Wachita Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Kan man legge til hundeskolen på snap bare for å se hva folk legger ut, eller må man være med å ha en snappe-dag? Bare å legge til! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Utrolig morsomt å følge med. Litt misunnelig på alle som går tur med hunder som ikke nitrekker hele tiden. Ser så koselig ut å bare rusle på tur. @Pixie Uno er utrolig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, MonicaT skrev: Utrolig morsomt å følge med. Litt misunnelig på alle som går tur med hunder som ikke nitrekker hele tiden. Ser så koselig ut å bare rusle på tur. @Pixie Uno er utrolig søt Jeg er ikke helt nøytral der, men han er ganske søt ja Han trekker ganske godt han også, men i skogen er det så mye å lukte på at han glemmer av det litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 1 time siden, Ozzy skrev: Veldig koselig med snapper! Får se om jeg tør å ta den en dag Men en liten oppfordring fra meg, si gjerne hvem dere er! Tar oppfordringen etterhvert, bare trives SÅ mye bedre på andre siden av kameraet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 18 minutter siden, Pixie skrev: Tar oppfordringen etterhvert, bare trives SÅ mye bedre på andre siden av kameraet! Ikke det jeg tenke på egentlig selv om det også er hyggelig. Heller hva dere heter på sonen. Så slipper jeg å enten gå inn og leite, eller gjette Type "Hei dette er Uno og jeg er Pixie på sonen" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Ikke det jeg tenke på egentlig selv om det også er hyggelig. Heller hva dere heter på sonen. Så slipper jeg å enten gå inn og leite, eller gjette Type "Hei dette er Uno og jeg er Pixie på sonen" Dette hadde jeg også likt! Hvis man skiver på den første Snappen man legger ut hvem man er på sonen, og evt. Hva hunden(e) heter Ellers, veldig gøy å se snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Jeg har også savnet en liten introduksjon. Slitsomt å sjekke innom lista hver dag La til i går, og utrolig koselig å følge dere hittil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 16 minutter siden, Pixie skrev: Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld Synes der er HELT ok at det kommer noen slike dager, så kanskje jeg og tør og ta på meg en dag Forøvrig hyggelig og følge dere alle, hundesnap er aldri feil 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 19 minutter siden, Pixie skrev: Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld Jeg synes det har vært kjempekoselig å følge dere i dag uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Hundesonen er min absolutte favorittkonto på Snap merker jeg.. superkoselig! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, Anooni skrev: Synes der er HELT ok at det kommer noen slike dager, så kanskje jeg og tør og ta på meg en dag Forøvrig hyggelig og følge dere alle, hundesnap er aldri feil Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, Pixie skrev: Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag Sånt liker vi, så kanskje jeg også tør være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, Pixie skrev: Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag Neii det synes jeg absolutt ikke! Uff, var ikke slik ment Bare helt ok at ting ikke alltid går etter planen, da forsvinner presset litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 For et samfunn vi har blitt, tatt i betraktning, når man må unnskylde seg for å ikke løpe rundt hele dagen for en gjeng fremmede folk på internett Jeg synes Uno er kjempesøt, forøvrig! Han har personlighet i ansiktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 (endret) 6 timer siden, Snoffe skrev: Kan man legge til hundeskolen på snap bare for å se hva folk legger ut, eller må man være med å ha en snappe-dag? Helt klart! Bare se på og kos deg, ingen forpliktelser 4 timer siden, Snoffe skrev: Dette hadde jeg også likt! Hvis man skiver på den første Snappen man legger ut hvem man er på sonen, og evt. Hva hunden(e) heter Ellers, veldig gøy å se snapper Enig Veldig greit at første snappen sier litt om hvem man er og hva hunden heter. Det går også helt fint og kun si nicket sitt på Sonen og forbli litt anonym om man vil det 36 minutter siden, Pixie skrev: Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld Som sagt før, så trenger man ikke løpe rundt og gjøre en hel haug med greier når man har snappen Slumresnapper er helt ok! PS. Om det skulle skje noe så at en ikke kan ha snappen resten av dagen, er det også ok. Man kan evt gi beskjed til oss også kan vi ta over. Endret 7. Juni 2017 av Poter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 3 minutter siden, Pixie skrev: Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag Jeg syntes ikke det Jeg tror egentlig det er positivt at man viser vanlige dager også. Det er jo slike dager det er flest av 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Kanskje vi blir med en dag også. Og viser hverdagen med hund, katt og baby ta det en dag det faktisk skjer noe her hjemme da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Her skjer det liksom ikke nok til å fylle en dag med snap, føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Så koselig sonen snapen er Gleder meg til min dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Forresten, hvor strenge er vi på f.eks båndtvangen? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 13 minutter siden, Anooni skrev: Forresten, hvor strenge er vi på f.eks båndtvangen? Jeg brøyt den jo i dag, om så bare noen minutter for å la ham finne sin egen vei gjennom myr og treplanker. Men om man skal være strikt så er jo noen minutter alt som trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 Akkurat nå, Pixie skrev: Jeg brøyt den jo i dag, om så bare noen minutter for å la ham finne sin egen vei gjennom myr og treplanker. Men om man skal være strikt så er jo noen minutter alt som trengs? Jeg er ikkeno englebarn på denne båndtvangen, og bryter den all the time. Vet ikke hvor populær jeg evt blir Jeg har ikke noen rømlinger som stikker til skogs og har instinkter som får de til å plutselig lukke ørene. De er enkle sjeler som stort sett holder seg på stien og stopper for passerende fugler, elger, rådyr, hjort osv (for det møter vi hver dag!), så jeg anser det ikke som noe fare for noe. Men allikevel; de er jo løse, uansett hvor mye jeg forsvarer hvor kontrollert det er 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 For et samfunn vi har blitt, tatt i betraktning, når man må unnskylde seg for å ikke løpe rundt hele dagen for en gjeng fremmede folk på internett [emoji14] [emoji16][emoji16] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2017 Uno minner meg så om Keiron min med leken sin Så utrolig sjarmerende han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts