Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 02-03 juni


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Hvem skal :)? Nå er vel ordinær påmeldingsfrist gått ut, eller så går den ut om få dager.

Jeg stiller med den nye juniortispen min, håper bare pelsen har kommet seg til da, er ikke greit med en Cairn som bare er nappet en gang, all pelsen har lik lengde.... burde ta vekk alt og begynt å bygge på nytt, men det har jeg ikke tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han er rett og slett en veldig trivelig fyr. Han er vel en som kan gi ut en blå og folk faktisk smiler som om de mener det likevel hehe

Jeg meldte på i stad. Günther skal stilles og Java skal gå i LP2. Herregud altså, nå må jeg skjerpe treninga

Endring i planene her og - vi stiller allikevel! Meldte på nå rett før fristen går ut. Beslutningsvegring, me!?

Hvem skal :)? Nå er vel ordinær påmeldingsfrist gått ut, eller så går den ut om få dager.

Jeg stiller med den nye juniortispen min, håper bare pelsen har kommet seg til da, er ikke greit med en Cairn som bare er nappet en gang, all pelsen har lik lengde.... burde ta vekk alt og begynt å bygge på nytt, men det har jeg ikke tid til.

Du skal vel stille på terrierspesialen dagen før? Det er rett i nærheten og stort cert er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel stille på terrierspesialen dagen før? Det er rett i nærheten og stort cert er det også :)

Jepp, stiller begge dager! Har med meg tre Cairn ifra Bergen, juniortispa mi, tispe som går i åpen og championhanne. Det blir morro!

Jeg er helt aleine da, så bare til å komme bort å hilse på meg! Er litt bekymra for å være så langt hjemmefra uten kjentfolk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, stiller begge dager! Har med meg tre Cairn ifra Bergen, juniortispa mi, tispe som går i åpen og championhanne. Det blir morro!

Jeg er helt aleine da, så bare til å komme bort å hilse på meg! Er litt bekymra for å være så langt hjemmefra uten kjentfolk, hehe.

Jeg skal stille en amstaff veterantispe, sikkert ikke så mange av dem så jeg burde ikke være sååå vanskelig å finne heller. Mulig jeg har en frosk eller 2 på slep også. Satser på at vi sees der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klima skal debutere på valpeshowet på dalmatinerspesialen, og kelpiene går så klart samme dag, så da slipper Opsis. Kommer nok til på nkken for å se på dalmatinerne den andre dagen, det blir morsomt å møte mer Klimaslekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...