Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Det veit jeg ikke, fant vel noe når jeg Googla men spurte de også på Facebook og fikk det bekreftet der.  Tar bare med legitimasjon også henter du ut gratisbillett. :) De åpna første gangen 11.juni så da får alle som har bursdag den dagen får en gratis dag :D  

Blir nok ikke til at jeg drar i år, men kanskje neste år... :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

2 minutter siden, enna skrev:

Hvor ble det av valpen min??
Nova er nå 17 kg og 51 cm høy, dvs like høy som Lotta, men veger 3 kg mindre...

Jeg regner alltid med at der finnes en del som snoker på andres facebook-profiler. I tillegg er det jo slik at egentlig kan hvem som helst på FB-lista ta hva de vil på profilen din og spre videre (ja en del er nok frekke nok til det regner jeg med). Så jeg regner FB som en åpen og offentlig arena. Så det blir mye hund og helsepolitikk. Og veldig lite "privat". Middager jeg lager, blir vel det mest private. At jeg har klippet klør på hundene en kveld tar jeg neppe skade av at andre vet... eller at jeg har vært på kafe og drukket kaffe med mannen min, eller at vi har klatret i trær :D

Sånn tenker jeg også. Og så bør man huske at alle kan logge seg inn på Hundesonen også, meg snubler de over hvis de googler navnene til hundene mine.

Dette er siste søndag på veldig lenge at jeg ikke sitter og planlegger morgendagens arbeidsdag, det gjør de fleste lærere i hele verden på søndager. :aww:

Jeg tenkte å hente meg et glass vin i pausen mellom de to delene av Beck, men det glemte jeg. Det beviser at jeg ikke har et alkoholproblem! :P

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og gruer meg litt til å være borte fra hundene noen dager, samtidig som jeg gleder meg til bryllupet jeg skal i. På høy tid at min eldre bror giftes! :DHan er allerede over middagshøyden...  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kokospaniel skrev:

@sfx forslag på halsbånd og seler som ikke tover??

Seler vet jeg ingenting om, men for halsbånd så har jeg god erfaring med et helt rundt helstrup i tekstil eller nylon eller hva det var, ganske smalt og trillrundt uten noen sømmer annet enn der ringene er festet - og det var kun i ringene jeg plukket noen hårdotter nå og da. Selv i hard røyting skled båndet godt rundt og i pelsen.

Det ser slik ut:

Helstrup-i-nylon.jpg

22 minutter siden, Siri skrev:

Var det et bra sted for utstilling? Vi vurderer om vi kanskje skulle lagt vår spesial dit nemlig (også er det bare 5 min fra der vi gjeter) :D Første vi gjorde da vi kom opp på kurs på mandag var å stikke opp på en liten topp:

Siri Guldseth sitt bilde.

Ja, helt greit - det var en stor og god ring (se det jeg la på FB, med rundt ti hunder i BIS-finalen, det var god plass for dem i ringen). 14-16 hytter og mange plasser til vogn/bobil. Nytt og moderne sanitetsbygg, kafé og søndagsåpen coop-butikk, minst en grillplass tilgjengelig for bruk. Nå vet jeg ikke hvor mange dere er på spesialen, for det jeg syntes var dårligst var parkeringsmulighetene - de fleste sto parkert langs en turvei halvveis i grøfta innerst på campingplassen, men det var vel fort 15-20 biler som sto der, så var det 8-10 som sto i en slags mølje på plassen ved ringen, og noen sto jo enda ved hytter/oppstillingsplass. Det ville vært altfor lite for bernerklubben, men vi hadde 61 hunder i dag - dog fordelt på mange raser, så mange kom ikke før 12 når andre halvpart hadde oppmøtetid. Det går turvei inne fra campingplassen til Lemonsjøen, og videre derfra til en topp, og det var andre ruter i nærheten. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Bare når de biter :P 

Så bra! Jeg så lenger ned at du fikk pelsproblem av halsbåndet, men det finnes halsbånd som glir lettere i pelsen og lager færre floker.

Vi har prøvd mange..det vi bruker nå er er en halvstrup i lær. Fikk det anbefalt på dyrebutikken, og det skulle være et av de som var snillest med pelsen. Men njaa... det lager ikke like mange floker som de andre vi har, siden det sitter såpass løst. Vi bruker det ikke ellers fordi hun kommer seg ut av det på tur. Men jeg tar 100 floker over biteraptus anytime altså:lol: pelsen hennes er vanskelig siden hun er blandig av 3 forskjellige raser med vidt forskjellig pels. Pelsen i nakken er lang og helt statisk og floker seg bare man ser på den omtrent. Men nå klippet jeg av ganske mye på lengden så det blir mye lettere å gre ut, og mindre vondt for henne.

 

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Det er ikke frekt synes jeg, når man legger ut ting offentlig må man jo regne med at folk ser det, selv om man ikke er venner? Blir litt samme som blogging egentlig, bare forskjellige plattformer?

 

 

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

 

Det var det som var poenget mitt. Skjønner jo at noen syns det høres ekkelt ut å "snike" på andres profiler. Men det man ikke vil folk skal vite, legger man ikke ut heller. Og folk legger ut MYE rart syns jeg:P ei jeg er venn med på facebook skrev en avhandling om at hun hadde fått soppinfeksjon liksom...

jeg er nok ikke spesielt gøy å ha som venn tror jeg. Jeg legger sjeldent ut ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagar som det her, kunne eg verkeleg ønske vi hadde tørketrommel! Har vaska 2-3 maskiner med kle, tepper, sengetøy, yttertøy osv... dagleg no i helga, og vi har kun eit tørkestativ. Siste maskina for dagen er no hengt opp til tørk, og no tok eg meg faktisk bryet med å pare sokkane til sambuar, det er eit herk, for han har ørten forskjellige og alle er svarte i forksjellige størrelsar! Sto igjen med 10 single sokkar, er det ein manneting eller er det kun han her fjompen min? :teehe:
Kryssar fingrane for at det blir opplett og fint i morgon, så eg kan sette tørkestativet ut :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har gått alt for fort! Under 5timer til jeg må stå opp, så må vel prøve å få sove litt.

Bare 5dager jobb nå, så hjemreise på lørdag :D Snakket med gubben idag.. Søstra hans har kattunger igjen, to stk. Den ene, hokatten, er gitt vekk. Men ikke hannkatten. Så hun lurer på om ikke vi kan ta den til oss. Og jeg klarer ikke legge fra meg tanken. Men samtidig så har vi jo allerede to, hvor yngste er rundt 9mnd nå. Tenker mest på evt flytting neste år, vi vet jo ikke helt hvor vi havner osv. Ender vi opp med å leie så er det kanskje ikke det letteste med tre puser? Men vi har jo allerede to da, så ikke sikkert en til utgjør noe stor forskjell der. Vanskelig dette altså! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Siri said:

Det var veldig tørt her fram til nå den siste uka... nå er det IKKE tørt lenger, for å si det sånn :aww: Og teltet som står til tørk rakk selvsagt ikke å tørke før neste regnskyll kom. 

Åh, jeg syns det har vært overskya og duskregn i evigheter alt jeg, men det er kanskje bare over hodet mitt :aww: 

4 hours ago, SFX said:

Jeg gikk med støvler i hele dag, og det liker ikke ankelen, så nå er det rave-party i bruddet, og jeg leter febrilsk etter pillene mine. Jeg har rydda, for de pleide alltid å ligge --> der.

:hug: 

--

Jah, jeg burde sovet, men jeg har gjort mye av det før i dag, så jeg har ikke vært trøtt. Jeg har fått veldig råååååsa negler da, så dagen har vært litt produktiv, liksom :P 

Venter løpetid på Leah og Ali, men Nora var veldig på å markere på tur i stad. Veldig! Hun trenger jo ikke å få løpetid, det er bare 6 mnd siden sist hun hadde, hun trenger ikke å begynne å løpe 2 ganger i året nå som hun er 9 år gammel, liksom.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 timer siden, Ozzy skrev:

I morgen skal jeg til tusenfryd for første gang på ti år! Ålreit med venninner som gidder å dytte deg rundt i rullestol så jeg slipper å slite meg ut med krykker. :)

Så flott at de stiller opp på den måten for deg :D 
Kos deg :)  

8 timer siden, enna skrev:

Hvor ble det av valpen min??
Nova er nå 17 kg og 51 cm høy, dvs like høy som Lotta, men veger 3 kg mindre...
 

Når jeg hentet Sjef hadde jeg et bur med som veide 11 kg. Når han skulle veies og sjekkes inn på flyplassen var totalvekten litt over 37 kg :o Oppdretter målte ham til 56 høy et par dager før henting. 

Jeg ble faktisk stående og tenke "hva i all verden har jeg funnet på nå" når jeg så denne store villstyringen de hadde med seg i bånd og kom mot meg med på flyplassen :lol: 
Det gikk over så snart han klatret opp i fanget mitt noen sekunder etter hilsing :D 

7 timer siden, enna skrev:

Jeg sitter her og gruer meg litt til å være borte fra hundene noen dager, samtidig som jeg gleder meg til bryllupet jeg skal i. På høy tid at min eldre bror giftes! :DHan er allerede over middagshøyden...  :D 

God tur :)  Det går nok fint med hundene. Det er som oftest eierne det er verst for :lol: 

7 timer siden, Kaisen skrev:

Det var det som var poenget mitt. Skjønner jo at noen syns det høres ekkelt ut å "snike" på andres profiler. Men det man ikke vil folk skal vite, legger man ikke ut heller. Og folk legger ut MYE rart syns jeg:P ei jeg er venn med på facebook skrev en avhandling om at hun hadde fått soppinfeksjon liksom...

jeg er nok ikke spesielt gøy å ha som venn tror jeg. Jeg legger sjeldent ut ting

Jeg tror ikke det er alle som forstår akkurat hvor lett tilgjengelig diverse informasjon er. 
Jeg har ei på vennelista som støtt og stadig legger ut grisevitser og mye rart. Som oftest noe sexrelatert ment som humor. Det er ofte folk kommenterer at statusene er offentlige, men hun svarer aldri. 

Generelt sett tror jeg ikke folk legger ut så mye viktig og seriøst på facebook. Men kanskje det bare er jeg som ikke får se det viktige som legges ut? :P 


Jeg har vært oppe siden 05.20 nå. Mannen begynner på jobb igjen i dag, og er på et prosjekt som er en times kjøring unna. Selvfølgelig så har de organisert samkjøring med leiebil, så da må han komme seg til et møtested på det tidspunktet som passer sjåføren. 
Heldigvis er det ikke et langvarig prosjekt, så da kan jeg sove en halvtime lengre snart :aww: 

Nå har jeg fått i meg en kopp kaffe, og må komme meg ut på tur med Sjef. Jeg ser for meg at vi starter med en god tur før jeg skal på jobb, og så blir det mindre tur på ettermiddagen og trening på ettermiddag/kveld. 
Men jeg er virkelig ikke lagd for å leke A menneske. Men jeg må jo bare bite tenna sammen og finne meg i at sånn er det bare. Selv om alle fibre i kroppen skriker og protesterer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SFX skrev:

Ja, helt greit - det var en stor og god ring (se det jeg la på FB, med rundt ti hunder i BIS-finalen, det var god plass for dem i ringen). 14-16 hytter og mange plasser til vogn/bobil. Nytt og moderne sanitetsbygg, kafé og søndagsåpen coop-butikk, minst en grillplass tilgjengelig for bruk. Nå vet jeg ikke hvor mange dere er på spesialen, for det jeg syntes var dårligst var parkeringsmulighetene - de fleste sto parkert langs en turvei halvveis i grøfta innerst på campingplassen, men det var vel fort 15-20 biler som sto der, så var det 8-10 som sto i en slags mølje på plassen ved ringen, og noen sto jo enda ved hytter/oppstillingsplass. Det ville vært altfor lite for bernerklubben, men vi hadde 61 hunder i dag - dog fordelt på mange raser, så mange kom ikke før 12 når andre halvpart hadde oppmøtetid. Det går turvei inne fra campingplassen til Lemonsjøen, og videre derfra til en topp, og det var andre ruter i nærheten. 

Takker :). Vi er jo som regel veldig få - kanskje tipper vi 30-35 om vi er heldige - og de fleste vil bo på stedet. Jeg la forresten merke til ringen - den så jo veldig fin ut. Vi har jo sjelden mer enn 4-5 i ringen samtidig, dog fikk vi problemer med beste tispeklasse i år, da alle så nær som et par, fikk CK :o. Da ble det trangt ja, så vi løp vel i tre eller fire puljer :lol: 

8 timer siden, Kaisen skrev:

Vi har prøvd mange..det vi bruker nå er er en halvstrup i lær. Fikk det anbefalt på dyrebutikken, og det skulle være et av de som var snillest med pelsen. Men njaa... det lager ikke like mange floker som de andre vi har, siden det sitter såpass løst. Vi bruker det ikke ellers fordi hun kommer seg ut av det på tur. Men jeg tar 100 floker over biteraptus anytime altså:lol: pelsen hennes er vanskelig siden hun er blandig av 3 forskjellige raser med vidt forskjellig pels. Pelsen i nakken er lang og helt statisk og floker seg bare man ser på den omtrent. Men nå klippet jeg av ganske mye på lengden så det blir mye lettere å gre ut, og mindre vondt for henne.

Jeg har jo pelshunder, og det som lager desidert minst floker er jo en god, gammeldags kjettingstrup (men uten at man bruker strupefunksjonen. Alt som har bevegelige deler vil jo lage floker i en lang pels (som halvstrup - det er jo drepen på pels :ahappy:). 

8 timer siden, Kaisen skrev:

Det var det som var poenget mitt. Skjønner jo at noen syns det høres ekkelt ut å "snike" på andres profiler. Men det man ikke vil folk skal vite, legger man ikke ut heller. Og folk legger ut MYE rart syns jeg:P ei jeg er venn med på facebook skrev en avhandling om at hun hadde fått soppinfeksjon liksom...

:lol: Enkelte har ikke sperrer :lol: 

6 timer siden, 2ne skrev:

Åh, jeg syns det har vært overskya og duskregn i evigheter alt jeg, men det er kanskje bare over hodet mitt :aww: 

Du har din egen tordensky, du, vet du :lol: Det HAR vært mye overskyet da, men det har liksom ikke falt ned så mye regn, i hvert fall ikke her oppe på Hedmarken. Men nå har vi vel fått regn så det holder ei god stund... 

Tilbake på jobb i dag - og da skinner selvsagt sola igjen :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva som skjer, men i går var det høst med masse regn og vind i dag ser det ut til å være noe som ligner på fint vær:icon_confused::lol:

Måtte ta livet av en kylling i går kveld. Den var blitt helt skjev i hode og nakke, og gikk bare i sirkel. Kom seg ikke inn eller opp på vaglen. Tipper den har fått seg en real kall på ettidspunkt i går, for den var helt fin frem til klokken 15 på dagen. Syntes det var fryktelig trist, var ikke det som var planen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 2ne skrev:

:hug: 

Takk! Jeg fant medisinene, med det resultat at jeg løp på do cirka hvert kvarter fra klokka var 11 til klokka var 3 - og jeg klarer fremdeles ikke å legge full kroppsvekt på beinet i dag :o Det er lenge siden jeg har hatt så vondt i beinet, men det er lenge siden jeg har brukt de støvlene. Jeg må nok få kjøpt meg noe bedre til føttene for høsten/vinteren. "Dessverre" får en det en betaler for, og kvalitetssko gir mindre ubehag enn billige sko.

Men jeg sov på sofaen, så jeg slapp trappa opp og ned for hver tissetur :D Det er en god sofa, ass.

Om dette ikke snur i løpet av en halvtime, så vurderer jeg å bli hjemme fra jobb - jeg kan ikke kjøre bil med en fot jeg ikke kan bruke ordentlig på gassen. Eller bremsen, jeg må kanskje redusere farten underveis?

6 timer siden, 2ne skrev:

Jah, jeg burde sovet, men jeg har gjort mye av det før i dag, så jeg har ikke vært trøtt. Jeg har fått veldig råååååsa negler da, så dagen har vært litt produktiv, liksom :P 

I følge min niese - og hun blir fem om noen uker, så dette kan hun - så må en ha neglelakk på tærne også, for at det skal være ordentlig. Har du lakket tåneglene dine, Tone?

6 timer siden, 2ne skrev:

Venter løpetid på Leah og Ali, men Nora var veldig på å markere på tur i stad. Veldig! Hun trenger jo ikke å få løpetid, det er bare 6 mnd siden sist hun hadde, hun trenger ikke å begynne å løpe 2 ganger i året nå som hun er 9 år gammel, liksom.. 

Men er det ikke Nora som er keen på puddel? Kanskje hun vil samkjøre og bli med på moroa?

3 minutter siden, Siri skrev:

Takker :). Vi er jo som regel veldig få - kanskje tipper vi 30-35 om vi er heldige - og de fleste vil bo på stedet. Jeg la forresten merke til ringen - den så jo veldig fin ut. Vi har jo sjelden mer enn 4-5 i ringen samtidig, dog fikk vi problemer med beste tispeklasse i år, da alle så nær som et par, fikk CK :o. Da ble det trangt ja, så vi løp vel i tre eller fire puljer :lol: 

Dette tror jeg er første gang jeg har jobbet i en ring som ikke er firkantet - og det var jo helt genialt! En løper jo i sirkel i ringen, og denne ringen kunne virkelig utnyttes maksimalt - jeg tror jeg kom fram til at det var en tikant.

Det jeg glemte å si var at hyttene ikke var av så meget høy standard - helt greie, men for meg som er litt vár på hvordan jeg sover, så måtte jeg bruke madrasser fra to senger... Én ble for tynn :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Dette tror jeg er første gang jeg har jobbet i en ring som ikke er firkantet - og det var jo helt genialt! En løper jo i sirkel i ringen, og denne ringen kunne virkelig utnyttes maksimalt - jeg tror jeg kom fram til at det var en tikant.

Ja, den var jo helt genial - jeg har sendt bildet til vår formann (eller leder er vel den formelle betegnelsen) - tror vi må forsøke oss på en slik ring neste gang :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Det jeg glemte å si var at hyttene ikke var av så meget høy standard - helt greie, men for meg som er litt vár på hvordan jeg sover, så måtte jeg bruke madrasser fra to senger... Én ble for tynn :P 

Det er vel sjelden madrasser i slike utleiehytter er særlig gode, egentlig (det er derfor jeg har med bobil og egen seng :P). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å lære litt gresk. Og det er såklart de minst nyttige ordene som fester seg best :lol: I går lærte jeg for eksempel at Kavli betyr hard ***... :teehe: Så blir litt rart å kjøpe baconost fra Kavli framover. Resten av gresken er fryktelig vanskelig å lære. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@Wednesday pleier det ikke ofte å være banninga som sniker seg inn først??

 

Jo, og jeg banner jo egentlig en god del og. Men akkurat hard *** pleier jeg ikke si så ofte :lol: Malaka derimot, som betyr drittsekk/rasshøl, kan absolutt komme til nytte :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Siri said:

Du har din egen tordensky, du, vet du :lol: Det HAR vært mye overskyet da, men det har liksom ikke falt ned så mye regn, i hvert fall ikke her oppe på Hedmarken. Men nå har vi vel fått regn så det holder ei god stund... 

Og det er sånn passe kjølig om natta og bare tidvis sommervarmt om dagen :aww: Tomatene til mamma er fortsatt grønne, de vil visst ha 15 grader om natta og 25 grader om dagen, i følge en eller annen nettside hun har lest på. Det har vel ikke vært veldig mange netter med 15 varmegrader i "sommer". 

1 hour ago, Siri said:

Tilbake på jobb i dag - og da skinner selvsagt sola igjen :aww: 

Er du ferdig med ferie for i år? :P 

44 minutes ago, SFX said:

Takk! Jeg fant medisinene, med det resultat at jeg løp på do cirka hvert kvarter fra klokka var 11 til klokka var 3 - og jeg klarer fremdeles ikke å legge full kroppsvekt på beinet i dag :o Det er lenge siden jeg har hatt så vondt i beinet, men det er lenge siden jeg har brukt de støvlene. Jeg må nok få kjøpt meg noe bedre til føttene for høsten/vinteren. "Dessverre" får en det en betaler for, og kvalitetssko gir mindre ubehag enn billige sko.

Det er sånt du ønsker deg i sponsegave til bursdag og jul, kanskje? For ja, sko har mye å si, særlig når man har problemer fra før av, og særlig om man står eller går mye. 

44 minutes ago, SFX said:

Men jeg sov på sofaen, så jeg slapp trappa opp og ned for hver tissetur :D Det er en god sofa, ass.

:lol: Det hender jeg sover på sofaen og, men da er det mer fordi jeg aldri rakk å legge meg :lol: 

44 minutes ago, SFX said:

Om dette ikke snur i løpet av en halvtime, så vurderer jeg å bli hjemme fra jobb - jeg kan ikke kjøre bil med en fot jeg ikke kan bruke ordentlig på gassen. Eller bremsen, jeg må kanskje redusere farten underveis?

Det er jo en ting, en annen ting er vel at du har en jobb du står og går en del i? Da kan det sikkert være greit å ta en hviledag eller to - og om det ikke går over da heller, så dra til legen! 

44 minutes ago, SFX said:

I følge min niese - og hun blir fem om noen uker, så dette kan hun - så må en ha neglelakk på tærne også, for at det skal være ordentlig. Har du lakket tåneglene dine, Tone?

Jeg har faktisk neglelakk på tærne også, de er dog ikke råååååsa, de er mer plomme :aww: 

44 minutes ago, SFX said:

Men er det ikke Nora som er keen på puddel? Kanskje hun vil samkjøre og bli med på moroa?

Jo, hun er det, og hun har ikke måtte ha løpetid selv for å være keen på puddel tidligere, det har holdt med at puddelen har løpetid. Hun har heller aldri hatt løpetid oftere enn hver 11-12 mnd, og nå er det bare 6 mnd siden sist, og det syns jeg ikke hun trenger å begynne med nå som hun er ei gammal røy :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, 2ne skrev:

Og det er sånn passe kjølig om natta og bare tidvis sommervarmt om dagen :aww: Tomatene til mamma er fortsatt grønne, de vil visst ha 15 grader om natta og 25 grader om dagen, i følge en eller annen nettside hun har lest på. Det har vel ikke vært veldig mange netter med 15 varmegrader i "sommer". 

Jeg ligger fortsatt med pledd over beina om natta, så nei - det har nok ikke vært mange netter med over 15 grader :aww: 

6 minutter siden, 2ne skrev:

Er du ferdig med ferie for i år? :P 

Neeeida, jeg har 4 uker igjen, jeg :D De starter på mandag :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, laikamor skrev:

Helga har gått alt for fort! Under 5timer til jeg må stå opp, så må vel prøve å få sove litt.

Bare 5dager jobb nå, så hjemreise på lørdag :D Snakket med gubben idag.. Søstra hans har kattunger igjen, to stk. Den ene, hokatten, er gitt vekk. Men ikke hannkatten. Så hun lurer på om ikke vi kan ta den til oss. Og jeg klarer ikke legge fra meg tanken. Men samtidig så har vi jo allerede to, hvor yngste er rundt 9mnd nå. Tenker mest på evt flytting neste år, vi vet jo ikke helt hvor vi havner osv. Ender vi opp med å leie så er det kanskje ikke det letteste med tre puser? Men vi har jo allerede to da, så ikke sikkert en til utgjør noe stor forskjell der. Vanskelig dette altså! 

 

Hvis hun stadig vekk har kattunger så hadde jeg sagt at hun fikk beholde dem sjøl og heller kastrere dyret :aww: 

1 time siden, SFX skrev:

Takk! Jeg fant medisinene, med det resultat at jeg løp på do cirka hvert kvarter fra klokka var 11 til klokka var 3 - og jeg klarer fremdeles ikke å legge full kroppsvekt på beinet i dag :o Det er lenge siden jeg har hatt så vondt i beinet, men det er lenge siden jeg har brukt de støvlene. Jeg må nok få kjøpt meg noe bedre til føttene for høsten/vinteren. "Dessverre" får en det en betaler for, og kvalitetssko gir mindre ubehag enn billige sko.

Sverger til tursko heller enn støvler når de skal gås i en hel dag jeg, godt impregnerte. Så lenge man unngår de store dammene så holder man seg tørr og det er mye bedre for beina enn støvler.

 

Samme vante dag i dag - etter at jentene har fått tisset og spist frokost så oppdaterer jeg meg på hva som har skjedd i verden :D Overskyet i dag, kommer vel noe regn også, men bok kan fint leses på sofaen inne også det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...