Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, enna skrev:

Jeg føler jeg har gjort NOE riktig når yngste pode (17 år gammel) spiser bordet rent for grønnsaker når vi har vegetar-taco (med MASSE grønt av ymse slag, bønner, krydret ris mm, og all krydder fra scratch - jeg HATER ferdig-taco-krydderet... ). Og i tillegg kommer etter middagen og klemmer på meg fordi han syns maten var god :) Samme gutt NEKTET plent å putte noe grønt i sin munn til han var 8 år, og etter den tid frem til for et par år siden, kun gulrøtter, mais og agurk. (Dog fikk han i seg mye grøntfor fordi jeg smulglet det inn i all annen mat, inkludert kaker...) 

20604162_10154591658886761_7958100231957553330_n.thumb.jpg.8497f3f4f63133f57c2ffc6a221d23bb.jpg

 

Det der så utrolig godt ut! :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

Må kjøpe meg ny fløyte, dyrisk lyst på en slik: IMG_4462.JPG.543b9397aead5c3966499d5f009dccaf.JPG

Men dyr å rote bort, også er det samme utforming som den ene jeg har. Skulle gjerne prøvd noe nytt, men på samme tid så vet jeg at jeg får lyd i disse. Trumtrum! Hjelp :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig fin date night :ahappy:

Middagen ble fantastisk god! Carpaccio til forrett, lam med rødvinsaus, honnigbakte rotgrønnsaker og pastinakk- og potetstappe til hovedrett:drool: sjokoladefondant med is og bær til dessert! 

Var så fint å lage mat sammen, snakke og bare ha det generelt veldig hyggelig :ahappy:

etter middagen skulle vi begynne å se film mens maten fikk synke litt. Jeg endte med å sovne på sofaen, sov i over en time :lol: huff :lol: ble da dessert til slutt :aww:og filmen var veldig bra!

Nei, bare veldig fornøyd med kvelden :) ble mye bedre enn jeg hadde trodd, utrolig nok :ahappy:

 

Og, jeg fikk godt en veldig fin tur med Casper i skogen (sikkert derfor jeg sovnet etter middagen :P ) så deilig å ha skogen for seg selv, og bare kunne rusle og kose oss :ahappy: har også funnet en sti som gjør at turen blir kortere, så da føles det litt mer overkommelig å gå der selv når formen er litt så som så :) det kan jeg like! Også kan vi spare de lengre turene i skogen når formen er bedre. Casper får kost seg max uansett!

 

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: ! Mangler SISTE episode i sesong 12 av criminal minds. Og eneste plassen jeg finner at jeg kan se den er på tv2 sumo. Men må betale for en hel mnd abonement for å se den ene episoden, det er surt det. Har faktisk ikke nok penger på konto til det nå engang.  Jeg vil se siste episoden! :cry:  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra date med kjæresten her også :wub: hadde 3 årsdag 18.juli, men kunne ikke feire da. Spilt biljard og spist sushi/vegetarsushi og sjokoladefondant og sorbet til dessert. Til og med funnet alkoholfri vin som var drikkende :blink: beste kvelden på flere mnd :heart: selv om sushi ikke var så mye å rope hurra for for min del :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet i sofaen veldig lenge og tenkt at jeg må gå og legge meg. Men før jeg går opp trappa må jeg lufte hunder. Det er veldig mørkt ute, og overhengende fare for å møte på grevling! Så en utafor her på denne tiden av døgnet for noen dager siden. :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Nå har jeg sittet i sofaen veldig lenge og tenkt at jeg må gå og legge meg. Men før jeg går opp trappa må jeg lufte hunder. Det er veldig mørkt ute, og overhengende fare for å møte på grevling! Så en utafor her på denne tiden av døgnet for noen dager siden. :o

 

Hva er det med grevlinger? Er de farlige?

Hilsen hu som bor midt i byen:sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er over 2, og jeg ligger nå og irriterer meg over at folk blander sammen hvit, albimisme og leukisme.. til og med på "fagsider" så roter de.. 

Hjernen min og Google ass.. alt dette startet med at jeg begynte å henge meg opp i albino grevling og så oppdaget jeg at folk roter jo med termene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en så fin dag i går :heart:
Vi fikk oss en god tur i skogen, fikk servert sjokoladekake hos min venninne (hun hadde ikke kanel :D) og jeg måtte jo kjøpe sushi til middag...namnam!!

AN regner det jevnt og jeg tror det blir sofadag, selv om vi skal ut på tur altså. Er jo så deilig at jeg kan gå mer normal nå :thumbs:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du tar med en slik arbeidslykt som kan lades opp før du drar. De lyser i mange timer [emoji3] 
Har jeg børstet gjennom prinsessepelsen igjen etter ei uke på kurs i søle og saueskitt - og hun hadde ikke en floke... Pelsen var elastisk og lett å børste [emoji33] Kanskje jeg rett og slett bare skal slutte å bade henne? 
Om natten trenger jeg bare en liten lyyskilde egentlig, det er når jeg "våkner" (halsover vel) og ikke ser hånda mi engang jeg kan freake ut. Så da holder det med noen glowsticks som avgir bittelitt lys. Sånne fra tgr, ikke sånne proffe sticks altså. Er vel mer pary-sticks [emoji16]
Men må uansett skaffe ordentlig lys til kvelden så jeg kan lese og sånn.
Det må du gjøre! Jeg har også tenkt at jeg skal gjøre det, men aldri turt. Tidligere i sommer bestemte jeg meg bare for å pakke telt og sovepose å dra på fjellet alene, og det var helt fantastisk! Sitte å se på solnedgang fra fjellet, og våkne til fuglene som flyr rundt teltet. 
Det kommer jeg til å gjøre flere ganger. Så er det en deilig følelse å gjøre noe man har hatt lyst til lenge, men ikke turt. [emoji1]
Så bra du gjorde det [emoji3] Gleder meg egentlig, tror det blir deilig. Og så blir det enklere med spontanturer i fremtiden og, kan jo bare ha telt og utstyr liggende i bilen sommer og høst.
Det finnes teltlykter i mange varianter. Jeg har en sånn en https://www.gsport.no/produkt/192111/black-diamond-moji-xp-teltlys Den gir godt lys og et mer behagelig lys enn å ha på hodelykta hele kvelden. Kan dimmes så det bare blir et svakt lys også. Jeg innbilte meg at min bare kosta et par hundre, men tror det er den der. Det finnes mange varianter da [emoji4] Så er ihvertfall det problemet løst. Jeg koser meg på telttur alene med bikkjene [emoji4]
Trenger en lykt av noe slag ja, det må jeg skaffe før jeg drar! Har uansett bare en dårlig hodelykt, så greit å ha noe annet ja.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Om natten trenger jeg bare en liten lyyskilde egentlig, det er når jeg "våkner" (halsover vel) og ikke ser hånda mi engang jeg kan freake ut. Så da holder det med noen glowsticks som avgir bittelitt lys. Sånne fra tgr, ikke sånne proffe sticks altså. Er vel mer pary-sticks emoji16.png

Åååå, omtrent som da man var liten og måtte sove med døra på gløtt ja :lol: Du må sørge for å dra på telttur midt på sommeren slik at det IKKE blir mørkt vet du :D 

Jeg er skikkelig fornøyd med at jeg ikke tok ned teltet som stod til tørk før jeg spiste middag i går... Nå er det søkk vått... og jeg kommer på at jeg må få tørka markisen på bobilen også - alt ble jo søkk vått siste dagen da vi var i Vågå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien ble ikke helt som tenkt gitt. Moren min ble veldig syk og har de siste tre ukene vært på sykehus, hun ble heldigvis utskrevet på torsdag og nå håper vi hun får rehabiliteringsplass snart. Søsterne og jeg har delt uka nå mellom oss så vi er sammen med henne så godt som hele tiden... alt morsomt jeg hadde planlagt i sommer lå i de tre ukene hun lå på sykehus, så da ble alt avplanlagt ganske kjappt gitt. Jobbstart igjen neste uke, men er utrolig takknemlig for at moren min overlevde og at jeg har hatt mulighet til å være her så mye som mulig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Klematis skrev:

I dag dukket det opp en chihuahua på jobb. Det gjør fortsatt litt vondt i hjertet av å se en,så jeg pleier å se en annen vei når det dukker opp noen. Men denne her sto og kikka på meg så selv om jeg prøvde å overse den en stund så måtte jeg sette meg ned og si hei. Det gikk greit,den svinsa bare videre.

Jeg starter nesten å grine hvis jeg ser en nakenhund. Kjenner jeg blir helt rar i kroppen, spesielt hvis de er sinna sånn som min var. Hadde de ikke vært så upraktiske fordi de ikke har pels ville jeg ha kjøpt meg en ny. Ett år siden jeg avlivet min nå. 

 

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Noen som har vært i MR nylig? Er det fortsatt sånn at man må ta av seg alt av metall? 

Jeg spurte sist. Jeg trengte ikke å ta ut piercinger i ansiktet når jeg tok MR av beinet. Flott at jeg hadde brukt halve dagen, blod svette og tårer for å få løsna et par av de... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Turb skrev:

Ferien ble ikke helt som tenkt gitt. Moren min ble veldig syk og har de siste tre ukene vært på sykehus, hun ble heldigvis utskrevet på torsdag og nå håper vi hun får rehabiliteringsplass snart. Søsterne og jeg har delt uka nå mellom oss så vi er sammen med henne så godt som hele tiden... alt morsomt jeg hadde planlagt i sommer lå i de tre ukene hun lå på sykehus, så da ble alt avplanlagt ganske kjappt gitt. Jobbstart igjen neste uke, men er utrolig takknemlig for at moren min overlevde og at jeg har hatt mulighet til å være her så mye som mulig... 

Uff... men godt det går bedre med mamma'n din nå! :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Turb skrev:

Ferien ble ikke helt som tenkt gitt. Moren min ble veldig syk og har de siste tre ukene vært på sykehus, hun ble heldigvis utskrevet på torsdag og nå håper vi hun får rehabiliteringsplass snart. Søsterne og jeg har delt uka nå mellom oss så vi er sammen med henne så godt som hele tiden... alt morsomt jeg hadde planlagt i sommer lå i de tre ukene hun lå på sykehus, så da ble alt avplanlagt ganske kjappt gitt. Jobbstart igjen neste uke, men er utrolig takknemlig for at moren min overlevde og at jeg har hatt mulighet til å være her så mye som mulig... 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
1 time siden, mushi skrev:

Jeg starter nesten å grine hvis jeg ser en nakenhund. Kjenner jeg blir helt rar i kroppen, spesielt hvis de er sinna sånn som min var. Hadde de ikke vært så upraktiske fordi de ikke har pels ville jeg ha kjøpt meg en ny. Ett år siden jeg avlivet min nå. 

 

Ett år siden her også. Det går veldig fint bortsett fra når jeg ser en chihuahua. Da er det mest komfortabelt å se en annen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...