Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Jeg lo godt av alle feilene "geniene" hadde på geografispørsmålene til iselin. :lol: Stakkars!

Og liker tommy godt, og elsker måten kristin snakker på og ordlegger seg. Heier i grunnen på de to.

Samme her :lol: De dummet seg jo enda mer ut enn Iselin - hun innrømmer iallefall at hun ikke er så god :lol:

Er fremdeles Are&Tommy fan!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer fremdeles ikke Iselin jeg... får helt vondt i sjelen av henne.

Begynner å få vondt jeg å, hun er jo virkelig alt for dum til sitt eget beste. Hun skjønner ikke bæra av hva Are prøver å fortelle henne, og hun skjønner ikke at man faktisk ikke er smart bare fordi man skjønner en simpel drikkelek :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde viaplay :P Er dritspendt på morgendagen. Syns Are spiller et ****** råttent spill, og er sykt uerlig med Iselin, greit hun er dum, men hun har jo faktisk stått bak ham hele tiden, å aldri gitt ham grunn til å tvile på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger planen til Are!

Men kunne heller ønske at han lurte Iselin litt, og sender hu på huet og ræva ut ved neste jente-sermoni.

Tror forresten han Kristian-Renè har i oppgave å få deltagerne til å tro at han er homo. Trodde først at han var homo, men tror ikke det er SÅ enkelt.. Håper ikke han ryker, han virker interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den makten han fikk, det var å bestemme hvem at 2 stk som må på solo når 2 gutter står bak en jente, ja? Og han har sagt til både Andreas og Kristian at de skal stå bak Iselin mens han selv også står der? Kan ikke hun velge han da, eller kan han velge å dra hjem uansett? :P

Det blir nok mer komplisert enn det virket som i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at Are trekker inn han nye og planlegger med han. Jeg heier litt på Are og Alina nå. Jeg er litt lei av at Andreas maser om Camilla, men de driver vel og viser det sånn at vi ikke skal "glemme" hun, fordi hun snart skal inn igjen. :(

Hvis Are sender seg selv ut, og kommer inn igjen, så er jeg sikker på at han kommer til å vinne hele greiene. Det er sånn typisk ting som får masse stemmer.

Og han nye fra i går! "Guds gave til jentene". Han er sikkert guds gave til fjortisjentene. Men det kan jo hende jeg tar feil og at han kommer med mye moro. Jeg var ikke så veldig fan av Are den første uka heller. :P

Jeg håper at de tvinger Dennis til å velge mellom Andreas og Kristin snart. :icecream:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde viaplay :P Er dritspendt på morgendagen. Syns Are spiller et ****** råttent spill, og er sykt uerlig med Iselin, greit hun er dum, men hun har jo faktisk stått bak ham hele tiden, å aldri gitt ham grunn til å tvile på henne.

Han tviler jo ikke på henne sånn sett, han bare dør litt hver kveld han må være alene med henne og høre på den konstante kaklingen hennes om helt fjerne "liksomgreier" konstant i et evig kjør :P Skjønner han godt jeg.

Tror forresten han Kristian-Renè har i oppgave å få deltagerne til å tro at han er homo. Trodde først at han var homo, men tror ikke det er SÅ enkelt.. Håper ikke han ryker, han virker interessant.

Men Alina vet jo sånn halvveis hvem han er, og sier at han ikke er homo. Rart om de sender inn en deltager som skal spille streit mens han er homo, som en av deltagerne kjenner. Da hadde de vel valgt en som de er sikker på at ingen kjenner fra førav? Har forresten sett samme typen som Kristian mange ganger før, det finnes jo mange av han :P De virker ekstremt homo, men de er ikke det fordiom.. Husker dere ikke Niklas????? Ok, Niklas nappet kanskje ikke øyenbrynene sine så mye, men han gikk i akkurat de samme klærne (gigantiske utringninger), var ekstremt opptatt av det stygge lange halvfette håret sitt, og brukte sminke... Og var alikevel guds gave til kvinnfolkene, mente han selv. Og ikke akkurat så veldig homo, ikke mer enn hva alle guttene tydeligvis blir når de kommer inn på paradise hotel...

Men det kan jo hende, jeg kjenner ikke fyren, men har bare sett akkurat den typen person mange ganger :P

Og han nye fra i går! "Guds gave til jentene". Han er sikkert guds gave til fjortisjentene. Men det kan jo hende jeg tar feil og at han kommer med mye moro. Jeg var ikke så veldig fan av Are den første uka heller. :P

Omnomnom sier jeg bare :lol: Og som Camilla sa; "det er godt å ha noe vakkert å lene øyet på" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...