Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 02-03 juni


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han er rett og slett en veldig trivelig fyr. Han er vel en som kan gi ut en blå og folk faktisk smiler som om de mener det likevel hehe

Jeg meldte på i stad. Günther skal stilles og Java skal gå i LP2. Herregud altså, nå må jeg skjerpe treninga

Endring i planene her og - vi stiller allikevel! Meldte på nå rett før fristen går ut. Beslutningsvegring, me!?

Kjedelig at Kovu og Rio går samtidig, gledet meg til å stille Kovu!

Jeg gleder meg til å stille Tesh, nå som hun endelig traver skal det bli spennende å se hva dommerene syns! Certjakten er igang!

Første gang i åpen unghund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får du gi deg :P Nå melder yr opphold begge dager! Hvis det blir regn tipper jeg det er svært lite :)

På morran i dag var det meldt MYE regn altså :P Nå er det meldt opphold og tilogmed litt sol på søndag! Så for min del kommer det ann på været når jeg står opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å satt opp telt. Utrolig hvor små ringer det var til større raser

å nei :(

æsj, liker ikke knøtteringer! og siden min rase skal del ring med blant annet norfolk terrier og kleinspitz så blir det vel mikroring på meg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Oss sjekket de ikke en gang...

Oj, det tenkte ikke jeg på i heletatt jeg! Jeg kom da inn, uten problemer!

Urettferdig :( Skjønner det jo, men var jo veldig kjedelig når jeg har gledet meg i flere uker og etter en veldig trist helg så så jeg frem til å se på vofser med gubbe og hund. Han har jo alle vaksinene sine, men hjelper jo ikke når beviset er i Tønsberg. :(

Man lærer vel så lenge man lever. Får huske det neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du driver med på utstilling da Kaja? :P Mobilsurfing...?

Jeg HATER Autovorreksjon..

Det skulle stå.

Det var minst tre innganger, vi ble ikke spurt om pass en eneste gang og de vi hadde med (mennesker) trengte ikke å betale heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...