Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 02-03 juni


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han er rett og slett en veldig trivelig fyr. Han er vel en som kan gi ut en blå og folk faktisk smiler som om de mener det likevel hehe

Jeg meldte på i stad. Günther skal stilles og Java skal gå i LP2. Herregud altså, nå må jeg skjerpe treninga

Endring i planene her og - vi stiller allikevel! Meldte på nå rett før fristen går ut. Beslutningsvegring, me!?

Guest Belgerpia

Noah kommer, det samme gjør minst to av sønnene hans også.

Og jeg lurer faktisk på om jeg skal melde på i lydighet også altså - klasse III går jo samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya ble visst meldt på likevell, så vi skal på lørdagen :) Mulig også søndag for å følge med på NM i AG.

Skal du stille ut, eller gå AG/LP? Har kjempelyst til å treffe dere, og vi skal stille ut på lørdag. Er veldig nysgjerrig på rasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille ut, eller gå AG/LP? Har kjempelyst til å treffe dere, og vi skal stille ut på lørdag. Er veldig nysgjerrig på rasen!

Anya er meldt på utstillingen.

Så morsomt du er nysgjerrig på rasen:) Bare å komme bort å skravle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å glane.

(Hvordan er det der, er det stort? Ute/Inne? Vurderer å ta med bikkjedyret hvis det er litt som på de mindre ute-utstillingene jeg har vært på med plass til å gå og stå litt på siden, men gidder ikke hvis det er trangt og masse dyr og folk oppå hverandre! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å glane.

(Hvordan er det der, er det stort? Ute/Inne? Vurderer å ta med bikkjedyret hvis det er litt som på de mindre ute-utstillingene jeg har vært på med plass til å gå og stå litt på siden, men gidder ikke hvis det er trangt og masse dyr og folk oppå hverandre! )

Er ute på en stor plass. Oppelvde det egentlig ikke som veldig trangt når jeg var der i fjor når Terho var mindre. Nok av plass å gå på, og skal man ikke i midten av den store klynga med ringer, så går man jo bare rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute på en stor plass. Oppelvde det egentlig ikke som veldig trangt når jeg var der i fjor når Terho var mindre. Nok av plass å gå på, og skal man ikke i midten av den store klynga med ringer, så går man jo bare rundt :)

Okei :) Får dra med meg dyret, i verste fall drar vi bare til svigemor i stedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...