rottmaneier Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 25 gårdshunder. En del færre enn jeg hadde regnet med! Men ett par veldig harde konkurrenter kommer, så vi får bare ta det som det kommer Siter
simira Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 Uæ. Noen som har lyst til å stille ridgeback kl. 9 søndag morgen? Basenji går samtidig, så Kaja kan ikke stille Kovu likevel... Siter
QuestiBa Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 Er Bordeaux Dogge valper dag en og Voksne dag to? Forvirra Siter
Shlush Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 Uæ. Noen som har lyst til å stille ridgeback kl. 9 søndag morgen? Basenji går samtidig, så Kaja kan ikke stille Kovu likevel... Du stiller vell samtidig som dalmis?? :/ Hvor mange rr er det? Siter
xxx12345 Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 Er Bordeaux Dogge valper dag en og Voksne dag to? Forvirra BD er vel i gruppe 2, og de går på lørdag Håper bare det ikke regner jeg... Siter
Kaja Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Skrevet 28. Mai 2012 Kjedelig at Kovu og Rio går samtidig, gledet meg til å stille Kovu! Jeg gleder meg til å stille Tesh, nå som hun endelig traver skal det bli spennende å se hva dommerene syns! Certjakten er igang! Første gang i åpen unghund Siter
AnnChristin Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Tenkte ta turen for å snoke, men har vær meldinga rett blir det dårlig med det :-( Siter
Ozzy Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Tar turen med mannebeinet og Ozzy på søndagen for å glane. Noen som jeg "må" se? Er så mange raser på en gang, får jo ikke bestemt meg for hva jeg skal se. Siter
Maria Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Tenkte ta turen for å snoke, men har vær meldinga rett blir det dårlig med det :-( Nei, nå får du gi deg Nå melder yr opphold begge dager! Hvis det blir regn tipper jeg det er svært lite Siter
HeleneFS Skrevet 29. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Håper det blir noenlunde vær for jeg skal bo i Bobil! Det er 60 cairn påmeldt.... grøss... Siter
AnnChristin Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Nei, nå får du gi deg Nå melder yr opphold begge dager! Hvis det blir regn tipper jeg det er svært lite På morran i dag var det meldt MYE regn altså Nå er det meldt opphold og tilogmed litt sol på søndag! Så for min del kommer det ann på været når jeg står opp Siter
Kaja Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Da har jeg vært å satt opp telt. Utrolig hvor små ringer det var til større raser Siter
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Da har jeg vært å satt opp telt. Utrolig hvor små ringer det var til større raser å nei æsj, liker ikke knøtteringer! og siden min rase skal del ring med blant annet norfolk terrier og kleinspitz så blir det vel mikroring på meg i morgen. Siter
Kaja Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Hvordan funket ringen til GD? Fungerte ikke.. Siter
Ozzy Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Vi fikk oss ihvertfall en biltur. Vel fremme på utstillingen i drammen ble vi stoppet ved inngangen. Hadde helt glemt å ta med vaksinasjonskortet til Ozzy Siter
AnnChristin Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Vi fikk oss ihvertfall en biltur. Vel fremme på utstillingen i drammen ble vi stoppet ved inngangen. Hadde helt glemt å ta med vaksinasjonskortet til Ozzy Oj, det tenkte ikke jeg på i heletatt jeg! Jeg kom da inn, uten problemer! Siter
simira Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Vi fikk oss ihvertfall en biltur. Vel fremme på utstillingen i drammen ble vi stoppet ved inngangen. Hadde helt glemt å ta med vaksinasjonskortet til Ozzy Ånei! Oss sjekket de ikke en gang... Siter
Ozzy Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Ånei! Oss sjekket de ikke en gang... Oj, det tenkte ikke jeg på i heletatt jeg! Jeg kom da inn, uten problemer! Urettferdig Skjønner det jo, men var jo veldig kjedelig når jeg har gledet meg i flere uker og etter en veldig trist helg så så jeg frem til å se på vofser med gubbe og hund. Han har jo alle vaksinene sine, men hjelper jo ikke når beviset er i Tønsberg. Man lærer vel så lenge man lever. Får huske det neste gang Siter
simira Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Ja, det er jo utrolig kjipt. Prøvde dere begge inngangene? Siter
Ozzy Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Ja, det er jo utrolig kjipt. Prøvde dere begge inngangene? Nei, viste ikke at det var to innganger.. Siter
Kaja Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Det var minst tre unnfanget, vi ble ikke spurt en eneste gang, de jeg hadde med betalte ikke heller Siter
simira Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Det var minst tre unnfanget, vi ble ikke spurt en eneste gang, de jeg hadde med betalte ikke heller Hva er det du driver med på utstilling da Kaja? Mobilsurfing...? Siter
Kaja Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Hva er det du driver med på utstilling da Kaja? Mobilsurfing...? Jeg HATER Autovorreksjon.. Det skulle stå. Det var minst tre innganger, vi ble ikke spurt om pass en eneste gang og de vi hadde med (mennesker) trengte ikke å betale heller Siter
Recommended Posts