Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul?!


Rocket
 Share

Recommended Posts

Vell vi hundefolk er vel kjent for å finne på noe ekstra til de firbente i jula, så da lurer jeg på hva får din(e) hund(er) til jul?


Her i huset har bikkjekreket allerede fått julegaven sin, det ble et nytt dekken og potesokker fra PawZ samt noen oksemuskler. Av mammsen får han tørkede oksepeniser tror jeg. (Hun trodde det var struper helt til hun hadde betalt for dem og så hva som sto på kvitteringen! :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling.

Jeg kan ikke skrive her hva hundene mine/våre får til jul, for det vil ødelegge moroa og spenninga for Mona på julaften...

Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agen

Noe godis i pakker, tenker jeg. :P Samme som de får hvert år.. Kajsa vil få microfleeceoverall og regnoverall, men de må hun nesten få før jul. Dennis fikk nettopp Back on Track nettdekken og BOT seng, så han er det vel ikkenoe synd på :P Kan hende jeg pakker inn en Hurttasele til de hver, hvis jeg får det i posten senere enn antatt. Ja, også trenger Kajsa strengt tatt en ny, mer robust, seng.. Kanskje jeg kjøper og pakker inn en slik til henne :) (... Men da må jo Dennis få noe også! Hmm... Finner vel på noe lurt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geo sier at han har planer om å gi Tinka er griseøre for å smiske litt med henne. Men han er egoistisk nok til å kjøpe minst to griseører til seg selv i samme slengen. Tinka skal nok gi noen kattegodbiter til Pus, som unnskyldning for all kattematen hun har stjålet i høst. Pus er katt, så hun går ikke ned på det nivået at hun gir gaver til andre. Men hun kan vel kanskje vurdere å gi Tinka en kos (som Tinka kommer til å hate) og Geo et rapp over snuten.

Mamma og særlig pappa syns det er gøy å gi gaver til dyrene, så det kan nok hende det dukker opp en pakke eller to under treet med leker eller tyggebein. :P

Selv lurer jeg i grunnen mest på hva hundene har planlagt å gi til meg, jeg...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia: Dekkenhåndkle + en pakke muskler

Cita: Nytt rosa halsbånd + en meter langt Bravo-bein (gleder meg VELDIG mye til å se ansiktet til Cita da. Hun kommer ikke til å vite hvor hun skal gjøre av seg, det er jeg sikker på. Hun kommer til å være i labradorhimmelen hele julekvelden).

852150.jpg

Pim: En pakke griseører + rød og hvit puppiasele + hurtta-fleece

I tillegg har kjæresten kjøpt julegaver til alle sammen (bein og leker stort sett), min mor har kjøpt bein til dem og fra min far ønsker hundene seg ny hundeseng og nytt bilbur :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir forlatt hos svigerforeldrene mine, og får ingenting av meg. Men jeg er sikker på at han kommer til å få frotse i godsaker hos dem. Jeg kommer til å møte en tjukk liten hund når jeg kommer hjem... :whistle:

Eine blir også forlatt hos mine svigerforeldre og det aner meg at jeg også komer til å få en tykk hund når jeg kommer hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger faktisk hundeseng, så det skal de få. Det blir biabed fra Sverige. Så skal de få margbein å kose seg med, og hvis jeg får tak i en sånn sparkebukse-sak som Talli og Blaze har, skal Dany få en sånn. Et blinkelys skal de få, sånn at jeg har en til hver hund i mørket. Jeg har bare én nå. Så har hundene planlagt å gi meg en refleksvest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer Biabed. Og så skal de få den årlige julaftenturen som i år er flytta fra oppe ved Sognsvann til her vi bor. Begge skal få løpe løse, og Imouto kommer slett ikke til å ta seg en runde, fordi hun vil være så fylt av julens mirakel og nestekjærlighet. :innocent:

I tillegg får de det samme som Lill sine hunder, bare at her er det bare en som får delta på utstilling. :P Muligvis får knertis lov til å reise på charterferie til Nederland i løpet av året også...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna får julegaven å få lov å komme opp i stua og kjøkkenet (2 etasje) etter 4ukers rekovalisens :) Hun er veldig deppa for å være eksludert fra flokken og ikke få lov å komme opp til hennes plass, så det tror jeg blir helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...