Taz Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 Takk, så hyggelig! Send meg eller link til noen bilder da vel, så kan jeg prøve! Jeg la ut noen bilder her: http://www.flickr.com/photos/bustebarten/with/9478272281/ Belgerene er ikke mine da. Håper bildene er greie nok til å tegne fra. Siter
Taz Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 Har lyst på et bilde av Casper etterhvert er jo så mange flinke tegnere her inne. Har også funnet en dame på facebook som er utrolig flink. Så må nok spandere på meg det en gang Jeg liker best når det er malt for hånd da, så ønsker meg i akvarell tror jeg. Hvem da? Siter
Lola Pagola Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 Hvem da? https://www.facebook.com/AnneZoutsosArtist?fref=ts 3 Siter
Grim Skrevet 11. August 2013 Rapporter Skrevet 11. August 2013 Jeg la ut noen bilder her: http://www.flickr.com/photos/bustebarten/with/9478272281/ Belgerene er ikke mine da. Håper bildene er greie nok til å tegne fra. kjempefine er de! 1 Siter
Grim Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Her er forsøket mitt på Minion.Kulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. 10 Siter
Poter Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Her er forsøket mitt på Minion.Kulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. Så fint!! Kunne du tenke deg å tegne ei katt? Hva tar du for det? 1 Siter
Grim Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Så fint! Kunne du tenke deg å tegne ei katt? Hva tar du for det? Takk! Prøver gjærne, og det koster da ingen ting. Siter
Poter Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Takk! Prøver gjærne, og det koster da ingen ting. Wiii! Kan jeg sende bilder av ham på mail til deg? Evt. er det noen bilder av ham i tråden hans (Max). Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Så flink du er, Grim! Hvis du vil trene på settere med prikker så kan du få lov til å prøve deg på mine Masse bilder i tråden deres, du finner den om du søker på Hågakollens Isak 1 Siter
Pingo Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Utrolig fint! Edit: Skulle være kommentar til Grim sitt bilde av Minion 1 Siter
Grim Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Så flink du er, Grim! Hvis du vil trene på settere med prikker så kan du få lov til å prøve deg på mine Masse bilder i tråden deres, du finner den om du søker på Hågakollens Isak Fin trening det! Prøver de når jeg har brynet meg ferdig på Max. 1 Siter
Guest janson Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Her er forsøket mitt på Minion.Kulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. Mere, mere! Siter
Vimsan Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Oooo så fint du tecknar Grim! 1 Siter
Taz Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Her er forsøket mitt på Minion.Kulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. Herregud så fint! Den må på veggen min altså! Tuuuuuuusen takk! (Mot litt betaling + penger til frakt, kunne du sendt den til meg?) Gleder meg til å se om det er mulig å tegne Kiwi. (Jeg betaler gjerne for maleri/akryl av henne ) Siter
Grim Skrevet 14. August 2013 Rapporter Skrevet 14. August 2013 Utrolig fint! Edit: Skulle være kommentar til Grim sitt bilde av Minion Takk Mere, mere! Oooo så fint du tecknar Grim! Takk! Herregud så fint! Den må på veggen min altså! Tuuuuuuusen takk! (Mot litt betaling + penger til frakt, kunne du sendt den til meg?) Gleder meg til å se om det er mulig å tegne Kiwi. (Jeg betaler gjerne for maleri/akryl av henne ) Døh, jeg tar ikke noe for litt kulepennkøling altså. Maling derimot kanskje en liten slant, hvertfall til å dekke leretet. Send meg adressen din du, så får du det i posten! Siter
Guest Michellus Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Hvis du vil øve på en svarting så ja Siter
Guest 2ne Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Jeg lurer på om noen kan lage en outline-logo-ish sak for meg jeg? Eller hva man skal kalle det Jeg prøvde sjøl i paint, men jeg kan skikkelig ikke tegne Men jeg tenkte på noe sånt, bare at det skal se ut som en langhårsbelger og en mellompuddel i trav Noen som skjønner hva jeg mener? hehe Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Jeg skjønner, men jeg kan ikke tegne, hehe Siter
Grim Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Hvis du vil øve på en svarting så ja *noterer* * og banner noe om svarte hunder* Jeg lurer på om noen kan lage en outline-logo-ish sak for meg jeg? Eller hva man skal kalle det Jeg prøvde sjøl i paint, men jeg kan skikkelig ikke tegne Men jeg tenkte på noe sånt, bare at det skal se ut som en langhårsbelger og en mellompuddel i trav Noen som skjønner hva jeg mener? hehe Hadde jeg hatt snøring på digitalgreier, skulle jeg prøvd å mekke noe til deg. Siter
Whoopsis Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 *klipp* Eller om du vil prøve deg på brune. Eller brune og hvite. Eller svarte og hvite. Masse kort pels å øve seg på. Skikkelig stilig tegning av Minion! 1 Siter
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Fra Grim får jeg opp: Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. - uten noe bilde.... Siter
Grim Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Fra Grim får jeg opp: Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart. - uten noe bilde.... Rart! Får prøve via photob da. Edit: Noe i den gata her 2ne? 6 Siter
Khela Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Sånn atte, hvis noen kjeder seg skal de godt få lov til å tegne Khela *host*svart pels*host* Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Rart! Får prøve via photob da. Edit: Noe i den gata her 2ne? Den er så lekker den tegningen av Minion! Hvordan går det med blyant/kulepennstuntet? Siter
Recommended Posts