Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, 2ne skrev:

Jeg ville ikke brukt en shampo jeg var så skeptisk til å bruke på meg selv, på hunden min. Kanskje du burde revurdere hundeshampo? 

Er ikke så skeptisk sjø, må bare tulle litt med alt mulig jeg vøttu. Enden på visa ble uansett at jeg fant en skvett menneskesjampo. Det er vel noe med at ph'en er ulik på menneske- og hundesjampo? Ph kan bety frizz på det hodet mitt.

Er det bare jeg som synes minst like synd på Johauglegen som på Johaug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Er ikke så skeptisk sjø, må bare tulle litt med alt mulig jeg vøttu. Enden på visa ble uansett at jeg fant en skvett menneskesjampo. Det er vel noe med at ph'en er ulik på menneske- og hundesjampo? Ph kan bety frizz på det hodet mitt.

Er det bare jeg som synes minst like synd på Johauglegen som på Johaug?

Tror ikke det har så mye å si for en gangs skyld. Nå ble jeg spent på koss det haue ditt ville sett ut:)

Jeg er lei begge to, og er lei hele saken faktisk.

Vært på morratur, sykling-og jeg synes det var på kanten når jeg begynte å sykle. Da var det 11 grader, dro til et vann koste oss et lite kvarter med bading osv. Syklet hjem, merket det var varmere, men ikke at det skulle være 16 grader:blink: Ikke rart bikkja var slakk den siste km.

Nå blir det bacon og egg til frokost, og så en god bok i skyggen:) Ha en fin dag soniser

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Er ikke så skeptisk sjø, må bare tulle litt med alt mulig jeg vøttu. Enden på visa ble uansett at jeg fant en skvett menneskesjampo. Det er vel noe med at ph'en er ulik på menneske- og hundesjampo? Ph kan bety frizz på det hodet mitt.

Hmm.. Jeg vil tro at frizz ikke er spesielt ønskelig på beardiser heller, og jeg håper da virkelig at hundeshampo er minst like mild og bra mot både hud og hår som menneskeshampo skal være - særlig til raser som bør bades litt oftere enn en gang i året :) 

19 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Er det bare jeg som synes minst like synd på Johauglegen som på Johaug?

Jeg syns ikke synd på noen av dem, for å være helt ærlig. Jeg kunne dog tenkt meg å snakke litt med Johaug om betydningen av "ødelagt liv" er, det slår meg at hun egentlig ikke har hatt det spesielt vanskelig før :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
11 timer siden, WelshenNemi skrev:

Her også :lol: vet ikke, kan ikke lage som mat som du, jeg spiser alt. Takk, det hjalp. Spurte deg ikke om å lage maten, spurte om forslag.. :gaah: :lol:

Typisk svar her når ingen av oss har noen ideer er "Se hva du finner i fryseren. Du lager sikkert noe godt av det!" :gaah: 

Jo, takk for det du, men det gir meg ikke flere ideer :P Og som regel så blir det spurt om når det begynner å bli lite i fryseren :P 


Nå skal Sjef ut og løpe fra seg litt energi sånn at vi med god samvittighet kan bruke noen timer på å kjøre esker avgårde til lagerplass vi fikk bestilt i går. 
Så blir helga brukt til å vaske ut og gjøre klar for overlevering. Ikke mye frihelg her nei :aww:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Kat84* skrev:

Typisk svar her når ingen av oss har noen ideer er "Se hva du finner i fryseren. Du lager sikkert noe godt av det!"

I fryseren min finnes det bare V&H, elgskanker og elgører. Kunne blitt en interessant middag :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Er ikke så skeptisk sjø, må bare tulle litt med alt mulig jeg vøttu. Enden på visa ble uansett at jeg fant en skvett menneskesjampo. Det er vel noe med at ph'en er ulik på menneske- og hundesjampo? Ph kan bety frizz på det hodet mitt.

Men hodet ditt KLER frizz, det :) 

10 minutter siden, Wilhelmina skrev:

I fryseren min finnes det bare V&H, elgskanker og elgører. Kunne blitt en interessant middag :lol: 

Elgøresuppe må jo være en hit :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostblanding med masse jordbær på til frokost er lenge siden jeg har spist :)

nå drar jeg ut tiden sånn at klærene kanskje bretter seg selv og legges på plass i skapene :aww: kjøkkenet ryddet seg på magisk vis i morres, og nå lager middagen seg på magisk vis :D er derfor jeg har troen på klærne :aww::lol:

 

 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hadde visst litt underskudd på søvn. Noen som nesten ti timer i natt :aww: 

Jentene har fått en liten runde og frokost. Da fikk jo jeg også en liten runde, men jeg har ikke fått frokost enda. Blir snart, må bare steke baguetten først. Ellers så har jeg nå nettopp lastet ned første bunke med eksamensbesvarelser. 67 stk, som skal være vurdert før torsdag, så da går denne helgen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2ne skrev:

 

Jeg syns ikke synd på noen av dem, for å være helt ærlig. Jeg kunne dog tenkt meg å snakke litt med Johaug om betydningen av "ødelagt liv" er, det slår meg at hun egentlig ikke har hatt det spesielt vanskelig før :aww: 

Godt å se jeg ikke er alene om å tenke det! Skjønner det ikke er enkelt for henne, men får være måte på. 

Akkurat nå lurer jeg på om det ikke er på tide med lunsj, og å få på seg klær. Har søndagsfølelse så jeg sitter i morgenkåpa enda. :icon_redface: Skal ut å kjøre om et par timer da, jaktprøve kl 17 og jeg må dra i god tid med pipedyret mitt sånn at hun kanskje får pepet fra seg, slik at stakkars dommeren ikke tror han har fått tinnitus. :lol:  Tviler på det hjelper, men skader ikke at vi begge får roet oss litt ned på prøveområdet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom frem til Danmark klokken tre i natt. Vi kjørte feil i Norge fordi vi skulle prøve å unngå kø i Oslo. sparte ikke noe på det for si det slik [emoji14] Også ble jeg så bilsjuk på de svingete veiene i Østfold at jeg var kvalm hele turen før jeg kastet opp etter ferja. Fortsatt kvalm, så tipper det er en løs krystall i tillegg.
Snart kommer hele familien på besøk i sommerhuset, kjenner dt hadde vært bedre om denne dagen ble tilbragt horisontalt i sola. Men, det blir hyggelig da!
Og Casper, han er virkelig så bra for tiden! Er som å ha en frisk hund nærmest. Har halvert dosen i samråd med veterinær, og merker ingen forskjell [emoji3]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk




Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, trøttere trøttest. Hvorfor må trøtthet være bivirkning av alle medisiner :gaah: Kan jeg ikke få medisiner som gjør at jeg har masse energi og overskudd? Værsåsnillmedsukkerpå? Redusert dosen av en medisin, så da er jeg like forbanna trøtt, men våknet en million ganger i natt. 

 

Jaja, nok klaging. Bonden har avløser i fjøset, så han henta lillemor etter å ha hjulpet avløsern i gang, så jeg fikk ligge noen timer ekstra, og tatt henne med seg inn til svigers nå. Om været holder seg så tror jeg at vi skal ut og leke i hagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Wilhelmina skrev:

I fryseren min finnes det bare V&H, elgskanker og elgører. Kunne blitt en interessant middag :lol: 

:lol: 

Heretter skal jeg begynne å spørre hvilken han mener :P 
Men han er ikke fremmed for tanken om å spise storfehjerter da. Det er jo rent kjøtt, så det er jo ikke eklere enn hva man gjør det til selv :P
Men jeg venter med å spørre frem til ljeg faktisk har det og ikke bare V&H :teehe: 

To fulle billass og et hengerlass er kjørt til lageret. Så nå skal jeg bare på jobb på flyplassen en liten stund om et par timer, og så gjør jeg ingenting frem til i morgen når jeg skal på siste butikkrunden denne måneden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en snurr i går.. ikke såå gøy i dag:P fikk rusla en tur på ca en time så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for bikkja i hvertfall. Så måtte jeg innom søndagsbutikken fordi jeg hadde glemt å kjøpe hvitløksbrød... lasagne uten hvitløksbrød er ikke noe særlig. Men det hadde de ikke, så jeg gikk ut derifra med sjokolade,chips og pepsi max istedet for:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket nettopp på en video fra facebook hvor de var slemme med hundene for å få de til å gå på to bein! Nå sitter det klistret inne i hodet mitt og jeg er sint og lei. Jeg har alltid tenkt mitt når jeg ser videoer der hundene går på to, gjerne med klær. 

Men jeg har laget brownies da, det var i hvertfall godt! Og frøken hormonell, ble kastrert i går, så nå satser vi på litt mer barne -og husvennlig katt fremover ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaisen skrev:

På en snurr i går.. ikke såå gøy i dag:P fikk rusla en tur på ca en time så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for bikkja i hvertfall. Så måtte jeg innom søndagsbutikken fordi jeg hadde glemt å kjøpe hvitløksbrød... lasagne uten hvitløksbrød er ikke noe særlig. Men det hadde de ikke, så jeg gikk ut derifra med sjokolade,chips og pepsi max istedet for:lol:

Du kan lage hvitløksknuter selv :D har aldri prøvd, men det ser rågodt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frk-franzen skrev:

Kikket nettopp på en video fra facebook hvor de var slemme med hundene for å få de til å gå på to bein! Nå sitter det klistret inne i hodet mitt og jeg er sint og lei. Jeg har alltid tenkt mitt når jeg ser videoer der hundene går på to, gjerne med klær. 

Men jeg har laget brownies da, det var i hvertfall godt! Og frøken hormonell, ble kastrert i går, så nå satser vi på litt mer barne -og husvennlig katt fremover ;) 

Ja, så det samme. Helt forjævlig :( Regnet med at den "dansingen" som det ofte legges ut "søte" klipp av, ikke akkurat er trent inn på en hyggelig måte. Men blir liksom værre straks man får video av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Ja, så det samme. Helt forjævlig :( Regnet med at den "dansingen" som det ofte legges ut "søte" klipp av, ikke akkurat er trent inn på en hyggelig måte. Men blir liksom værre straks man får video av det...

Jeg syns ofte at hundene i disse videoene ser stressa ut, eller usikre. De ser ikke ut til å utføre en kommando 'med glede'. Nå skjønner jeg jo at det handler om å unngå straff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frk-franzen skrev:

Jeg syns ofte at hundene i disse videoene ser stressa ut, eller usikre. De ser ikke ut til å utføre en kommando 'med glede'. Nå skjønner jeg jo at det handler om å unngå straff. 

Nei, har tenkt det hver gang jeg ser en sånn snutt: det der er ikke trent inn positivt, akkurat. Ikke mye arbeidsglede å spore hos de stakkars bikkjene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på en sak; 

har det ikke vært en sak at det ikke skal være noe automatikk mtp medlemskap til den norske kirke osv...? Burde det da ikke bli en automatisk greie at de som ikke er kristne, ikke burde få de kristne helligdagene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...