Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

Ph Danmark skjønner jeg ingenting av... Jeg jobber med dansker, men jeg skjønner allikevel ikke et kløyva ord av hva de folka der sier :P

Når det gikk på tv3 hadde de tekst. Hadde de ikke hatt det, kunne jeg ikke fulgt med.

Husker denne godt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Tror Dennis spiller hardt, men det er jo vanskelig å vite helt sikkert før de evt. viser noe av det :)

Skjønte ikke helt det han sa til Iselin med at han har blitt kåret til "årets spiller" fire ganger?

Ifølge noen venninner så har han blitt kåret til "Årets Player" fire ganger i fotballklubben (tror jeg det var) :lol: Det er virkelig noe å skryte av altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg liker ikke Alina, men å rotte seg sammen mot èn person på den måten der er bare forkastelig.

Enig...

Ellers elsket jeg denne episoden! Liker bare Are og Tommy mer og mer. Stian og Dennis er bare herlige! Også liker jeg Kristin bedre og bedre, og Iselin er jo bare herlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte overhode ikke Are i starten, men nå digger jeg ham. Skikkelig humor, jo. Man kan bli litt lurt av talefeilen hans og det førsteinntrykket han gav, men han vokser på meg altså.

Ellers synes jeg Dennis styrer for mye. Litt høy på pæra nå. Kristin liker jeg :) Og Nina, Stian og Tommy :) og Andreas... Litt baby til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger også Are nå, men det har jeg gjort ganske lenge, fra uke 2 eller noe. Han er skikkelig morsom! Haha! Og han har altså et ubetalelig uttrykk når han tror han er sexy :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg liker ikke Alina, men å rotte seg sammen mot èn person på den måten der er bare forkastelig.

Nå fikk ikke jeg sett i går, men det er noe av det jeg liker dårligst med den norske ph hvert år. Jeg synes de er så slemme med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei dumheten til Iselin at jeg kunne spydd.

Håper hun ryker snart! Er ikke noe morsomt lenger, blir bare flau og irritert! :P

Jammen! Hun ER jo smart! Hun skjønte jo drikkeleken i går jooooo!

*doh* X-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke så smart, men jeg syns litt synd på henne nå. Hun står jo også litt i veien for seg selv i og med at hun ikke klarer å ta noen hint eller tilsnakk fra Are om å være stille i fem minutter. Ikke engang når han prøver å komme gjennom den endeløse ordstrømmen.

Tommy får flere plusspoeng etter dagens episode! Han har enda ikke gjort noe jeg syns er dårlig, annet enn å velge Alina tilbake, da.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Måtte le av de andre da de skulle drite ut Iselin. Det var ikke akkurat noen genier som skulle lære hun om geografi heller. :P

Jeg synes så synd på Iselin. Håper hun drar hjem. Hun har virkelig ingenting der å gjøre, og jeg får skikkelig vondt av å se på hun nå. Håper de får inn en jente som ikke er så usikker og tørr å ta litt styringen istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin har jo litt mellom øra, så hun liker jeg. :)

Blir spennende å se hva som skjer med Iselin og Are da. Synes litt synd på fyren og. Sex er en ting, men kjedelig for ham at hun pluselig liker ham så godt. Dette kan bli drama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...