Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Denne sesongen skuffer..

Jeg er enig, men det er kanskje fordi det er så tidlig i sesongen? Det burde jo bli litt mer action etterhvert?

Jeg synes folka virker så mye yngre i år. Det kunne likegreit vært et realityprogram fra ungdomsskolen min. Alle følger sjefsberta, og vi får stadig vekk høre: "-Har du følelser for .... ? - Hihihihii.. Ja... :icon_redface: ihhihii.."

Jeg lurer på om jeg har blitt for gammel for paradise. :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen er knall jeg, den gjengen der inne er jo bare en utrolig samling av kvalme sippete mennesker! Christina, fy søren for en falsk og ekkel type.

Jeg heier definitivt fortsatt på Alina og Tommy, de eneste fornuftige menneskene der inne virker det som, og de eneste jeg nok kunne hengt med i virkeligheten... liker faktisk Stian litt og, han er litt småklein og harry, men likevel, han er ikke helt borte, virker som en trivelig fyr egentlig. Nina er bare kjedelig, Camilla er kjedelig, Andreas har en avskyelig personlighet, Christina er falsk og irriterende, Dennis er helt grei, litt kjedelig og litt flåsete, og Kristin begynner jeg å bli drittlei pga. dialekten og grimasene hun lager. Iselin ja... haha, hun må jo få være med til slutten, mye bra underholdning.

Ps. stygt å si det, men jeg skvatt faktisk i det vi så henne før hun hadde tatt på seg sminke... hvorfor ikke bare sole seg et par dager, istedenfor å dekke seg til med brunkrem?

ps2 og ja til spoilere rundt alle hint om fremtidige episoder altså, selv om det ikke akkurat ødela livet mitt å lese at Miguel måtte ut :P "Dumme f.a.e.n" :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan det går an å like Alina! :| Makan til drittkjerring... Kast henne ut!

Men hun har jo ikke gjort noe galt? Synes det virker som de andre ikke liker henne fordi hun ikke har ligget og klint med alle, og ikke slått seg så mye løs. Det med Camilla kan jo ingen klandre henne for, det ER jo et spill, ikke en sydenferie med bestevenner, noe det virker som resten av gjengen tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo ikke gjort noe galt? Synes det virker som de andre ikke liker henne fordi hun ikke har ligget og klint med alle, og ikke slått seg så mye løs. Det med Camilla kan jo ingen klandre henne for, det ER jo et spill, ikke en sydenferie med bestevenner, noe det virker som resten av gjengen tror.

Attituden hennes, hun er den største bitchen jeg har sett på lenge! Også hater jeg dialekten med hennes "t" på slutten av hvert eneste ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk si jeg liker Alina mer nå som hun virker mer avslappet.. Det trodde jeg aldri at jeg skulle si! Kristian Rene vokser også på meg, merkelig nok :P syns han var morsom i forrige episode. Vi får se om han holder seg.

Syns det er kjedelig når "gjengen" skal bestemme alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kristian rene glemte jeg! bortsett fra de umandige brynene hans så synes jeg han har blitt litt mer likandes og faktisk.

Synes ikke Alina er bitch i det hele tatt, men jeg begynte å se på rett før camilla røk ut da, så mulig hun har vært en ku før. men utifra det jeg har sett nå så ser jeg ingen grunn til å ikke like henne, selv om hun kunne gjort litt mer ut av seg. kanskje jeg liker henne litt fordi om jeg skulle sett meg selv i noen av de der inne så måtte det blitt henne, tror jeg hadde reagert likt på en slik setting. kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk si jeg liker Alina mer nå som hun virker mer avslappet.. Det trodde jeg aldri at jeg skulle si! Kristian Rene vokser også på meg, merkelig nok :P syns han var morsom i forrige episode. Vi får se om han holder seg.

Syns det er kjedelig når "gjengen" skal bestemme alt.

Enig. Men liker henne ikke allikevel. Vil ikke ha Iselin ut, hun er morsom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har blitt for gammel for paradise. :(

Jeg og. Og jeg er sytten.

Åå, gud. Bestevenninne/romkamerat/Tuva ser på hver kveld. Nå har hun fått for seg at jeg skal være med. Så nå har jeg fått Sims - bok - og Tinkadulleforbud hver gang det er paradise. Da sitter vi i sofaen med hver vår tekopp og kommenterer de teite menneskene. Hun kommenterer de på TV'en, jeg kommenterer henne.

Tuva gjennom en Paradise-episode:

:D

:|

:hmm:

:cry:

:huh:

:w00t:

Meg gjennom en Paradise-episode:

:getlost:

(Og, ja, det er henne jeg ser på. Vi sitter i sofaen, sånn:)

:w00t::getlost:

Kvalitetstid på høyeste nivå!

Det eneste jeg har fått ut av Paradise Hotel, er frasen: "Du vet når du er så digg at du kunne tatt deg selv?" som brukes med jevne mellomrom i både passende og upassende anledninger.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attituden hennes, hun er den største bitchen jeg har sett på lenge! Også hater jeg dialekten med hennes "t" på slutten av hvert eneste ord.

Dialekten? Hun prater jo sinnsykt bra norsk til å ha vært i norge i såpass kort tid, og at hun mestrer Tromsødialekten i tillegg er bare kult!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...