Gå til innhold
Hundesonen.no

CRUFTS 2012 - starter nå


Shlush
 Share

Recommended Posts

  • Svar 777
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

neppe potesår, da må det være alvorlig. Etter hva jeg har forstått er denne vettens oppgave å sjekke at "breeds at risk" har god nok helse. Så jeg tipper at det var et typisk bulldog problem; pustinge

Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. *måtte bare "forsva

Det må dog være forbanna bittert at en ikke har en runner up som kan ta BIR-posisjonen - kanskje skulle sjekken vært foretatt i god tid før gruppa så en kunne kåre en ny BIR, eller at helsesjekken ble

Setterne går i morgen, og jeg er SÅ fristet til å dra bort for å se. Trodde egentlig jeg skulle være bortreist denne helgen, men selv om det ble forandringer i planene så bør jeg bruke dagen på å lese, ikke på å dra til Crufts...

Ellers så synes jeg at det var bra gjort av veterinæren å faktisk våge og diskvalifisere hundene hvis vedkommende så grunn til det. Kan tenke meg at det er en del rasefolk/oppdrettere/eiere i opprør akkurat nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare så ekstrem at de ikke vil premiere den slags?

Ja, var det jeg mente med vrak egentlig :P

Setterne går på lørdag, og jeg er SÅ fristet til å dra bort for å se. Trodde egentlig jeg skulle være bortreist denne helgen, men selv om det ble forandringer i planene så bør jeg bruke lørdag på å lese, ikke på å dra til Crufts...

Ellers så synes jeg at det var bra gjort av veterinæren å faktisk våge og diskvalifisere hundene hvis vedkommende så grunn til det. Kan tenke meg at det er en del rasefolk/oppdrettere/eiere i opprør akkurat nå.

Du må jo dra! Vi vil ha en inside-sonis og masse bilder! Og helt enig, bra gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatene har begynt å tikke inn - hurra :D

Norskoppdrettet og norskeid veterantispe "Fab Four's Feel Free" ble nr 3 i veteran bitch. Når hun tok sitt engelske CC ble hun BOS bak ingen andre en Vbos The Kentuckian ;) Hun er forøvrig 10 1/2 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si att den cavalieren ikke hadde noe pent hode.. Trodde de hadde lengre snute enn det? Ser jo ut som en mops i tryne jo.. Eller er det slik de skal være?

Hvis ikke jeg ser feil så var det denne som vant:

b_toy4.jpg

Kort snute har den jo, men ikke helt mops enda. Du blander ikke med king charles spaniel da?

2011_KCS_BOB.jpg

Jeg så riktignok ikke livesendingen i går da, har bare sett bilder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på gruppe bedømmingen av toy fra i går. Men så legger jeg merke til Coton de Tulear-en:

23wl21j.png

Sjekk den overlinja, da! Skal den virkelig være sånn? :|(sorry dårlig kvalitet. Nettet er tregt og ser videoen i 240p..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på gruppe bedømmingen av toy fra i går. Men så legger jeg merke til Coton de Tulear-en:

23wl21j.png

Sjekk den overlinja, da! Skal den virkelig være sånn? :|(sorry dårlig kvalitet. Nettet er tregt og ser videoen i 240p..)

Coton de tulear er en rase som IKKE skal ha rett overlinje - den er på et tidspunkt blandet med bedlington terrier, og skal altså ha en buet overlinje.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Mops ble BIM norskeid tispe, Elisabeth-Tangetoppen sin vakre mestvinner tispe, N S DK NORD CH TANGETOPPEN`S HOT AND SPICY. (halvsøsteren til Hector)

Flere Tangetoppenmopser som også ble plassert i de forskjellige klassene :

Yearling dog: 3rd.

TANGETOPPEN¦S MYSTERIOUS IHLE GRANDE JWW-11, EUJW-11

Open Dog: 2nd

N S DK NORD CH TANGETOPPEN`S BEEF CARPACCIO

Yearling Bitch: 1nd

TANGETOPPEN`S SUNNY COPACABANA

Ser også flere svenske importer og svenske hunder som står blandt topp 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Den går vel om ikke så lenge...

Jeg er dødsimponert over at Finsk Lapphund plasserte seg i oppdretterfinalen... DET skjer skjelden det, men han likte tydeligvis spisshunder dommeren :).

Ellers så er clumberspaniel strippet for sin BIR tittel i dag - den gikk heller ikke gjennom vetsjekken.

I morra får vi kanskje ikke se schæfer i finaleringen da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...