Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Jeg begynner faktisk å like den gjengen skikkelig godt jeg :lol: på slutten med Stian og Nina, jeg looo! Så søte da :D

Enig! Jeg synes de er skikkelig herlige hele gjengen. Bortsett fra Christina.. Og hun nye. Man trenger da ikke drama, denne kleinheten er mye morsommere! Nei, i år er jo PH skikkelig underholdende. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Solbakken

Takker og bukker! Var heldigvis ikke henne. :lol:'

edit. Eh - tror jeg. Kom på at de ikke har samme etternavn, men de er hvertfall ikke venner på fb. :lol:

Ok, da er jeg ferdig å snoke. Er ikke henne. Phuh! Men de er så like at det er skummelt. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Iselin er rar! Jeg synes hun var skikkelig morsom i går. Da hun snakka om flua på festen. Det er jo ikke rart hun ikke gidder å være med de andre jentene når de bare himler med øynene av hun. Også likte jeg Kristian. :thumbsup:

Akkurat det fluesnakket kunne vært meg, jeg kjente meg sånn igjen! :lol: jeg lurer faktisk på det.Hvorfor ville ingen svare henne på det? Det er jo faktisk spennende!

Og jeg mistet og litt sansen for Tommy... "koseknappen".... si sånn da! Fysj.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...