Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Skal spekulere litt her nå, det er kun mine tanker så jeg vet egentlig ingenting om det :)

Jeg vil tro at Dennis, Andreas, Nina og Kristin blir på hotellet LENGE, kanskje helt til slutten og at noen av dem vinner. Hvorfor? Se på bildene fra premierefesten. Jeg antar premierefesten var ganske kort tid etter at innspillingen ble avsluttet?

Sjekk ut brunfargen på enkelte av dem sammenlignet med de andre.

1023442-9-1332769550999.jpg

1023442-9-1332769479054.jpg

1023442-9-1332769641250.jpg

1023442-9-1332769820930.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spekulere litt her nå, det er kun mine tanker så jeg vet egentlig ingenting om det :)

Jeg vil tro at Dennis, Andreas, Nina og Kristin blir på hotellet LENGE, kanskje helt til slutten og at noen av dem vinner. Hvorfor? Se på bildene fra premierefesten. Jeg antar premierefesten var ganske kort tid etter at innspillingen ble avsluttet?

Sjekk ut brunfargen på enkelte av dem sammenlignet med de andre.

1023442-9-1332769550999.jpg

1023442-9-1332769479054.jpg

1023442-9-1332769641250.jpg

1023442-9-1332769820930.jpg

Æh, du sier noe der!

Hhoho! Blir mye underholdning om dennis er igjen så lenge :lol: han styrer jo noe fælt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spekulere litt her nå, det er kun mine tanker så jeg vet egentlig ingenting om det :)

Jeg vil tro at Dennis, Andreas, Nina og Kristin blir på hotellet LENGE, kanskje helt til slutten og at noen av dem vinner. Hvorfor? Se på bildene fra premierefesten. Jeg antar premierefesten var ganske kort tid etter at innspillingen ble avsluttet?

Sjekk ut brunfargen på enkelte av dem sammenlignet med de andre.

1023442-9-1332769550999.jpg

1023442-9-1332769479054.jpg

1023442-9-1332769641250.jpg

1023442-9-1332769820930.jpg

Du vet at folk ikke blir like brune/brune like fort? Se på Fredrik, han gikk jo ut helt i begynnelsen, han er knallbrun.

Iselin f.eks har en slik hudtype som sikkert sjeldent blir ordentlig brun uten kunstig hjelp i form av selvbruning, spraytan, brunkrem og betakaroten, hun blir nok mest rød og solbrent. Are bruker nok sunblock i ansiktet som den "super"modellen han er :P

Dessuten er alle deltagerne (også de som går ut) igjen i Mexico til hele Paradise er ferdig. Det er for at ikke det skal gå rykter om hvem som var der lengst, og dermed hvem som vant. Alle deltagerne er jo samlet siste kvelden og, når kula skal slippes. Er etter det at alle sammen reiser tilbake til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen sant IW.

De fleste av dem er jo litt forfengelige og bruker sikkert solarium / brunkrem o.l. men det gjelder jo alle, og det var sykt forskjell på akkurat de du nevner. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som flere sier, de er jo i Mexico lenge,de blir shippet til et annet hotell. eller iallefall tror jeg de som går ut får et valg om å dra hjem eller bli der for en mulighet til å komme tilbake elns.

Så sånn backstage greier med petter ifjor om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are er så ekkel, glad han er ute. Får kryp av å se på ham. Måten han snakker på, går på (sånn fremoverlent med bøyd nakke, fordi han sikkert tror det gjør ham ekstra kjekk), og ikke minst hvordan han er. Noe så usympatisk. Æsj!

Og Andreas, herregud... er det mulig å være så lite mann? Irriterende sippeguri.

Jeg liker Tommy jeg :D Håper han, Alina(?) eller Kristin vinner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt kjedelig episode. Jeg er så lei av sytinga til Andreas nå.. "Jeg er bare på 50! Jeg har prøvd ALT!"

Likte at Kristin ble så sur fordi de tapte. Haha.. Bitch.

ENIG! Andreas suttrehue, makan for ei rotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

He-rre-gud, som Andreas sutrer!

Camilla er ikke død, og hun bor i Oslo, han på Kolbotn, det er svært nærme hverandre til og med, og plenty av sjanser til å møtes mange ganger etter innspilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...