Jump to content
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

Recommended Posts

På 3/14/2019 at 1:32 PM, Stjerneskinn skrev:

Paracordkobbel MED strikk? 

Likte både en side og et innlegg på FB av en som lager sånne bånd (norsk), men siden FB har problemer, ble jo dette slettet, og klarer ikke finne siden igjen... 

LL Dog Design? 

Forumet fortsetter under annonsen
1 hour ago, Wilhelmina said:

Chipleser? Vet NKK har men jeg har ikke lyst til å betale 1500,-...

Kjenner to som har kjøpt på e-Bay. Den ene kjøpte en dings for å koble på mobiltelefonen, den kostet 150,- kroner eller noe slikt inkl frakt fra England. Han brukte sin gamle androidtlf til den siden det ikke fantes til Apple da i alle fall. Var visst litt mikk-makk med å få den til å virke, men det var visst grunnet den telefonen. Sjekk evt kompatibilitet. En annen kjøpte en komplett leser fra Kina, rundt 300,- kroner. Fungerer den også. Søk på Fdx-b chip reader. Uten at jeg vil anbefale noe av det, bare gjøre deg oppmerksom på muligheten (alltid livredd for å anbefale noe fra ebay som jeg ikke har prøvd selv!). Men hold deg evt godt under 350,- kroner inkl frakt og evt forsikring, så blir det en relativt lav økonomisk risiko å ta i alle fall. 

• Like 1

On 6/17/2019 at 9:05 PM, tillien said:

Kjenner to som har kjøpt på e-Bay. Den ene kjøpte en dings for å koble på mobiltelefonen, den kostet 150,- kroner eller noe slikt inkl frakt fra England. Han brukte sin gamle androidtlf til den siden det ikke fantes til Apple da i alle fall. Var visst litt mikk-makk med å få den til å virke, men det var visst grunnet den telefonen. Sjekk evt kompatibilitet. En annen kjøpte en komplett leser fra Kina, rundt 300,- kroner. Fungerer den også. Søk på Fdx-b chip reader. Uten at jeg vil anbefale noe av det, bare gjøre deg oppmerksom på muligheten (alltid livredd for å anbefale noe fra ebay som jeg ikke har prøvd selv!). Men hold deg evt godt under 350,- kroner inkl frakt og evt forsikring, så blir det en relativt lav økonomisk risiko å ta i alle fall. 

Endte opp med en billig chipleser fra Kina, og den fungerer helt utmerket :) Takk for tips! 

• Thanks 1

Ser etter en lignende refleks som ikke «sklir» til siden og rundt, slik som denne på bildet, men med mer refleks. Finnes det ikke en refleks som har mer refleks?😅

BBE8F163-6C64-4A9C-9729-26D116FE83FF.jpeg

1 hour ago, Hannah said:

Ser etter en lignende refleks som ikke «sklir» til siden og rundt, slik som denne på bildet, men med mer refleks. Finnes det ikke en refleks som har mer refleks?😅

BBE8F163-6C64-4A9C-9729-26D116FE83FF.jpeg

Heldekkende vest har jeg ikke sett med særlig mer refleks, men denne kan kanskje være noe? https://www.musti.no/feel-active-refleksvest?66787

• Thanks 1

2 minutes ago, Sofie & Aska said:

Gresshoppa har en ny vest med bare reflekstoff, men litt annen form. Tror NON stop også har noe. 

Du har ikke link til de?🧐

Har sett en del bilder på instagram av hunder med lilla Nonstop-halsbånd. Dette finner jeg ikke i noen nettbutikk, og heller ikke på Nonstop sine egne sider, så jeg lurer på om noen her inne vet om de i det hele tatt er mulig å få tak i, eller om det er limited edition eller evt noe de bare har sendt ut til de de sponser? 🤔

• Like 1

7 timer siden, Salka skrev:

Har sett en del bilder på instagram av hunder med lilla Nonstop-halsbånd. Dette finner jeg ikke i noen nettbutikk, og heller ikke på Nonstop sine egne sider, så jeg lurer på om noen her inne vet om de i det hele tatt er mulig å få tak i, eller om det er limited edition eller evt noe de bare har sendt ut til de de sponser? 🤔

De kommer for salg! Er noe sånn puppy-collar greier om jeg ikke tar helt feil. Skal sikkert testes ut litt osv. Så at valpen til hundetrener Maren har et slikt et, lurer på om det også var hun som informerte om halsbåndet. Kanskje du kan stalke litt der? 

• Like 2

Lilla NonStop. :fear::shocked: Gjett om jeg må ha det! xD

EDIT: Eller er det samme farge som den ene selen? Isåfall er det ikke såååå interessant. Blir ikke helt venn med den lillatonen. 😛

Edited by Rocket

Forumet fortsetter under annonsen