Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul?!


Rocket
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling.

Jeg kan ikke skrive her hva hundene mine/våre får til jul, for det vil ødelegge moroa og spenninga for Mona på julaften...

Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agen

Denne kanskje? :lol:

3603_10152351142055486_1809161404_n.jpg

Jeg har så lyst på! Selv om Geo bare hadde ødelagt dem og Tinka hadde stått rett opp og ned og sett litt betuttet ut. Men åh, så gøy det hadde vært. Jeg elsker at noen faktisk har laget noe slikt!

Jeg innser at Geo trenger refleks av noe slag, så det skal jeg få kjøpt nå når jeg drar til Sverige. Gjerne noe fra Hurtta. Og da tror jeg at Tinka skal få i samme slengen, for det er vel noen år siden reflekstrekanten hennes ble kjøpt. Så da blir det faktisk ordentlige julegaver på småbarna i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Garm får en helt egen custom-made hylle til stæsjet sitt. Skal komme kroker til bånd og sele under. Den er dekket av bilder fra en kjempegammel amerikansk tegneserie som heter Space Canine Patrol Agents :)

2012-12-21231124.jpg

Og her er noen detaljer. Legg merke til de rasespesifikke superkreftene :P

2012-12-21231157.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har alt fått sine julegaver.

Auris fikk et stort stoff-bur, så slipper hun å ligge i det lille bil-buret når vi er på besøk/utstilling/trening.

Buster har fått et teppe å ligge på foran peisen (som han nok må dele med Mira og pus).

Mira har fått et dekken og Rimadyl. Hun virker alt veldig fornøyd med sistnevnte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesh får stoor skinnies med pip

Rio får medium skinnies med pip

Kua får en harebamse med pip

Raptus får en beaglebamse, like stor som han om vi finner en. Og en ball, han elsker baller.

Ellers får alle masse godis (hundegodis) og kos på julaften. Alle som skal feire her er glade i alle hundene, så de skal få feire sammen med oss. Men når vi er 10 mennesker og 6 hunder så får de være på stua på rundgang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...