sambuar, ho er kona mi :ahappy: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er hø

:whistle: Neida. Du heter Kristine, bor i Lillestrøm og driver med Wheaten. Har drevet med handling nå i mange år og handle CC fast en periode. Har "nettopp" kommet hjem fra Australia og planlegger

Denne tråden er forresten ganske bra for å lære litt mer om hverandre på en litt mer interessant måte enn "hei, jeg heter....".

Nynorskmannen men en berner som heter Laffen, kjører mye bil og er gift med Lina Kristina? Eller noe sånt :P

Edit, jeg hadde nesten rett og jeg snugtuttet ikke:D

Ikkje gale det, utan snugtutting :teehe: .

Kaja-T&A heiter Kaja og har to hundar, Tesh og... Neiognei, no hugsar eg ikkje A. Pinleg. (hmm, står tre raser, eg har visst gått glipp av noko). Heitte tidlegare Kaja-T&C, der C sto for Cosmo. Har ein miniku (Tesh) som driv og gomlar flogesopp. Der stoppar igrunn mine kunnskapar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje gale det, utan snugtutting :teehe: .

Kaja-T&A heiter Kaja og har to hundar, Tesh og... Neiognei, no hugsar eg ikkje A. Pinleg. (hmm, står tre raser, eg har visst gått glipp av noko). Heitte tidlegare Kaja-T&C, der C sto for Cosmo. Har ein miniku (Tesh) som driv og gomlar flogesopp. Der stoppar igrunn mine kunnskapar...

neinei, minikua Aqua spiser sopp :D Tesh er den store giganten og Rio er pøbelen hun har på for fra Yodel :D Kaja har fått seg kjæreste/samboer (?) som er snill og blir med på masse med hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Cosmo miniku? :o Eg har alltid trudd at Cosmo var maxiku...

Cosmo var den forrige basenjien hennes. Såvidt jeg husker spiste han aldri sopp :P

Aqua er dverg pinsheren (kan ikke stave idag nei.. :P )

Tesh er grand danoisen

Rio er basenji!

*oppklare for nynorsken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: Ei ung kvinne frå austlandet / Chile (?), som gjorde eit lurt val og flytta nordover saman med / til sin kjære Lars. Vart mamma i fjor eller forfjor, til ei søt lita jente som heiter Sophie, men som går under namnet Soph. Har fire colliear og ein hest, hesten skal vekk. Driv for tida og funderar på å flytte sørover, av alle ting, mest pga arbeidsmarknaden i nord. Dreiv og skulle kjøpe hus der nord i fjor, men det vart heldigvis aldri noko av. Og, som ein del andre her inne, har ho krympa.

Ikke så verst! Er halvt brasiliansk, ikke chilensk, ungen heter Sophia og vi flytter mest fordi jeg ikke orker å være her i Nord 1 sekund mer enn det vi virkelig trenger :aww: imponert ellers hva man får med seg :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmo var den forrige basenjien hennes. Såvidt jeg husker spiste han aldri sopp :P

Aqua er dverg pinsheren (kan ikke stave idag nei.. :P )

Tesh er grand danoisen

Rio er basenji!

*oppklare for nynorsken*

Hæææ? Hadde ho tre hundar heile tida? Aim kånnfusd :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line:

BIR i Trondheim, har to minisnusere.

Bor aleine, flørter med en mann som er på jobb i stavanger. :P

Slanket seg masse.

Har laaange negler, som stadig skifter farge :D

Er utdannet lærer.

Edit: lol, endrer ikke BIR til bor kun pga humoren. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Line har snusere, bor i Trønderland og har gått ned masse i vekt! Hun var også veldig inn i lavkarboverden, men jeg er usikker på om hun er der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line har snusere, bor i Trønderland og har gått ned masse i vekt! Hun var også veldig inn i lavkarboverden, men jeg er usikker på om hun er der enda.

Et litt ferskt medlem på sonen, men dvs at du sikkert har vært her et år nå :P Eier av flotte gronnisen Angus :)

Har også nylig kjøpt seg Nikon D5100 og iPhone?

Michellus har litt å stri med med Angus for han er nok en ganske typisk gronnis med masse energi og fantasi, men hun jobber masse med ham og tar til seg masse råd fra andre med god erfaring.

Også er hun glad i kule frisyrer og farger på håret sitt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt ferskt medlem på sonen, men dvs at du sikkert har vært her et år nå :P Eier av flotte gronnisen Angus :)

Har også nylig kjøpt seg Nikon D5100 og iPhone?

Michellus har litt å stri med med Angus for han er nok en ganske typisk gronnis med masse energi og fantasi, men hun jobber masse med ham og tar til seg masse råd fra andre med god erfaring.

Også er hun glad i kule frisyrer og farger på håret sitt! :P

Siri Eveline har hatt phalenen Tinka, og Kleiner munsterlanderen (orker ikke sette på sånne dingser over) Yaris. Hun skulle egentlig flytte til utkants-trønderlag i fjor, men ble i bærum. Nå trooor jeg at valget har falt på å bli kjørelærer. Hun driver og med MC-lappen, har en kjæreste hun er glad i.

Det var det jeg kom på i farten... tror egentlig jeg kan masse mer :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Eveline: Glad i biler og jobber hos Avis, har en münsterlander som heter Yaris og stiller ikke sjeldent ut familiens andre münsterlander og irske setter, Chico og Iver. Chico er fra Mexico :ahappy: SE har (eller har hatt) en liten, søt bil som det står Siri Eveline på :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er bra info jeg Lola

Siri Eveline: Glad i biler og jobber hos Avis, har en münsterlander som heter Yaris og stiller ikke sjeldent ut familiens andre münsterlander og irske setter, Chico og Iver. Chico er fra Mexico :ahappy: SE har (eller har hatt) en liten, søt bil som det står Siri Eveline på :ahappy:

Bilen er dessverre vraket :( Og har ikke rukket å sette Siri Eveline på nåværende Ford Focus (men den har ihvertfall NESK-Norsk Engelsksetterklubb klistremerke i bakruta :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola, studerte arkeologi i Trondheim, men vet egentlig ikke helt hva hun vil. Sover hele dagene :P

Har dalmantineren Casper som skal brukes i avl snart.

Line: Trønder med dvergsnusere. Lærer, blitt veldig tynn, dater en fyr vi vet lite om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er mamman til IA. Hun eies av en gatemix fra kreta(?)Scilos og tolleren Fibi. Tror IA og hennes hund Tinka også bor sammen med dem. Jeg tror hun jobber med barn og hun bor i et lite søtt hus. Ida hater flexiliner :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha må le av all den infoen folk kommer med her :D Mye jeg aldri har visst før, så det var arti :)

Tonje har to hunder Felix og Blaze, whippse og sheltie. Har før hatt en whippse. Hun legger ut mange fine bilder av hundene på stranda. ehhh, ja det var det jeg visste om henne :P:icon_redface:

Djervekvinnen har 2 hunder, en greyhound og en dobbermann. Har også hatt en dobbermann før. Bor i Nord-Norge? Fantastiske bilder av hundene ved stranden. Skal blir oppdretter etterhvert? Så hun har noen tråder om fremtiden som oppdretter :) Har samboer.. hm.. det var det jeg viste :) Hvis det er rett da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djervekvinnen bur i eit raudt lite hus med kvite lister utanfor Tromsø eller deromkring (nord for polarsirkelen). Ho har jordbæråker. Har ein greyhound, hadde ein doberman i tillegg fram til i vår. Har ein kjærast ho er glad i, men vil ikkje ha ungar.

Avholdsmann, men kona drikker øl når hun vasker(?) :lol:

:lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte: Ja, hvor skal man starte! :D Hadde labradoren Cita (som hun fremdeles har) da Hundesonen var nytt forum, og har alltid vært flink til å trene hund, samt stille ut. VELDIG hundeinteresse! Utdanner seg til å bli veterinær.

Nå har hun labrador, kelpie, aussie og basenji!

Liker "alternative" ting som piercinger og tatovering. Har egne meninger og bryr seg ikke så mye om hva ukjente mennesker rundt tror om henne.

Moren hennes er veldig glad i vorsteh-hunder.

Edit: For treig.

Djervekvinnen: Heter Elisa og bor langt oppi nord sammen med samboer og hund. Hadde tidligere en doberman som het Chanti, men hun måtte avlives. Så hadde hun også en annen doberman sammen med greyhounden Nitro hun har nå. Hun har litt avlsplaner med greyhounden!

Litt gammeldags syn på forhold, og drikker ikke. Liker å tegne! Har høner. Er blond.

Edit igjen: Hera var den første dobermanen såklart, ikke Chanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Imponerende OlavEmil. ser hvilke tråder du er engasjert i. hihi. Men jeg bor langt unna Tromsø da, heller Bodø. Men det sier vel lite for folk sørpå uansett. nord er nord :P

:teehe:

Eg veit forskjellen på Bodø og Tromsø. Eg ER jo frå Bodø :aww: . (budde der berre 8 dagar, men likevel!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...