Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

neppe potesår, da må det være alvorlig. Etter hva jeg har forstått er denne vettens oppgave å sjekke at "breeds at risk" har god nok helse. Så jeg tipper at det var et typisk bulldog problem; pustinge

Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. *måtte bare "forsva

Det må dog være forbanna bittert at en ikke har en runner up som kan ta BIR-posisjonen - kanskje skulle sjekken vært foretatt i god tid før gruppa så en kunne kåre en ny BIR, eller at helsesjekken ble

Guest Jonna
Skrevet

Var ikke så mye jeg var enig i der gitt :P

Det var vel kun pointeren. De to eneste jeg syns bevegde seg med driv og "stamina" var pointeren og amerikaneren. Resten syns jeg ikke akkurat var så mye driv i..

Skrevet

Hvis ikke jeg ser feil så var det denne som vant:

b_toy4.jpg

Kort snute har den jo, men ikke helt mops enda. Du blander ikke med king charles spaniel da?

2011_KCS_BOB.jpg

Jeg så riktignok ikke livesendingen i går da, har bare sett bilder nå.

Jo, gjør vist det, det var den nederste jeg mente.. Synes ikke den var noe pen i hele tatt..

Skrevet

Var ikke så mye jeg var enig i der gitt :P

Det var vel kun pointeren. De to eneste jeg syns bevegde seg med driv og "stamina" var pointeren og amerikaneren. Resten syns jeg ikke akkurat var så mye driv i..

Jeg er enig, de var knall-lekre begge to. Fikk dessverre ikke sett braccoen som vanligvis er en stor favoritt...

Skrevet

Jeg fikk ikke sett dette hverken streaming eller paa tv idag.. er det noen som vet hvilken korthaaret vorsteh som var i ringen? Av en eller annen grunn faar jeg ikke lov aa se youtube-videoene heller (selvom det gikk helt fint igaar). I dag er jeg visst i feil land eller noe according to youtube.

Skrevet

Tror ikke jeg får helt til det YouTube greiene jeg, jeg må gå inn på en og en rase etc. Kan noen fortelle meg når Bedlissen går? Er via mobil :(

Skrevet

Tror ikke jeg får helt til det YouTube greiene jeg, jeg må gå inn på en og en rase etc. Kan noen fortelle meg når Bedlissen går? Er via mobil :(

Godt det ikke bare er meg for jeg finner ikke ut når Aussie eller Sheltie går :icon_redface:

Skrevet

Aussie og sheltie stilles i dag - og i hvertfall sheltie er sikkert minst to ringer, hele dagen. Vet ikke hvor mange aussier det er påmeldt, men de fleste av de rasene vi ser på som "vanlige" er det så mange av der borte at de holder på fra 9.00 til dagens slutt i raseringene..

Skal bli spennende å se om det er noen man kjenner som gjør det bra hos beardisene, da. De har endel meget flotte beardiser der.

Susanne

Guest Jonna
Skrevet

Oi! Kan Diablo klare det en 3 gang :frantics:

Update from Crufts: Diablo won the veteran class and Greg ( Collinswood House Rules) won both his classes!
Skrevet

Syns vi skal lage en slik tråd vi hadde etter Westminister showet, hvor vi presenterer rasevinneren av vår rase :ahappy: Ihvertfall siden flere sa at papillonen var pen :D Nysgjerrig!

Veldig fornøyd med at vetten kastet ut usunde hunder! :aww:

  • Like 1
Skrevet
Syns vi skal lage en slik tråd vi hadde etter Westminister showet, hvor vi presenterer rasevinneren av vår rase :ahappy: Ihvertfall siden flere sa at papillonen var pen :D Nysgjerrig! Veldig fornøyd med at vetten kastet ut usunde hunder! :aww:

Det er bare å lage en slik tråd det. :D Evt. så kan man ta det i denne tråden. :aww:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...