Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Laksefilèt stekt i ovnen med brokkoli, blomkål, løk, paprika, aubergine og squash med krydder (pepper, cayennepepper, paprikakrydder, litt estragon og dill). Og sitron. Og siden jeg har rester av aioli, så tok jeg en dæsj av det ved siden av på tallerken for å få spist opp.

Grapefrukt til dessert.

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig godt ut. Oppskrift?

Nå tar jeg ofte det jeg har i huset, men man starter med å steke kjøttdeig av ønsket type i en kjele, gjerne en løk (og evnt hvitløk) en boks (eller to) med hakkede tomater, (som jeg kjører med stavmixer først fordi jeg hater klumpene) tilsetter buljong enten i terning eller pulver og vann til ønsket tykkelse. Jeg liker den litt tykk :) salt/pepper og krydder du liker, denne gangen brukte jeg basilikum og laubærblad- fordi jeg hadde.. Og en stor ts chili (sambal oelek) og faktisk så hadde jeg vel oppi en rest fra et slik pastasaus glass og en skvett soyasaus.

hihi jeg liker å slumpe :innocent:

Kjempe digg, og de andre kurs deltagerne sutret litt over sine tørre brødskiver :ike:

Edit: Jeg synes litt ost og en liten ts rømme på toppen er godt- spesielt om suppa er hot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig matlei for tiden... Er det noen som har noen gode og sunne oppskrifter å dele? :)

Nå vet jeg ikke hva du liker men en stor suksess her i huset i det siste har vært

http://www.rema.no/under100/Kampanjer/November/article59500.ece

Hvis man bruker "varm indisk blanding" som er en karritype man får kjøpt på rema1000 er dette helt nydelig og billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du liker men en stor suksess her i huset i det siste har vært

http://www.rema.no/under100/Kampanjer/November/article59500.ece

Hvis man bruker "varm indisk blanding" som er en karritype man får kjøpt på rema1000 er dette helt nydelig og billig :)

Takk for tips!

... har jeg laget handlelise for hele uken, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...