Wanderlust Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Glemt å poste bilde av mine, så her er de 10 Siter
Mumle Mu Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Skrevet 12. Desember 2014 Var litt vanskelig vinkel å ta bra bilde fra, men sånn ble den ihvertfall: 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Guriland, å få avtalt noe med denne Paul Talbot er jo verre enn å få audiens hos paven. Akkurat i disse dager reiser han Europa rundt på diverse messer, og siste beskjeden (etter at jeg sa at Brighton var uaktuelt, jeg trenger mer tid på få bestilt billige billetter og ikke minst spare opp penger, iogm at jeg aldri får svar), er at han ikke helt har bestemt seg for om han skal gjøre klientjobber eller bare walk-ins på disse messene. Jaja. Har jeg venta i 34 år, så kan jeg vente litt til... Siter
Cavalierflat Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Plutselig hadde jeg tattoo time den 27. Desember 5 Siter
Monikawt Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Jeg har bestilt meg ny time i februar 2 Siter
Eplefe Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Har litt diverse. Har denne som jeg tok med samboeren og vår felles bestevenninne da vi var i Irland Blant det mest spontane jeg har gjort i mitt liv å tatovere et keltisk banneord på ankelen... Så har jeg en fullsleeve med spillkarakterer. Så har jeg et kjærlighetsbrev til kaffe på ryggen. 7 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 4,5 time klarte jeg i dag. Det er en 8 timers tatovering. Ny time om 14 dager. Kan fortelle dere at ryggen er MYE værre enn ribbena. Dette krevde viljestyrke, men etter den fjerde timen klarte jeg ikke kontrollere rykkninger og konsentrere meg lengre. Siter
MorBilly Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 4,5 time claret jeg i dag. Det er en 8 timers tatovering. Ny time om 14 dager. Kan fortelle dere at ryggen er MYE værre enn ribbena. Dette krevde viljestyrke, men etter den fjerde timen klarte jeg ikke kontrollere rykkninger og konsentrere meg lengre. Jeg har en greie som dekker mesteparten av ryggen og ryggraden er desidert det verste. Ribbeina kan ta seg en bolle i forhold. Og tatoveringa di ser råbra ut så langt! Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Jeg har en greie som dekker mesteparten av ryggen og ryggraden er desidert det verste. Ribbeina kan ta seg en bolle i forhold. :oOg tatoveringa di ser råbra ut så langt! "Alle" sier ribbena er værst. Men glem det! Lurer når jeg skal ta på en "normal" smerte plass Og takk, veldig fornøyd så langt! Det meste som er igjen er farger og cover på den gamle. Men også litt langs siden, jeg klarte bare ikke sitte i ro lengre. Det værste var så ****** vondt jeg fikk i puppen!! Og musklen under puppen, konstant vibrering og stramming i en muskel jeg normalt ikke bruker så mye. Litt spent på hvor godt jeg klarer stelle den, har funnet en glatt lang plastskje på kjøkkenet og får bruke den til å smøre der jeg ikke kommer til Siter
MorBilly Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 "Alle" sier ribbena er værst. Men glem det! Lurer når jeg skal ta på en "normal" smerte plass Og takk, veldig fornøyd så langt! Det meste som er igjen er farger og cover på den gamle. Men også litt langs siden, jeg klarte bare ikke sitte i ro lengre. Det værste var så ****** vondt jeg fikk i puppen! Og musklen under puppen, konstant vibrering og stramming i en muskel jeg normalt ikke bruker så mye. Litt spent på hvor godt jeg klarer stelle den, har funnet en glatt lang plastskje på kjøkkenet og får bruke den til å smøre der jeg ikke kommer til Jeg brukte en lang litt hard slikkepott! Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Jeg brukte en lang litt hard slikkepott! God ide! Takk! Siter
SiriEveline Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Skikkelig lekker JeanetteH!Får lyst på ny nå jeg, og har heller ikke skjønt at man skal holde seg unna visse områder. Men ikke testet rygg enda da, men vært i tankene Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Skikkelig lekker JeanetteH! Får lyst på ny nå jeg, og har heller ikke skjønt at man skal holde seg unna visse områder. Men ikke testet rygg enda da, men vært i tankene Takk Han skjønnte heldigvis at jeg vil ha detaljer og vi ble enige om at det var bedre med 2-3 sittinger, enn å bare lage en "dings". Neste gang tar jeg armen eller leggen eller noe Siter
Tekopp Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Takk Han skjønnte heldigvis at jeg vil ha detaljer og vi ble enige om at det var bedre med 2-3 sittinger, enn å bare lage en "dings". Neste gang tar jeg armen eller leggen eller noe armen er chill jeg var forøvrig smørehjelp for en nabo som tok ryggtatovering en gang i tiden, hun kom og banka på en gang eller to om dagen, og så smurte jeg ryggen hennes. Spesielt i den værste kløperioden var det vist digg/nødvendig å få hjelp innimellom Siter
MorBilly Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 armen er chill jeg var forøvrig smørehjelp for en nabo som tok ryggtatovering en gang i tiden, hun kom og banka på en gang eller to om dagen, og så smurte jeg ryggen hennes. Spesielt i den værste kløperioden var det vist digg/nødvendig å få hjelp innimellom Jeg hadde en fosterdatter på tre år på den tiden jeg fikk min! Hun klødde, smurte og syntes det var utstyrlig festlig å hjelpe til! Barnearbeid? Siter
Guest Michellus Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Vil ha bilde når beskyttelsesplasten over er borte @JeanetteH Den ser råbra ut! Siter
Malamuten Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Ser bra ut @JeanetteH Gleder meg til å se hele ferdig Veldig glad for å høre at ribbein ikke er verre enn ryggen, for jeg har en på ryggen og den var så vond på slutten at jeg ikke har greid å se for meg noe på ribbeina om det er verre.. Siter
Cavalierflat Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Kjempefin Jeanette! Godt å høre at ryggen er værre enn ribbena, for min neste blir nok på ribbena Siter
Caroline Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Skrevet 7. Mars 2015 Gleder meg så enormt til jeg har råd til ny! Susann skal få lage min neste. Hun er ei barndomsvenninne av meg, og jeg har alltid likt stilen hennes. Morsomt at hun fikk leve ut drømmen sin, for hun har snakka om det her siden barneskolen. 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Skrevet 20. Mars 2015 Second sitting. Vi ender med minst en sitting til ettersom de nederste feltene ikke var ordentlig grodd. Og han må se på en runde til å cover up delen. Ville heller ta to runder enn å lage det for mørk første. Så mangler fortsatt hvitt på det hvite treet og skygger inntil armen ettersom det fortsatt var sårt. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Wilhelmina Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Dagsfersk Min første (og trolig siste). Har alltid lurt på hvordan tatovering føles, og nå vet jeg det 4 Siter
Grim Skrevet 26. April 2015 Rapporter Skrevet 26. April 2015 http://blog.tattoodo.com/2015/01/future-3d-printing-tattoo-machine-action/?utm_source=myttoos_pages&utm_medium=fb_post&utm_campaign=RobsFBCampaign Blir dette et alternativ i nær fremtid tro? Hva tenker dere om det? Siter
Guest Jonna Skrevet 26. April 2015 Rapporter Skrevet 26. April 2015 http://blog.tattoodo.com/2015/01/future-3d-printing-tattoo-machine-action/?utm_source=myttoos_pages&utm_medium=fb_post&utm_campaign=RobsFBCampaign Blir dette et alternativ i nær fremtid tro? Hva tenker dere om det? Tror ikke det er så enkelt rett og slett. Feks at min tatovør måtte avslutte før på ryggen min pga små muskler begynnte hoppe rundt som han ikke greide holde fast (og jeg hadde ingen kontroll på de). Siter
Malamuten Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 http://blog.tattoodo.com/2015/01/future-3d-printing-tattoo-machine-action/?utm_source=myttoos_pages&utm_medium=fb_post&utm_campaign=RobsFBCampaign Blir dette et alternativ i nær fremtid tro? Hva tenker dere om det? Det så vondt ut, maskinen bare kjører på. Og jeg tenker ganske upraktisk om man selv må bevege hånden slik at det blir rett, samt kanskje litt vanskelig å holde seg helt i ro når ingen holder armen, vanskelig å ta pause mtp å få oppstart på riktig plass osv, ser vell egentlig ingen spesielt positive ting med det. Siter
Grim Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Nei det må jo åpenbart utvikles mye mer før det skulle bli et aktuelt alternativ. Men OM de greier å lage en sånn maskin en gang som kunne tilpasset seg en levende kropp med alt det innebærer - ville dere vurdert det da? Siter
Recommended Posts