Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul?!


Rocket
 Share

Recommended Posts

Litt forandring. Jeg gikk amokk på cleanrun, ettersom broren min kommer hjem en tur fra USA! Men jeg kjøper ikke dette fordi det er jul, men fordi det passet å kjøpe det nå (tilbud på canis og gratis frakt/ingen toll fra USA).

Amira får sitt egne BOT dekken (hun har bare lånt Kiter sitt som er veldig stort):

BackOnTrackRegRugDog3_Sm.jpg

Kiter får et stort pop-up bur:

6845.jpg

Også skal jeg skifte ut noen av de utslitte lekene (og lagre mange av disse nye). SÅ billig i USA!

Mange slike:

KongSqueezzBallGroup_Sm.jpgKong med pip og hull til tau

AirDogSqueakerBalls_Sm.jpg

+ rutebånd og kjegler fra canis

LP104_j7f9l4_medium.jpg

og BOT sengetrekket

BT216_var_t6e9k8_medium.jpg

Også må jeg skaffe noen nye apporter. Har hatt en del hunder på kurs som syntes de smakte veldig godt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling.

Jeg kan ikke skrive her hva hundene mine/våre får til jul, for det vil ødelegge moroa og spenninga for Mona på julaften...

Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agen

Mange slike:

KongSqueezzBallGroup_Sm.jpgKong med pip og hull til tau

AirDogSqueakerBalls_Sm.jpg

Også må jeg skaffe noen nye apporter. Har hatt en del hunder på kurs som syntes de smakte veldig godt.

Doffen hilser og sier at alle disse er kjempebra og Doffen approved. Og I tillegg de med tau, da har du alt du trenger :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får penger, så jeg skal gi meg selv lappen til jul, så på nyåret så skal jeg kjøpe en forsinket julegave til oss for resten av pengene en BIL!!!

(skal kjøpe speilreflekskamera og akvarium også, så iår får jeg kjøpt meg masse som jeg virkelig trenger og ønsker meg, best av alt uten billån)

Ellers så får hun småting som grisehaler osv av meg som hun har å holde på med, også får hun litt forskjellig av resten av familien.

Har bestilt små lys til halsbåndet hennes som snart kommer i posten, kan vel late som det er julegave til hun også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis får ikke hundene i huset mer enn noe godt å tygge på og gleden av å spre gavepapir rundt i stua, men nå trengte Gneisen både ny sele og et dekken så da kaller vi det en julegave, og da kan vi jo ikke kjøre forskjellsbehandling her så da får Mikke BOT-dekken. ;) I tillegg så tar jo resten av familien litt av så jeg regner med at det blir både diverse godis og leker fra dem også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Han skal få det samme som i fjor. Noe han har ønsket seg et helt år, men aldri ellers får. Gaven hans kommer riktignok etter alle de andre gavene på julafen, men det er verdt å vente på. Han får MAKULERE papir!! Tenk det! Alt det fine julepapiret og ikke minst pappen til masse bittesmå fine, fine biter :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre runna utstyrs-handlingen :/ han har alt.

Men jeg vurderer et halsbånd fra collarmania da... bare fordi liksom. Det skal være knallrosa. Men det blir nok ikke før etter jul. Også trenger han jo potesokker da, det kan han få.

Håper han får noen fine matskåler i stativ som jeg ønsker meg da, av noen. Men ikke av meg, er litt for dyrt :P Nå spiser han av en hurpe-tallerken fra ikea.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få det samme som i fjor. Noe han har ønsket seg et helt år, men aldri ellers får. Gaven hans kommer riktignok etter alle de andre gavene på julafen, men det er verdt å vente på. Han får MAKULERE papir!! Tenk det! Alt det fine julepapiret og ikke minst pappen til masse bittesmå fine, fine biter :jump:

Får nok noe sånt han min og, han eeelsker å rive ting i bittesmå biter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine skal få en time for gjennomgang og årlig sjekk hos Kiropraktor, og "resten" går til evt kastrering av Talli når når hun skal bli karriere kvinne.

Ellers syns jeg de får mer "gaver" enn meg igjennom hele året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et griseøre eller en grisehale til hver :) Kan hende noen skikkelige bein også. Gamlehunden fikk alltid et griseøre pakket inn i julepapir, lagt under treet. Han ventet med å åpne gaven til det var hans tur. Et år glemte vi gave til hunden (FY OSS). Hunden var vel 12 år og satt og VENTET på gaven sin (hallo- hvor blir den av?). Det endte med at jeg gikk på kjøkkenet og pakket inn et griseøre. Julekvelden var da reddet :) (nei man skal ikke menneskeliggjøre hunder, men de får da vaner de også..)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Ny seng, siden hun har herjet i stykker den gamle. Og ny klosliper, siden jeg mistet den gamle inn i veggen. I tillegg sørger mamma for at hun får noe hun kan pakke opp selv. Mammas medisterkaker pleier å være en slager. Og en ball. Alltid en ball. Foreldrene mine har som regel en pakke til alle dyra også, som jeg ikke har noe med å gjøre. I tillegg til at de kjøper gaver fra dyra mine til hele familien. Mye dyr i fokus de årene bror og familien ikke er der. Vi må kompensere for at de er bannlyst annenhvert år. Det er de koseligste julefeiringene. Katten i toppen av treet, og hunden som river i gavepapiret og tisser på treet. Idyll. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så oppfinnsom i år at de får vært sin gamle tøffel, innpakket selvfølgelig, og i tillegg får Ronja en Rogzball med tenner fra oss nærmeste. De har gått å siklet på disse tøflene siden forrige vinter, og stjålet dem ved flere anledninger så nå er det på høy tid at de havner under juletreet.

Jeg regner også med at det blir noen godsaker under treet fra hundevennene i nabolaget.

Hundene skal derimot gi bort en veldig fin julegave i år. Tante har fått pus, så hundene har vært med å kjøpt et digert kattemøbel. Ronja har testet klorebrettet mens Maya har testet hulen. Veldig gøy :santa:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hundene fått sin første julegave, og det fra jobben... Eller, det er opprinnelig tenkt til meg, men så sa hun at kanskje jeg ville gi det til hundene (hun vet hvor mye de betyr for meg). At de kom til å elske det. Og jeg trenger flere pledd til dem, samt at dette er sinnsykt mykt og godt. Jeg vet de kommer til å elske det. Det blir pledd til å ha oppi biabeden det tenker jeg. Må skaffe meg ett til da, siden de skal ha hver sin seng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bliss er den som får mest gaver av mine hunder i år. Hun skal få:

Hurtta Outdoors Ultimate Warmer, Hurtta Lifeguard Munkjakke, bungeeleker fra tug-e-nuff, og 2 x hole-e-roller.

Ben skal få diverse tyggesaker og en stor jollyball.

Maja ville bare ha ting hun kunne spise, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoey får BOT nettingdekken, nytt bilbur, ny bil og en haug med godis... :)

Billy må få et tykt vinterdekken (som han kommer til å hate), noe leker, nytt bilbur, ny bil og masse godis :)

(ps: Den nye bil en er bittelitt presang til meg også da.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...