Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Akkurat nå, Mari skrev:

Nei, men jeg tror det er like før nå. :) 

Jeg venter i spenning! 2017 skal nemlig bli det året vi bruker minst penger på mat, uten å hverken sulte eller leve kun på kanin og toro :lol: Så alle billignyheter er gode nyheter her :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Jeg venter i spenning! 2017 skal nemlig bli det året vi bruker minst penger på mat, uten å hverken sulte eller leve kun på kanin og toro :lol: Så alle billignyheter er gode nyheter her :D

 

Det er en app. Ser ut til at man kan spare litt iallfall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg sykt barn hjem fra barnehagen. De ringte og ba oss hente. Hun har vært utafor siden hun kom, de hadde prøvd å la henne hvile (hun sover jo dårlig om nettene) tidligere enn vanlig, men hun virka fremdeles lei seg og pjusk etterpå, og kjentes varm ut.  Mor er og pjusk. Vondt i hode og i det heletatt. Så vi får vel ta noen sykedager på sofaen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag! Nå har vi vært over to timer på tur i skogen i nydelig vær, veldig fin tur! Bruker vanligvis bare litt over en time på den runden, men det går ikke så fort når man vasser i dypsnøen :P God trening for både hund og eier med andre ord. Rakk så vidt å sette meg i sofaen før telefonen ringte med beskjed om at det mest sannsynlig ordner seg med praksisplass fra februar av - endelig :D Det er jo nesten så jeg kan like 2017 så langt! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mari skrev:

Det er en app. Ser ut til at man kan spare litt iallfall. :) 

Etter lange vandringer rundt grøten under Remas riksmøte på Gardermoen onsdag, avslørte Lindberg hva «Æ» er: En app som gjør at kundene får 10 prosent rabatt på de varene de handler mest av, samt 10 prosent på frukt og grønt

- Dette kaller vi ti på ti. «Æ» gjør at kundene bestemmer sine egne priskutt ut fra hva de kjøper mye av, sier Lindberg.

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2017/01/04/Nå-har-Rema-avslørt-hva-Æ-er-14014170.ece

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari skrev:

Ja, det ligger på Rema.no også. :) Tror det er flere sparemuligheter her enn i Coop sin app som kjører kuponger. Så lenge de ikke setter opp prisene for å kompensere da. :)

Helt klart!  Men jeg lurer på om det er 10% på en vare, eller om det er 10% uavhengig av antall. Noen som vet? Det er irriterende med coop nemlig, at det kun gjelder en vare. :aww:  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lokale remaen her er skikkelig ræva, så spørs hvor mye jeg vil bruke det.. De 10% på populære varer er jo kjekt, men liker virkelig ikke butikken.  Men de bygger ny stor rema like ved så kanskje de skjerper seg når de flytter.  For nå drar jeg bare dit når det er krise, de ansatte gidder ikke hjelpe, mye dårlig frukt og grønt og mye dårlig dato og ofte utsolgt for basisvarer...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Pokker og. Den MH'en jeg hadde sett meg ut ble full før jeg rakk å melde på :getlost: Prøvde å sende mail til schäferklubben nå, men fikk feilmelding på den. Da ble det fb da, har kontaktpersonen deres der *kryss fingrene*

 

Fikk feilmelding på mailen deres jeg også, men de har påmeldingsskjema på hjemmesiden. Lov å håpe at de følger med der, men jeg holder ikke pusten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg. Er. Lei. 

ALT skal være en forbanna kamp. Parkeringsboten vi fikk var feil, og den ble gitt før det hadde gått 3 minutter etter parkering. Vi har beviser på dashcam. Ser ikke ut som vi kommer noen vei der med det første heller. Det er "bare" 500 kr, men rett skal være rett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MarieR skrev:

Fikk feilmelding på mailen deres jeg også, men de har påmeldingsskjema på hjemmesiden. Lov å håpe at de følger med der, men jeg holder ikke pusten :P 

Jeg fikk beskjed om å maile henne privat, så da håper jeg det ordner seg. Tror aldri det har skjedd i Norge før at 5 småsnusere fra et kull har gått MH samtidig, så det blir spennende!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ozzy skrev:

Om tre dager har vi to hunder :frantics:Hva er det jeg har sagt ja til? :lol:

Neida, gleder meg jo. Men er plutselig veldig nært! 

Jippi! :D 

 

Alfred er i et teit humør i dag! Han spiser oliventreet, river ned oliventreet, gjør så jeg ikke få knytt skolissene, maser.... :lol: :dog_running:(Lat som at det er en katt :aww: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
1 time siden, 2ne skrev:

Jeg kjøpte meg en sånn ugle med varmeflaske på Europris i går, for jeg fryser sånn når jeg driver og får denne væska intravenøst, men Nora er helt sikker på at den egentlig er hennes leke, så jeg må drive og gjemme den for henne, både når jeg sitter med den i fanget (eller så står hun over meg som en liten gribb og bare venter på en sjanse til å ta den :P ) og når jeg skal opp av sofaen :lol: 

Haha, så søt da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg burde egentlig også gjøre som deg Rak og gå inn for å bruke minst mulig på mat. For jeg VET det er store muligheter på å spare inn nettopp der :P

J er hjemme idag med oss, da han var litt pjusk i natt også. Nå er han ute med samboer og brøyter snø, tror han var fornøyd med å få være hjemme idag da gitt :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Vi gikk en fin tur i skogen i dag som jeg ikke har gått på lange tider. Fullt framkommelig i skogen, og der det var snø var det skare, så det gikk så fint så.

Bizi forsvant plutselig, og hun har vanligvis kort radius, og jeg syntes det tok lenger tid enn vanlig før hun kom. Hun pleier å  være flink til å komme når jeg roper. Leita og ropte, leita og ropte. Stille som i graven, og jeg begynte å lure på om hun hadde ramla i elva, selv om jeg ikke hadde hørt en lyd. Det hadde hun ikke fant jeg ut.

Så gikk jeg videre og tenkt at okey, da får jeg bare gå hjem og håpe at hun kommer etter, og hvis ikke får jeg hente bilen og kjøre for å se om hun har gått mot noen av husene.

Og plutselig så kommer det en superhappy liten frøken susende mellom trærne. Hun ble så glad da hun så meg at hun freste rundt trærne flere runder og var plutselig som en liten valp igjen. Ikke vet jeg hva hun har drevet med, hun var nok ikke egentlig borte så lenge, men slike minutter virker som en evighet. Tipper hun kanskje fant et elgkadaver, hun har gjort det en gang før og da kom hun tilbake med et bein i kjeften.

Hun er i hvert fall sliten nå. Tar på å herje sånn i skogen.

Middagsgjesten min er syk, så da gjenstår det å se om jeg klarer å holde meg unna posen med sjokolade.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den nye turbuksa mi fra fritidsfabriken.se i dag - beste buksa jeg har hatt noen gang! Utrolig behagelig å ha på, og jeg ble ikke våt til tross for at jeg hadde snø langt opp på leggen hele turen. Blir garantert flere turbukser derfa, anbefales på det sterkeste! 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...