Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Guest Yellow

Pasta og kjøttsaus. Tomatsaus av: Et glass tomatpure, 5 store tomater, en løk, 2 fedd hvitløk, en paprika, basilikum, samt paprikakrydder, pepper og såvidt litt salt og sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks og grønnsaker stekt i ovnen med litt smør. (Brokoli, blomkål, erter, løk, spinat)

Krydret med dill på laksen, estragon, pepper og chilli explotion på grønnsakene.

Namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om italiens pizza men italiensk burger? Tynn og sprø den da eller? ;)

Fiskegrateng og pizza i lavkarboens navn er laget og fortært. Begge deler absolutt godkjent :)

537566_10151281889191780_1426541_n.jpg

559949_10151283519461780_1970616908_n.jp

Spiser du middag så tidlig?? Jeg driver og lager meg havregrøt til frokost nå jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du middag så tidlig?? Jeg driver og lager meg havregrøt til frokost nå jeg :lol:

Ups! Glemte jeg å si at det var en slik oppsamlings post ang de to foregående dagene? Solly :innocent:

I DAG skal vi ha kylling og salat...

Men altså jeg spiste faktisk fiskegrateng i til frokost, og pizza til lunsj i dag......... Rester er GODT !! :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Sykehjemsmiddag i dag, lammefrikasse med kokte pottiser. Til dessert var det juksetilslørte bondepiker med svisker ikke epler, gadd ikke smake engang jeg altså. De tilslørte bypikene kan de ha for seg selv, men gulrotkaka til kaffen var yummi. Jeg kommer seriøst til å trille ut av det sjukehjemmet der om 8 uker, de spiser jo konstant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...