Gå til innhold
Hundesonen.no

CRUFTS 2012 - starter nå


Shlush
 Share

Recommended Posts

  • Svar 777
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

neppe potesår, da må det være alvorlig. Etter hva jeg har forstått er denne vettens oppgave å sjekke at "breeds at risk" har god nok helse. Så jeg tipper at det var et typisk bulldog problem; pustinge

Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. *måtte bare "forsva

Det må dog være forbanna bittert at en ikke har en runner up som kan ta BIR-posisjonen - kanskje skulle sjekken vært foretatt i god tid før gruppa så en kunne kåre en ny BIR, eller at helsesjekken ble

Guest Jonna

Er det samme boxer som i fjor? Husker at jeg irriterte meg over handleren i fjor og det gjør jeg i år også. :lol: Var så "masete".

Jupp er vel det for 3 året på rad. Det var hun som strødde godbiter i hele ringen i BIS :lol:

Men syns den viser litt mer alder nå enn tidligere.

Liker forresten veldig godt den dommeren til gruppen i dag. Han har jeg virkelig hatt sansen for som rase og gruppe dommer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Grand Danoisen var kjempeflott, men hvorfor tok handleren å "klappet" den på munnen hele tiden?

Syntes heller ikke at den så fryktelig lykkelig ut, men stusset veldig på at hun "slo" på munnen flere ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er GD som BIR/BIM dere snakker om, så har de fullskandinaviske linjer på farssiden, og noe på morssiden. Jeg så på res.listene at de linjene gjorde det kjempebra i år, så det er tydelig at de trengte massen de fikk herfra. (engelske linjer er veldig små og spinkle i forhold til resten av verden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Working group går nå.

Berneren likte jeg ikke i den hele tatt.

Ut i fra førsteintrykket liker jeg foreløpig Alaskan malamute, Pinscher, Portugisisk vannhund, Rottweiler og tibetansk mastiff.

Holder på disse og legger til nuffen - den var flott! Litt usikker på portugiseren, men den hadde i det minste effektive bevegelser i forhold til de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...