Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Må være min høye alder... :w00t:

Men er det sånn på fest nå om dagen?

Drikker ikke ofte, og da er det gjerne med folk fra jobben.

Og vi kliner ikke med hverandre for å si det sånn.

hah :P ja det er kleint men vi bare ler fordi det blir bare så utrolig komisk :P

Har ikke vært på fest på ..eh.. uhm.. eh.. tja si det.. fester nå til dags går så rolig for seg :P brettspill, mat og øl osv :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vært på så utrolig mange fester i mitt 22 år gamle liv, men det har da blitt noen. Og noen har også dreid litt i retning PH :P Da har jeg fått fnatt egentlig, og enten drukket meg så full at jeg taklet å holde ut der eller så har jeg kvellt innpå med en stor dram og dratt hjem for å sove :P Takler ikke når kvinnfolk skal begynne å danse på bordene og slikt mens de tar på seg selv, man trenger jo faktisk ikke bli hore selv om man tar seg en fest.

Kline med alt og alle har jeg heller ingen trang til O_O Noen jenter kan jo kline med alle på en fest (been there, seen that..)

Nei, takke seg til en normal hjemmefest hvor folk er fulle og rare, UTEN å kle av seg alle klærne eller tørrjukke på hverandre *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Episoden i dag var KLEIN på så mange nivåer. Og begynner å bli ganske lei av all denne blottingen til Camilla. :P

Ble direkte redd da Stian og Iselin gikk inn på solo, men takk og lov for at DET ikke skjedde, det hadde vært flaut for selv meg som seer.

Forstår godt hvorfor min bedre halvdel fnyser av meg for at jeg ser på dette, for å være ærlig så forstår jeg det igrunn ikke selv (og at jeg ser på det på pc'en i "skjul"). Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er veldig seksuelt frustrerte mange av dem, husk at flesteparten av dem er vant til å gå ut mye og få en del oppmerksomhet, sikkert ta med seg folk hjem innimellom osv når de ønsker det, og det blir jo verre med kameraer over alt :) Tror de aller aller fleste slutter å kline og tørrhumpe hverandre på fester etter man runder en ca 18 år, men det er vel kanskje miljøet som påvirker her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...