Gå til innhold
Hundesonen.no

hva kan du om brukeren over deg ? ( forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bananen bor i et tårn midt i en stor by, hvilken by er det ingen som vet. Kanskje er det oslo, kanskje er det en annen by, i et annet land, i en annen verden. Det vi vet er at tårnet til bananen er hø

:whistle: Neida. Du heter Kristine, bor i Lillestrøm og driver med Wheaten. Har drevet med handling nå i mange år og handle CC fast en periode. Har "nettopp" kommet hjem fra Australia og planlegger

Denne tråden er forresten ganske bra for å lære litt mer om hverandre på en litt mer interessant måte enn "hei, jeg heter....".

Ozzy.... Ozzy har vel ikke vært her så himla lenge, men det er bare noe jeg innbiler meg. Jeg innbiler meg også at Ozzy nylig har vært på ferie på/i Rhodos e.l, og at Ozzy jobber i en dyrebutikk? Feil?

Jankaa bor på motsatt side av Oslo (for meg) men dette hindrer henne ikke i å levere staby-valpen Malle til pass i Bærum. Hun er egentlig veldig laid back når det gjelder hundehold, altså hun bekymrer seg ikke over småting og tar trening og slikt som det kommer og passer. Men nå nylig har hun vært veldig bekymret for Malle sine dårlige spisevaner, som nemlig er å ikke spise i det hele tatt, evt. kaste opp det som går ned i magen.

Planene til Jankaa med Malle er egentlig å utforske de fleste områder. Også har Jankaa en litt eldre bil, som jeg mener å huske at er blå.

Ellers er hun en veldig grei og morsom person, en man ihvertfall ikke kjeder seg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jankaa liker pæreis.

:lol:

Lola Pagola vet ikke helt hvor hun er fra, og det hun heller ikke vet er at jeg vet mye mer om henne enn hun tror. (Facebook, tilfeldig, jeg er ikke gal altså..)

Lola har Casper, en flott flekkemann, og han liker å stå oppstilit som en "Call-on-me"-dame. Lola er kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslan har en fantastisk flott lapphund som heter Torvold (eller noe?). Syntes å huske at aslan var stamtavlenavnet? Aslan har samboer, bor i Tr.heim og er i midten av 20årene.

Ozzy eier hannhunden Ozzy, en veldig søt japansk spisshund! Hun har også en rød hannkatt, som visst blir med på lufteturene iblant. Også har Ozzy akkurat vært på Rhodos, og badet i et basseng (og jeg ble misunnelig :aww: ). Dessuten jobber Ozzy på dyrebutikk, hvor de har (eller har hatt?) treningsdagbøker! :D

Åååh nå var jeg flink :D Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozzy eier hannhunden Ozzy, en veldig søt japansk spisshund! Hun har også en rød hannkatt, som visst blir med på lufteturene iblant. Også har Ozzy akkurat vært på Rhodos, og badet i et basseng (og jeg ble misunnelig :aww: ). Dessuten jobber Ozzy på dyrebutikk, hvor de har (eller har hatt?) treningsdagbøker! :D

Åååh nå var jeg flink :D Haha!

Det var du! :D

Pim har en flott Samojed. Pim har en søster som har en hund med mageproblemer og fòres med Akna med lam(?). Pim's hund får v&h.

Pim studerer sivilingeniør (?) og var i Japan som bryllupsreise! Også husker jeg du lagde en tråd om hva overløp var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozzy eier hannhunden Ozzy, en veldig søt japansk spisshund! Hun har også en rød hannkatt, som visst blir med på lufteturene iblant. Også har Ozzy akkurat vært på Rhodos, og badet i et basseng (og jeg ble misunnelig :aww: ). Dessuten jobber Ozzy på dyrebutikk, hvor de har (eller har hatt?) treningsdagbøker! :D

Åååh nå var jeg flink :D Haha!

Pim har sommerjobb i Oslo og skal gifte seg på fjellet i august :) Hun får hund nummer 2 etter bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er mammaen til Ingvild og Ane. De har hundene Solo, Fibi, Scilos og Tinka sammen. Det er Fibi og Scilos som egentlig er Ida sine hunder, Solo bor hos Ane og Tinka er mest Ingvild sin. Ida jobber med barn som har litt andre utfordringer, jeg lurer ¨på om det er autister? De gikk i 17. Mai tog! Ida har hatt en bedlington som het Bimbo. Ida kommer fra Lillehammer, iallefall gjør slekten hennes det. Ida og Ia bor i et lite hus langt ute på landet, og midt i skogen. Ida har lang vei til jobb! Ida er snill <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermnes er mann, har en whippet som heter Hermes som er i fra en oppdretter som var/er på sonen, oppdrettet den i fra heter Curtbone eller noe sånt. Hermes tror på råforing av hund, og er selv vegeterianer..

Om ikke jeg er helt på jordet nå da haha, kan jo nesten ikke noe om noen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes tror på råforing av hund, og er selv vegeterianer..

Hehe, jeg er ikke vegetarianer, og har aldri vært det - min samboer har vært, mulig det har kommet frem på et eller annet vis? Vi tror derimot på å spise moderat med kjøtt, og har flere kjøttfrie dager i uken - dyret får derimot kjøtt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes er mann. Tror mannen bor i bergen. Har samboer som også er på sonen. Tok en stund før jeg skjønte det, trodde bare hundene deres var skrekkelig like og het det samme, jeg. Jeg lærte akkurat at han IKKE er vegetarianer.

Også heter hunden hans Hermes. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ia er mammaen til sonenhunden Tinka som er en phalene. Hun er periodeaktiv LPtrener når hun ikke er altfor opptatt med teater eller syk. Margrete og flere andre har tatt på seg rollen som sonenmamma for henne i perioder. Særlig når den egentlige mammaen hennes har litt tungt for det. Ia bor egentlig langt ute på landet, men i skoleåret befinner hun seg mest på Lambertseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ia er mammaen til sonenhunden Tinka som er en phalene. Hun er periodeaktiv LPtrener når hun ikke er altfor opptatt med teater eller syk. Margrete og flere andre har tatt på seg rollen som sonenmamma for henne i perioder. Særlig når den egentlige mammaen hennes har litt tungt for det. Ia bor egentlig langt ute på landet, men i skoleåret befinner hun seg mest på Lambertseter.

Ida er moren min. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ia liker teater, er syk for tida (god bedring!), og har en phalene (Tinka) som er omplassert til henne fra en annen sonis. Har gått kurs med Maren her inne troor jeg? Minnes noen bilder fra min tidlige sonentid :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er mammaen til Ingvild og Ane. De har hundene Solo, Fibi, Scilos og Tinka sammen. Det er Fibi og Scilos som egentlig er Ida sine hunder, Solo bor hos Ane og Tinka er mest Ingvild sin. Ida jobber med barn som har litt andre utfordringer, jeg lurer ¨på om det er autister? De gikk i 17. Mai tog! Ida har hatt en bedlington som het Bimbo. Ida kommer fra Lillehammer, iallefall gjør slekten hennes det. Ida og Ia bor i et lite hus langt ute på landet, og midt i skogen. Ida har lang vei til jobb! Ida er snill <3

Alt er riktig. Særlig det siste :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er mammaen til IA. Og reservemammaen til halve sonen :hug: Hun bor ute i skogen med Scilos som er en kul greker og Fibi som er søt toller. Ida bader i et vann midt på natten på sommeren, kun fordi de kan det. Og så går Ia og Ida kjempelangt til butikken for å kjøpe sjokolade, som de selvsagt fortjener når de har gått så langt :sweat:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHC er en utrolig hyggelig jente/dame som er pen med lys blondt hår. Hun er helfrelst på Flat, og har flere (ikke sikker på antall.. 2? 3? 4?) Hun er en veldig dyktig handler, og er ofte på utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...