Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!

Coco
 Share

Recommended Posts

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

4 timer siden, Frida og fuglehundene skrev:

Jeg tok først på ryggen, og nå da jeg tok sist så ville jeg ha på underarmen nettopp så jeg kunne se den hele tiden :) Kjedelig å ikke kunne se tatoveringen, synes jeg da :)

Jeg har også lyst å kunne se den, for en av tankene bak det jeg har lyst på, er å bli minnet på noe viktig. Men så er det jo en forskjell på å ha den på håndleddet eller f.eks foten hvor man jo også kan se den, men ikke hele tiden, liksom... hmmmm.

4 timer siden, Wilhelmina skrev:

Jeg har på foten, og trives veldig godt med den plasseringen. Ser den stort sett bare i dusjen og på yoga da :P

Høres litt safere ut enn å ta på underarmen/håndleddet, så vurderer foten jeg også. Tatoverte du deg her i byen, eller? Jeg vurderer Underdawg og Max.

EDIT: Jeg har også veldig sansen for Skadefryd på Tromsø Classic Tattoo!

Endret av Poter
La til litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har på håndleddet og er fornøyd med det. :) Jeg foretrekker å dra opp ermene på genserene mine når jeg er innendørs så jeg ser den jo hele tiden. :) Samtidig klarte jeg å skjule den for min far i over et halvt år. :P Så finfin plassering uansett hva man ønsker. :) Nå er den jo ikke så stor  den jeg har så den kan jo også skjules med en stor klokke (selvom det er feil hånd), smykker eller pulsvarmer f.eks. 

Neste blir nok på ankelen/fotbladet/legg tipper jeg, spørs hvor stor den blir. (Minne/sommerfugl tattoo) 

Eventuell sotvesen har jeg egentlig lyst på denne plasseringen på: 
bb394c601ade8227601739ea7a12c1de.jpg
Men er redd den kanskje falmer fort der? Er jo et område med en del slitasje fra sko og generelt mye hudskifting. Jeg har i tillegg ganske tykk hud på beina, så må diskutere litt med eventuell tattovør om det er lurt eller ei. 

Fønixen aaaaaaaner jeg ikke hvor jeg vil ha, frister på et vis med en stoooooor ryggtattoo, men tror jeg er for pingle til det. :lol: Så kanskje overarm/skulder? 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Poter skrev:

Høres litt safere ut enn å ta på underarmen/håndleddet, så vurderer foten jeg også. Tatoverte du deg her i byen, eller? Jeg vurderer Underdawg og Max.

EDIT: Jeg har også veldig sansen for Skadefryd på Tromsø Classic Tattoo!

Jeg var på Underdawg :) Max er utdannet grafisk designer, så han har et veldig godt blikk for hvordan man kan gjøre en idé best mulig og kommer med mange innspill i tegneprosessen :)

Fikk skikkelig lyst på en til nå kjenner jeg :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Wilhelmina skrev:

Jeg var på Underdawg :) Max er utdannet grafisk designer, så han har et veldig godt blikk for hvordan man kan gjøre en idé best mulig og kommer med mange innspill i tegneprosessen :)

Fikk skikkelig lyst på en til nå kjenner jeg :P

Kanskje jeg får ta meg en tur innom der. Ei venninne av meg tatoverte seg der og den ble veldig fin, men jeg synes ikke de som ligger ute på nett er så fine, der synes jeg Skadefryd sine er penere. Også blir jeg litt skremt av hva som skrives på facebooksiden deres om regler for at folk er teite og ikke holder avtaler, han høres så streng ut, selv om jeg jo forstår at det må være himla irriterende når folk ikke dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt mer blekk på kroppen! Denne gangen på en totalt synlig plass, som noen sikkert syns er stygt/teit, men det får bare være fordi jeg liker dem! :D

12722108_10206752787113243_596098341_n.j

Men jeg er også svak for finger-tatoveringer, så blir nok ikke mine siste heller. For meg betyr de mye, så hvor "uorginale" de måtte være, blåser jeg i rett og slett. Skal tilbake å fylle de opp igjen om litt, men må innrømme tatoveringssyken min ikke helt har minsket seg. Planlegger en større en (og evt en til, må tenkes litt på litt til), som jeg forhåpentligvis kan ta neste mnd. Prøvde ut et nytt sted jeg har hørt mye bra om, og liker arbeidet jeg har sett. Må si meg meget fornøyd med både service og alt, og gleder meg til å se hvordan disse blir helt ferdiggrodd!

• Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mirai skrev:

Hva er greia med de sotvesnene? Hvis "mange" tar dem så blir det litt tribaleffekt over det til slutt da.. :P selv om de var veldig søte. 

De er søte :D

Har du sett noe av Hayao Miyazaki? Hvis nei, se snarest :wub: Dukker opp i Chihiro og heksene blant annet.

http://www.imdb.com/name/nm0594503/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2016 at 3:38 PM, Poter skrev:

Hva tenker dere angående plassering av tatovering? Jeg greier ikke helt bestemme meg for hvor. På en måte har jeg lyst å ha på underarmen, men er redd jeg vil bli fort lei siden det blir så synlig.

Min andre tatovering er på underarmen og den har jeg hatt noen gode år nå og må si at jeg ikke legger merke til den i hverdagen med mindre jeg vil se på den.

Ååå nå får jeg bare enda mer lyst til å realisere prosjektene mine, men jeg ammer fremdeles... men det får bli en skikkelig belønning når jeg er ferdig!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Har sitti og gått gjennom hele albumet til Electric Linda. Herregud, så vanvittig flink! Skulle ønske jeg ville hatt noe sånt, da hadde det ikke vært tvil om hvem jeg skulle gått til!

Er veldig lysten på å stikke til England og omsider få tatovert meg når jeg er ferdig med master. Samtidig tenker jeg at jeg kanskje aldri kommer til å gjøre det... Men jeg synes jo ikke at hunden min er noe fin heller. Så kanskje jeg like godt burde utsmykke den? :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig bestemt meg for tattovør. Ei lokal ei som har blitt rå på vannfarge. :D Evie heter hun, og holder til hos Royal. (Kan sees på gruppen Evie's Tattoos and Art.)

Vist hyttesalget går igjennom nå så tror jeg, jeg bestiller time i slutten av sommeren. (August/september)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
14 timer siden, Poter skrev:

Er det sånn at tattoveringer ikke skal være i direkte sollys i begynnelsen? Hvor lenge i så fall?

Greit å skjerme dem til de er sånn noen lunde grodd også bruke solkrem med høy faktor etter det :) Varierer vell litt hvor lenge, men 2 uker -1 mnd kanskje

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. mai 2016 at 1:35 PM, SandyEyeCandy skrev:

Har sitti og gått gjennom hele albumet til Electric Linda. Herregud, så vanvittig flink! Skulle ønske jeg ville hatt noe sånt, da hadde det ikke vært tvil om hvem jeg skulle gått til!

Er veldig lysten på å stikke til England og omsider få tatovert meg når jeg er ferdig med master. Samtidig tenker jeg at jeg kanskje aldri kommer til å gjøre det... Men jeg synes jo ikke at hunden min er noe fin heller. Så kanskje jeg like godt burde utsmykke den? :P

Altså, her skulle det selvfølgelig stå HUDEN min, ikke hunden min! De er så fine, atte! :lol: 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Gubben har lyst på en old school tattoo på overarmen med mye farger. Hvor på østlandsområdet går man for å få best old school? Blir vel etterhvert oppfrisking av det han har på underarmen også med masse farger der og, han har en bandlogo og enkle flammer i sort/grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

I går stakk jeg innom tatoveringsstudioet og spurte om det gikk å tatovere oppå noen gamle og stygge arr.   Det gikk helt fint så da er det bare å finne ut hva jeg skal ha på innsiden av armen!  Vil ha noe med farger og helst kun under albuen (ikke sleeve).  Ideer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider