Gå til innhold
Hundesonen.no

CRUFTS 2012 - starter nå


Shlush
 Share

Recommended Posts

Jeg er dødsimponert over at Finsk Lapphund plasserte seg i oppdretterfinalen... DET skjer skjelden det, men han likte tydeligvis spisshunder dommeren :).

Whaat, det fikk jeg ikke med meg! Kult! Vet du hvilke hunder det var? Evt har det kommer ut resultater på det noe sted? Finner ikke på resultatlista, men mulig jeg er blind :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 777
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

neppe potesår, da må det være alvorlig. Etter hva jeg har forstått er denne vettens oppgave å sjekke at "breeds at risk" har god nok helse. Så jeg tipper at det var et typisk bulldog problem; pustinge

Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. *måtte bare "forsva

Det må dog være forbanna bittert at en ikke har en runner up som kan ta BIR-posisjonen - kanskje skulle sjekken vært foretatt i god tid før gruppa så en kunne kåre en ny BIR, eller at helsesjekken ble

Aner ikke, jeg har ikke lyd på pc'n dessverre så jeg får ikke hørt noe som helst - jeg bare ser jeg *ler*

Haha, daså. Nei, satser på at det blir nevnt noe sted i løpet av kvelden. Ble skikkelig nysgjerrig på hvem det var nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ser jeg riktig, eller er det rumpa på en briard jeg ser ved siden av??? Ehhhhh... men de går vel ikke før i morgen?

Dette var oppdretter grupper som de kvalifiserer seg til iløpet av ett år. De ble plukket ut, men fikk ikke med meg hvordan det ble med plasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Sånn umiddelbart: Bracco og Weimaraner.

Men er det bare meg eller er det veldig få deltagene raser? Syns å huske at ringen har vært stappfull på 3 sider av hunder når gundog gruppen har gått før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var oppdretter grupper som de kvalifiserer seg til iløpet av ett år. De ble plukket ut, men fikk ikke med meg hvordan det ble med plasseringen.

Ahhhh, selvsagt :). Da finner jeg sikker ut hvem sin oppdrettergruppe det var også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...