Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Etter 4 dager med og spise alle måltider ute var det godt og komme tilbake til hverdagen igjen :-) lettsaltet torsk med brokkoli blomkål og smeltet smør i går,det samme til lunsj/tidligmiddag i dag og nå blir det midda/kvelds omelett med løk paprika og bacon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt, med kålrotstappe :D

Hmm... *se på datoen* Jeg tror du er ca. tre måneder for seint ute!

Hva jeg skal ha til middag i dag kommer litt an på om Lånekassen har planer om å overføre penger i dag eller venter til i morgen. Jeg har nå seks kroner og nitten øre på konto, nemlig. Hvis jeg får penger drar jeg på butikken og kjøper ingredienser til lasagne, hvis ikke får jeg vel finne på noe lurt av det jeg har liggende hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hmm... *se på datoen* Jeg tror du er ca. tre måneder for seint ute!

Men altså, jeg kjøpte pinnekjøtt til jul til en persone. De selger liksom ikke det i porsjonspakker, og ikke kan det ligge i frysen til neste jul igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noe kyllingfjakk og ris kjenner jeg at jeg er klar for i dag - da kan kyllingtingene ligge i stekovnen og risen putre på konfyren til jeg har vasket huset, for det må gjøres i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av den gratinerte torsken fra i går. Det var så yummi at jeg er mett ennå. Jeg kokte torsk (billig på bunnpris på onsdager), brokkoli, gulrot og purre, la det i ildfast form, helte over en skvett hjemmelaget hvit saus, strødde litt ost på toppen og stekte på 200 gr i sånn 20 minutter. Det er mye bedre enn frosne fiskeretter til dobbel pris!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av den gratinerte torsken fra i går. Det var så yummi at jeg er mett ennå. Jeg kokte torsk (billig på bunnpris på onsdager), brokkoli, gulrot og purre, la det i ildfast form, helte over en skvett hjemmelaget hvit saus, strødde litt ost på toppen og stekte på 200 gr i sånn 20 minutter. Det er mye bedre enn frosne fiskeretter til dobbel pris!

Prøv med tomat og purre en gang. Det er bare helt... Og Jarlsbergost på toppen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...