Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 02-03 juni


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han er rett og slett en veldig trivelig fyr. Han er vel en som kan gi ut en blå og folk faktisk smiler som om de mener det likevel hehe

Jeg meldte på i stad. Günther skal stilles og Java skal gå i LP2. Herregud altså, nå må jeg skjerpe treninga

Endring i planene her og - vi stiller allikevel! Meldte på nå rett før fristen går ut. Beslutningsvegring, me!?

Både valp og voksen (eurasier) er klokka 9, i to helt forskjellige ringer... :huh: Så får vi en dommer vi har stilt for før i valpeklassen. Det er bare to valper påmeldt faktisk, og det er Luna og søsteren. Sist gang ble søstra BIR, så kjedelig å stille for samme dommer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ, vi skal gå klokka 9! Og på søndag, jeg var overbevist om at gruppe 6 gikk på lørdag.

Ulempen: Vi må tiiidlig opp, Kovu MÅ få løpt fra seg i Drammen hundepark elns før utstillinga. Fordelen: Vi skal inn som nr 4, sjansen for forsinkelser er minimal.

Og skulle vi gjøre det veldig bra blir det ingen gruppe eller motsatt kjønn på oss... tispene går klokka 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Vi kan gjerne ta det på pm hvis du ønsker det :)

Som skrevet ovenfor :) Han er bare så trivelig hele mannen *ler* møtte han sist utstilling og møtte han i gangen og han er bare et så trivelig vesen. hehe!

Æææææ, vi skal gå klokka 9! Og på søndag, jeg var overbevist om at gruppe 6 gikk på lørdag.

Ulempen: Vi må tiiidlig opp, Kovu MÅ få løpt fra seg i Drammen hundepark elns før utstillinga. Fordelen: Vi skal inn som nr 4, sjansen for forsinkelser er minimal.

Og skulle vi gjøre det veldig bra blir det ingen gruppe eller motsatt kjønn på oss... tispene går klokka 12!

Dere også ja :) Skulle spurt meg vettu, jeg stiller også i gruppe 6. hehe :) Men hvordan blir det med BIR og BIM hos rasen din? Når tispe og hannhund stiller til forskjellig tidspunkt og ring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet ovenfor :) Han er bare så trivelig hele mannen *ler* møtte han sist utstilling og møtte han i gangen og han er bare et så trivelig vesen. hehe!

Dere også ja :) Skulle spurt meg vettu, jeg stiller også i gruppe 6. hehe :) Men hvordan blir det med BIR og BIM hos rasen din? Når tispe og hannhund stiller til forskjellig tidspunkt og ring??

BIM blir vel når tispene er ferdig, gruppene går klokka 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 papillon valper og 46 voksne! Wow, det er bra oppmøte synes jeg. Gru-gleder meg! Litt synd at valp og voksen går samtidig, men regner med vi rekker å stille ferdig i valpeklassen før de har kommet veldig langt med de voksne. To vidt forskjellige ringer er det jo også.

Nå krysser jeg alt for bra vær! Minihunden er hverken pen eller glad i regn :P også gleder vi oss til å treffe oppretter for første gang siden jeg fikk Leja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...