Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

50 minutter siden, MarieR skrev:

Kommer til å kjøpe flere jeg også. Alltid vært veldig fornøyd med lundhags-buksa mi, men denne likte jeg enda bedre! :) Også er de så stilige med alle de kule fargene :D Jeg har lilla camo, spent på hvordan den holder i vask. 

Jeg har jo ikke likt mine Lundhagsbukser noe særlig, men disse var bra altså :D. Jeg liker jo også alle de kule fargene *ler*. Mine lilla (ikke camo da, men...) har holdt veldig bra og ser like fine ut nå som da de var nye :)

23 minutter siden, 2ne skrev:

Okay, men greia er at jeg har ikke mindre enn to stomier sånn i navlehøyde, så jeg både foretrekker og må ha bukser som går over de. Om linninga blir liggende rett over eller på stomiene, så blir det i beste fall "lugging" i posene, i verste fall blir stomiene såre, så de må gå minst til navelen. Helst skulle de vært oppunder puppa (noe som egentlig ikke sier så mye nå i disse dager, de synker stadig vekk de :P ). 

Jeg ser problemet altså :). Det er dog litt vanskelig å si, for vi er vel forskjellige mht hvor høye vi selv er i livet også... 

23 minutter siden, 2ne skrev:

AN lurer jeg på hvorfor mamma og pappa ikke har kommet hjem. Jeg regner med at de bare er innom noen ærender et eller annet sted, men det snør så jeg krisemaksimerer litt. Sånn sett blir jeg mer og mer lik mammaen min for hvert år som går - at datterbarnet har fått lappen hjelper ikke det heller :P 

Jeg tror det er en lov eller noe, som sier at døtre blir lik sine mødre etter hvert :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Sånn omtrent idet jeg var på vei ut døra med barnet for lege, så ble hun bedre :ahappy: Håper det holder seg sånn. Liker ikke å se ungen min ligge i fosterstilling og gråte over vondt i magen altså. :aww:  Febern har gått ned og hun har ikke vondt i mange mer. Vi kaster pappaen ut av soverommet i natt så jeg har full kontroll på henne. Blir legevakt om hun blir like dårlig igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Symra&Pippin skrev:

 

Si meg en ting, flinke og allvitende soniser: Hvilket program skal jeg bruke når jeg skal lage en grafisk framstilling av det norske skolesystemet? Jeg trenger rektangler og piler og greier. Har prøvd lenge, men ender alltid opp med å tegne for hånd og scanne.

 

6 timer siden, TonjeM skrev:

Powerpoint er egentlig laget for den slags, men behøver du å lage grafer så lag grafen i Excel, lim inn i powerpoint og sleng på litt piler og grafs hvis du behøver mer der. Og tvi tvi med lille pipsemann! Ta en tur til dyrlegen med han, det er det beste midlet mot bekymringer (ikke at de nødvendigvis tar bort bekymringene, men de kan ofte presisere hva det er man skal bekymre seg for.. og det er jo godt å få avgrenset bekymringene på en måte..)

 

 

6 timer siden, *Kat84* skrev:

Når jeg åpner Excel i den Office-versjonen jeg har får jeg opp flere maler jeg kan gå inn på. Grafer, kakediagrammer, søylediagrammer, og en del mer er alternativer der. 
Så lag det i Excel, lim inn i Powerpoint, og bygg opp den videre presentasjonen derfra :) 

Jeg har prøvd det meste av det som nevnes her men synes det er så veldig plundrete. Det er helt sikkert bare jeg som ikke har tålmodighet til å lære meg det skikkelig, jeg vil få til med en gang, og hvis et rektangel legger seg et annet sted enn jeg vil så blir jeg aggressiv! Nei, jeg får visst prøve seriøst å få det til. Håndtegninger ser litt primitivt ut i en presentasjon som er ment å være litt saklig. :aww: Men takk for tips!

4 timer siden, Klematis skrev:

@Symra&Pippin Håper det går bra med Pippin!

 

Takk for det!

3 timer siden, Bjornal skrev:

Microsoft Visio er "kongen på haugen" ellers så finnes det en fin gratis online variant som heter LucidChart.

Skal sjekkes ut. Takk!

2 timer siden, teskjeia skrev:

Ååh det er kaldt altså! *Hutre* -16 her nå, vet andre har det mye kaldere, men jeg syns det er kaldt nok jeg:p
Noen her som pleier å spise kikerter? Fikk for meg å kjøpe en boks, men jeg aner ikke hvordan jeg skal bruke dem... Koker man dem? Tips mottas med takk:D

De er høyst sannsynlig ferdigkokt og kan bare skylles og puttes direkte i salater, supper og gryteretter.

Her er det også kaldt. -10 ute og 16 inne. Men det kunne vært verre. Det kunne for eksempel vært omvendt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AussieAllTheWay skrev:

Da har jeg meldt meg på Grunnkurset hos Nordisk Hundemassasje Skole :) Det skal bli spennende 

 

Jeg kan nesten love deg at det blir bra! 

Fire år siden jeg ble ferdig med utdanningen, og skulle ønske jeg kunne ta det igjen, for det er så bra :) 

2 timer siden, Annegru skrev:

Takk det samme!

Det endte med antibiotika og 70 % sjanse for rotfylling...

Takk! Gikk fint her.

Huff, får håpe det holder med det da :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ozzy skrev:

Så begynner krigen :fear:

 " Vi har lovet å være billigst og det skal vi være. Vi innfører dermed 11 prosent rabatt på lavpriskjedene Extra og Obs for alle som bruker appen vår. Det gjelder fra i dag, sier kommunikasjonsdirektør Bjørn Takle Friis i Coop til Nettavisen..  "

http://www.vestviken24.no/vv24naringsliv/handel/nyheter/slik-svarer-konkurrentene-pa-remas-a/s/5-83-57272

Jeg er så upolitisk korret at jeg liker :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Og til det siste, så er det en standard sonen-respons om noen er kvalm - da er du gravid. Og jeg er ikke religiøs nok til å tro på at jeg kan være det sånn helt uten videre :P 

I know :P
Sikkert derfor jeg hadde mageknip i dag tidlig også - Og det er også slik religiøst sannsynlig ;)

Akkurat nå, Cavalierflat skrev:

Jeg kan nesten love deg at det blir bra! 

Fire år siden jeg ble ferdig med utdanningen, og skulle ønske jeg kunne ta det igjen, for det er så bra :) 

Så bra!! Har hørt fra flere som er fornøyd med det- så jeg gleder meg masse :)
Skal bli kjekt å kunne massere/gå over mine egne gamle og skadete vofser og faktisk vite litt om hva jeg klemmer på :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og prøver å kvinne meg opp til en spesifikk ting. Vanskelig. Rart noen mennesker skal være så mye mer vanskelige å prate med (for meg altså) enn andre. Føles skikkelig som prestasjonsangst, og pulsen er helt i hundre bare jeg sitter og planlegger hva jeg skal si :P Huff! Trodde sånt gikk over med alderen, jeg. Det er akkurat sånn jeg føler meg når jeg skal konkurrere også. Prøver å finne bra musikk til anledningen, så kanskje jeg får en boost. Funka i går :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på smerteklinikken :D Mulig jeg har litt høye forhåpninger, men jeg er glad jeg bare fikk komme inn egentlig. Da blir jeg iallfall tatt på alvor - det er noen som har lest epikrisen min og SETT at jeg trenger hjelp. Endelig :D
I morgen er det møte med flere fagpersoner, gruer meg minst like mye som jeg gleder meg, men det hadde vært så fantastisk med litt hjelp. :D 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Veterinæren min (altså selve klinikken) er kjøpt opp av en stor kjede.. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det, men håper ikke de skrur opp prisen og mister "seg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Line skrev:

Meh :getlost: Kan vel regne med at prisene går opp..

Det jeg også tipper.. Håper ihvertfall det meste annet ikke blir endret på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Christine skrev:

Det jeg også tipper.. Håper ihvertfall det meste annet ikke blir endret på...

 

2 minutter siden, Line skrev:

Håper de får beholde drop-in. De fleste kjedene opererer jo med kun timebestilling.

Jeg har sendt de en Mail og spurt jeg :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Caroline skrev:

Sitter og prøver å kvinne meg opp til en spesifikk ting. Vanskelig. Rart noen mennesker skal være så mye mer vanskelige å prate med (for meg altså) enn andre. Føles skikkelig som prestasjonsangst, og pulsen er helt i hundre bare jeg sitter og planlegger hva jeg skal si :P Huff! Trodde sånt gikk over med alderen, jeg. Det er akkurat sånn jeg føler meg når jeg skal konkurrere også. Prøver å finne bra musikk til anledningen, så kanskje jeg får en boost. Funka i går :P 

Litt fint å lese at det er flere som har det sånn :P 

Lykke til forresten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
23 minutter siden, Line skrev:
20 minutter siden, Line skrev:

Håper de får beholde drop-in. De fleste kjedene opererer jo med kun timebestilling.

Håper jeg også..

13 minutter siden, Krutsi skrev:

 

Jeg har sendt de en Mail og spurt jeg :) 

Send meg melding hvis du får svar da :) Ikke sikkert de vet så mye selv enda.. 

Tull med quotene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Brit care fòret ble levert på trappa mi her om dagen, og der var det lagt med et hyggelig brev fra dem. Og siden det er 30 dager returrett på maten, og det er veldig greit når jeg kjøpte det nettopp for å teste ut om hun tåler det, så får RC dermacomfort vente i skapet en stund.

Det kunne ta en måneds tid før jeg vet om det virker sa herren i dyrebutikken, så da får vi se, da.

Hun har bare klødd seg en gang i dag da.

Nå har jeg omsider greit å roe meg ned med denne male og lakkeringsdillaen som kom over meg her om dagen. Er straks ferdig nå, måtte bare gå løs på et annet skap og en kommode mens jeg var i gang også. Perlegrå/sølv og dis spriter opp møblene mine.

Nå er det rett og slett ikke mer å gjøre her, jeg har ingen planer om å gå løs på et av soverommene med ferskenfarge, og heller ikke gulvene i kjelleren enda. Neida, mye er gjort på en helg. Hvem som skal få gleden av å male stuetaket mitt er jeg litt usikker på. Jeg kommer til å ta knekken på både rygg og nakke, men males må det, så da får vi se hvem som kan ta den jobben. Jeg vil egentlig gjerne ha han takstmannen hit snart for jeg er så nysgjerrig på hva taksten blir.:P

 

Og i morgen...første arbeidsdag på 2,5 uke. Det er ikke mye å se frem til med fullt kaos og dårlig stemning, men halve dagen består av møter og resten gjør jeg som jeg vil, så det er jo en grei start. Og fri fredag og korte vakter dagtid i helgen, så jeg skal nok stå han av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...