Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

iloveNicoandOdin: Spiller ingen rolle hva som står i media, folk må få kunne lese i tråden her uten å risikere å få vite hva som skjer i for eksempel i morgen. Så fint om du ikke legger ut rene spoilere for oss andre. Selv unngår jeg selv å lese om PH i feks nettaviser fordi det tar jo vekk spenningen!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var kjipt at Miguel røyk. Det hadde vært artig om Kristian hadde lagd litt action med å splitte noen andre og Alina hadde funnet seg noen å stå med. Alina og Miguel kunne blitt et artig par. Jeg heier fortsatt litt på Alina. :P Kjedelig å ha "den sikre firern. Det er kjedelig når "klikken" skal bestemme alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas tar tragisk-kaka! For en umandig sutrefjott! Tror ikke det finnes noe mer turn-off for meg enn slike u-menn. Alina og Tommy derimot, heia heia :D Fordi hun er kul og han ligner på Nick Cave og har sexy dialekt.

Nå skal jeg snart se dagens episode. Og comoyo har klikket, så får ikke lest recapen fra i går :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alina går nok i morgen, med mindre TV3 ønsker å redde henne og innfører en slags tvist på slutten, men jeg tviler.

Kristian Rene kunne egentlig ikke gjøre noe annet, det var hans eneste måte å få "gjengen" til å stole på og like ham siden han også var ny og utenfor. Blir gøy med litt mer drama i morgen :)

Syns personlig det er litt kjedelig at Camilla er inne igjen, men de måtte vel sånn at alle kunne slutte å deppe og lage kjedelig tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, nå vet jeg hva som skjedde i går uten å se den...

Gjør som meg og unngå denne tråden frem til du har sett de episodene som har gått på tv ;)

Litt for dumt å forlange at man ikke skal kunne diskutere det de aller fleste har sett.

--

Nesten så jeg lo meg ihjel av reaksjonen til Miguel! Herreguuud! :lol:

Syns det er litt kjedelig at Camilla kom inn igjen, men nå slipper vi ihvertfall sutringa om det..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, nå vet jeg hva som skjedde i går uten å se den...

Dumt å gå inn i tråden når det som oftest er episoden de diskuterer kanskje?

Lo godt av reaksjonen til Miguel. :lol: Andreas er kul når han ikke sutrer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg og unngå denne tråden frem til du har sett de episodene som har gått på tv ;)

Litt for dumt å forlange at man ikke skal kunne diskutere det de aller fleste har sett.

DET VAR IKKE DET JEG MENTE!

jeg mente at de som vet hva som skjer ikke før episoden trenger ikke å skrive ut.

Å jeg så episoden når den var på tv.

så kanskje jeg ord la meg galt, BEKLAGER for det....

retttelse: veldig kjedelig å gå inn på tråden "paradise Hotel 2012" på hundesonen og der står det skrevet hva som skjer i neste episode før den har gått på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET VAR IKKE DET JEG MENTE!

jeg mente at de som vet hva som skjer ikke før episoden trenger ikke å skrive ut.

Å jeg så episoden når den var på tv.

så kanskje jeg ord la meg galt, BEKLAGER for det...

retttelse: veldig kjedelig å gå inn på tråden "paradise Hotel 2012" på hundesonen og der står det skrevet hva som skjer i neste episode før den har gått på tv...

Okei, da beklager jeg.

Enig i at det er kjedelig å få vite ting som skjer i episodene før de har gått på tv, men syns det er helt ok at de blir lagt under spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lyst til å slå Kristin jeg. Hun prater som en sportskommentator eller noe. Utrolig irriterende og hun fremstår som vannvittig selvgod, selv om hun tydelig er ganske dum.

Også provoserer det meg at Iselin er så gul i trynet. Andreas får meg til å miste troen på den norske mann, og Dennis er en drittunge.

De eneste fornuftige der inne er Nina, Stian, Tommy og hun blonde jeg aldri husker navn på.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* Det irriterer meg også. Iselin "tar litt solpudder her og der" - hun ser ut som hun bader i det :lol: Jeg liker Stian! Stian er kul! Og Tommy. Nina også enkelte, og Kristina virker også supert. Alina irriterer meg fremdeles, Iselin er jo bare dum stakkar, og Kristin irriterer meg også litt - selv om jeg liker henne litt og :P Dennis er prikklik eksen min, og derfor både liker jeg og ikke liker jeg han, og Andreas er bare håpløs. Stakkars Miguel forresten :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag tok seg opp etterhvert! Så teit Kristin er. "Jeg mener at Kristian har bedre kjemi med Alina". Hvis Kristian bøyer seg for det gjengen vil, så blir jeg skuffa. Men på en annen side; Tenk for et kult par Kristian og Alina kunne blitt. Begge er ganske modige og jeg tror de kunne fått i gang litt action. Det er kjedelig når alle bare dilter etter Kristin.

Mindre kjærlighet og mer drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin: «Jeg er så glad for at vi bor i et land hvor vi ikke stikker fingeren vår opp i vårt eget rumpehull». Stian: «Det er ikke sånn i noen land». Iselin: «Joda, mamma har sagt det, det er jo helt analt».

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...