Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul?!


Rocket
 Share

Recommended Posts

Bella: Biabed og potesokker + kurs og utstillinger spredd over neste år

Tindra: Biabed og potesokker + kurs og en tur til store Stockholm i løpet av neste år

Arla: godis(har allerede fått ny seng og Hurta dekken)

Hva de får av mamma og pappa + venniner aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling.

Jeg kan ikke skrive her hva hundene mine/våre får til jul, for det vil ødelegge moroa og spenninga for Mona på julaften...

Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agen

Uhm.. Tja... Jeg gir Murermannen kalendergaver hver dag nå i adventstiden, og der gir jeg også småting til bikkjene, sånn som bein, poser, markies og sånt småtteri. Ikke det at det ikke er noe de ikke har til vanlig, så.. Vel. Nei. Til jul veit jeg Jim skal spandere på et halsbånd og et kobbel på Shiba, for hun har kun et som er rykeklart, og det andre står det skrevet FIDO 999 99 999 både på båndet inner og ytterside på.
Det er fint nok i grunn, men bikkja heter ikke Fido, og ringer du 999 99 999 kommer du ikke til noen av oss, i allefall.

Den bortskjemte Mallemusen min, vel.. Hun får forhåpentligvis en lillesøster, hun da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får de et helt nytt hjem alle sammen! Det får holde i massevis kjenner jeg :P Vi er vel ikke ferdig innflyttet før 14 desember. Da gidder jeg rett og slett ikke gå ut å kjøpe gaver til dyrene etterpå! Men Shensi har fått seg hurrta dress da, så det er jo en slags førjulsgave. Og så skal de få masse godt å kose seg med i jula selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutta får vel noen godbiter som holder de opptatt noe av kvelden, ellers har jeg en god del som burde være inn før jul som man kan si blir julegaver. Alle gutta trenger nye potesokker, Bajaz skulle hatt BOT-dekken, det samme med Turbo, Ulf trenger heldekkende fleecedress så han slipper så mye sår når vi går tur i snøen, og refleksdekken da han ikke har dette, og en godt polstret sele.. Elias trenger vel ingenting og skal være hos svigers i jula så han får nok der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell vi hundefolk er vel kjent for å finne på noe ekstra til de firbente i jula, så da lurer jeg på hva får din(e) hund(er) til jul?

Her i huset har bikkjekreket allerede fått julegaven sin, det ble et nytt dekken og potesokker fra PawZ samt noen oksemuskler. Av mammsen får han tørkede oksepeniser tror jeg. (Hun trodde det var struper helt til hun hadde betalt for dem og så hva som sto på kvitteringen! :lol: )

Bare litt OT, det er vel strengt tatt det samme ;)

MIne får vel tur, kos på formiddagen og sikkert noe godis før jeg må på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene mine får alltid pakker under treet. :)

Bogar var så grådig nysgjerrig på julaften, at han hadde en nese oppi hver eneste pakke som ble åpna. Nirm måtte ha hjelp til å pakke opp, men bare holde slik at han kunne rive av papiret. Vida derimot skal pakke opp helt selv tenk, og ingen får hjelpe henne. Og dette blir Noomis første jul, og det blir moro. :)

I år blir det nok godis og leker som vanlig. Det er vel ikke så mye mer de trenger egentlig, annet enn at Noomi må få seg tjenestedekken... Vida sitt er for stort. På dagen får de alltid en god tur. Og siden jeg ikke jobber i år, så får jeg litt mer tid enn vanlig, og utnyttet dagslyset. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har fått advendtskalender i år :lol
(Altså, den kostet 35,- DKK, kun derfor :P )

De får som regel noe snacks på julaften, mest for å slippe nysgjerrige snuter oppi hver endte gave som åpnes ;)

Også får de som Lill nevner gratis mat, stell, kos, klipp og påmelding til all mulig dritt i et helt år. Gid om jeg var så heldig selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det vanker noen ekstra gobiter - turer og sånt får dem jo hver dag. Snusern skal bli enda mer bortskjemt, så hun får vel kanskje være med litt ekstra og litt ekstra godis. Troor ikke det blir noen pakker under treet til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får et varmt og lunt hus fullt av hundeglade mennesker, som hun kan kose med så mye hun bare vil! Og lange løpeturer uten bånd på jorder, i fjæra og i marka hjemme hos foreldrene mine. Er litt lettere å ha henne løs på ei lita øy med 2-300 innbyggere, hvor det nesten ikke legger seg snø, så det tenker jeg hun kommer til å sette pris på. :)

I tillegg får hun helt sikkert være med pappa på musejakt også. Sist vi var der fanget, drepte og åt hun et par stykker heelt selv, er ikke sikker på hvem som var mest stolt av bikkja og gubben.

Hm. Tror hun skal få en ormekur eller to i julegave også, jeg.

Edit: Og så får hun sikkert alt gavepapiret også, da tipper jeg frøkna blir glad. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe til Laika... Men igår var hun på bordet og hentet seg pakken jeg hadde pakket inn til bestemor. Den ville hun pakke opp, og før jeg rakk å merke at den var borte, så hadde hun åpnet den -.- Så, det er vel et lite hint om at hun også vil ha julepresang, så da blir det vel til at jeg kjøper noe godis eller leker og pakker inn til henne. Hun elsker å åpne pakker, og også i fjor rev hun papiret av et par pakker, før jeg rakk å legge de bort. Spiller ingen rolle hva som er inni, bare det å åpne dem er kjempegøy synes hun! :) Men, jeg skal ikke være med Laika i jula, hun skal være med foreldrene mine... Men gir henne nok gave før jeg reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling.

Det hun sa! :D

Dessuten skal de kanskje få en "lillesøster" (valp). Om se blir glade for det eller ei, det får vi nå se på :P

Mine får så mye godt og stasj hele tiden at det ikke er noe annerledes til jul. De skal få masse turer i ferien, og det tror jeg de setter veldig stor pris på. :) Forresten pleier jeg å pakke inn tørrfisk til Chess som hjernetrim. Lejas julegave blir gavepapiret tenker jeg. Hun eeeelsker papir over alt på jord, så det kan nesten bli litt overload! Haha. Synd hun skal være med kjæresten og svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva som blir igjen når regningene er betalt, men med litt flaks blir det dekken fra hundeeierbutikken i merinoull og softshell - pluss noe ekstra nams å tygge på på julekvelden. Julemiddagen blir rå ribbe til bompi og ovnsstekt sådan til mamsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får tur og så får de lov til å forspise seg på pinnekjøttrester. :ahappy:

Håper det ikke blir deres siste måltid, da, varmebehandlede ben kan være veldig farlig og ikke noe man skal gi hunder. Ei heller så salt mat.

Her tenker jeg hunden får en ny tyggeleke. Samt noe godt å spise som han kan bruke litt tid på mens vi spiser julematen (som ikke akkurat er så spesielt for en som får rå godsaker daglig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...