Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

Da går det jo opp i opp da om du skal sammenligne dyrere varer med kostnader til transport [emoji6]
Jeg har Rema rundt 700 meter fra huset her. Og Kiwi et par kilometer unna. 2 kjøpesentre 700 meter og ca 3 km unna. Kan ikke klage akkurat når det er rett rundt hjørnet! 
Men jeg tar gjerne bilen på store handlerunder. 2 ganger i uka sjekker jeg billigdiskene for å se etter varer til halv pris. Det har jeg spart veldig mye penger på! [emoji6] Mer enn hva jeg kunne spart i driftskostnader på bilen de to dagene [emoji14] 

Super nysgjerrig haugesunder, bor du mellom Amanda og Oasen?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Guest *Kat84*
18 minutter siden, Wachita skrev:


Super nysgjerrig haugesunder, bor du mellom Amanda og Oasen?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Åja! 

Nei det er nok i den andre kommunen ? 

Men rett side av broa i det minste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! 
Nei det er nok i den andre kommunen [emoji23] 
Men rett side av broa i det minste [emoji14]

Ahaa! Du bor på den siden ja! [emoji14]skal ikke si så mye ang den broen, jeg bodde på feil side i et år og gikk på skole på feil side i 2 år [emoji23]frem til jeg flyttet og ble Bergenser [emoji14]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Symra&Pippin skrev:

De er høyst sannsynlig ferdigkokt og kan bare skylles og puttes direkte i salater, supper og gryteretter.

Her er det også kaldt. -10 ute og 16 inne. Men det kunne vært verre. Det kunne for eksempel vært omvendt.

Aha takk, finner sikkert noe om jeg googler litt, men innimellom er det greit å høre hva andre liker:) Får ikke opp varsel om noen quoter meg lenger på tapatalk, vet ikke hvorfor :/ Slo av epostvarsling, men tenkte ikke det droppet vanlig push også.

I dag får jeg henta frøkna som har vært hos mine foreldre siden nyttårsaften, og jeg gleder meg så mye at jeg ikke fikk sove så mye i natt, haha litt teit men dere forstår det nok. Følte meg som en unge før julaften i går kveld når jeg skulle sove :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
8 timer siden, Wachita skrev:


Ahaa! Du bor på den siden ja! emoji14.pngskal ikke si så mye ang den broen, jeg bodde på feil side i et år og gikk på skole på feil side i 2 år emoji23.pngfrem til jeg flyttet og ble Bergenser emoji14.png


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Da er du rehabilitert og har tatt til fornuft, så det er tilgitt :lol:  
Jeg er rehabilitert Karmøybu selv (feil side av broa), så vi er i samme båt der :P 

41 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Når det bjeffer på radioen og valpen svarer mens han går rundt og leiter etter bikkja

Sjef rykka i hele kroppen i går når han så lammene på Farmen :aww: 
Og når det ringer på døra i en reklame eller i et program løper han av og til mot døra og er overlykkelig fordi nå kommer det folk :lol: 

Ellers kan jeg meddele at NKK er litt snillere med meg. Jeg har fått både varsel om mail og sms fra dem nå nettopp. Rettere sagt rundt 08.30. De unner meg tydeligvis en god natts søvn :P 

Og jeg våknet til 5-6 minusgrader ute. Det var litt av en overgang fra i går hvor det lå et par grader over frysepunktet, og på det kaldeste før jeg la meg var det bare -1... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, *Kat84* skrev:

Og nå må du ikke glemme å purre på Hundesport! Så sjelden de faktisk gir det ut så er det faktisk viktig å få det lille man kan for kontigentpengene :P 

Næsj... er ikke så farlig egentlig. Det er svært lite av det som står i bladet jeg faktisk leser lenger... etter at de fjernet det som en gang var interessant fra bladet, så betyr det ikke så himla mye :aww: 

9 timer siden, Lola Pagola skrev:

Har hundesport for i år kommet egentlig? (det årlige spørsmålet mitt).

Vi er på 5. januar... litt tidlig å etterspørre et blad som utkommer 4 ganger pr år kanskje? :whistle: 

Har time hos nevrolog i dag - det er egentlig bare en kontrolltime og har liten verdi for meg. Har avlyst slike timer tidligere men føler nesten at jeg må gå for en gangs skyld. Det jeg misliker er vel helst at timen er på sykehuset på Hamar, og der er det omtrent umulig å få parkert. Sykehus uten parkering er jo genialt liksom... og det er for langt å gå fra jobb - og taxi er litt overkill kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Siri skrev:

Jeg ser problemet altså :). Det er dog litt vanskelig å si, for vi er vel forskjellige mht hvor høye vi selv er i livet også... 

Ja. Da foretrekker jeg å gå i butikker og prøve buksene først. Eller, jeg gjør egentlig ikke det, men det har blitt en nødvendighet :aww: 

17 timer siden, Siri skrev:

Jeg tror det er en lov eller noe, som sier at døtre blir lik sine mødre etter hvert :aww: 

Det gjør egentlig ikke noe, jeg liker mammaen min jeg :heart: Men jeg håper jeg ikke blir like halvnevrotisk som hun er selv om :lol: 

10 timer siden, Christine skrev:

Bikkja sin måte å feire snøen på.. Hun ser egentlig ganske død ut?

IMG_0106.JPG

...men litt mer levende her :P 

IMG_0110.JPG

Hun er lik mammaen sin hun! :lol: 

9 timer siden, Line skrev:

415953_10150490796346985_1502002307_o.jp

Og med den så sier vi god natt :ahappy: 

:teehe: 

--

Rakk ikke å skrive at jeg venta på hjemmesykepleier i dag, for hun var her 5 over 9 :ahappy: Så nå er jeg ferdig skifta på, fått kobla meg opp OG spist frokost! Bikkjene har fått frokost og blitt lufta også, så det er nesten så jeg føler meg litt effektiv :lol: Jeg er forøvrig glad jeg ikke sjekka hvor kaldt det var ute før jeg gikk ut i dag, for fy fader ass! 21 minus er minst 21 minus for mye/lite (det er vel strengt tatt for lite grader når det er på minussiden? :P ). Stakkars Nora må få på seg sokker på bakbeinet neste gang hun skal ut, hun syns ikke det var så stas å gå i den kalde snøen :brr: 

Jeg fikk forøvrig sms av NKK kl 8.10 i dag, da var jeg våken, uten at det har noe å si - jeg våkner ikke av at jeg får meldinger om natta :lol: Både fordi jeg sover tungt, og fordi at det er bare et lite pip når jeg får meldinger, det får holde det.. Om folk vil meg noe viktig, får de ringe om de ikke får svar på sms fort nok :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Har ikke fått sms fra NKK. Men de maser om efaktura da.. så jeg er visst ikke glemt.

Sola skinner, men det er kaldt ute så jeg drøyer litt jeg altså- gamle kropper er ikke så glad i sånne kalde temperaturer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det liksom plutselig bli ordentlig vinter nå eller? Jeg sa jeg ville ha det litt kaldere, og snø, sånn at ungene ikke drar med seg så mye grus inn, men jeg mente jo ikke SÅ kaldt da! :aww: Jeg og Rafiki har hauga oss sammen i sofaen og skjelver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har frost på innsiden av bilvinduene.... Og jeg skal være på jobb om 30 minutt... Jaja, har tid til en kopp kaffe og å bytte klær da. 
Så får bilen bare stå og varme seg opp frem til da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, 2ne skrev:

Ja. Da foretrekker jeg å gå i butikker og prøve buksene først. Eller, jeg gjør egentlig ikke det, men det har blitt en nødvendighet :aww: 

:lol: Jeg har jo brent meg litt på å bestille bukser på nett (for ja, jeg er heller ikke overbegeistret over å gå i butikker og prøve klær), men jeg tok en råsjanse med de buksene og endelig funka det liksom. Jeg tror ikke jeg skal forvente å være like heldig med andre bukser. 

27 minutter siden, 2ne skrev:

Det gjør egentlig ikke noe, jeg liker mammaen min jeg :heart: Men jeg håper jeg ikke blir like halvnevrotisk som hun er selv om :lol: 

Det var vel det der nevrotiske trekket jeg hadde håpet å slippe fra min mamma også... men jeg aner visse tendenser her :aww:. Andre trekk har jeg fått i fullt monn da :lol: 

Jeg fant overraskende nok p-plass etter litt fram og tilbake - og beskjed fra noen bygningsarbeidere at det kanskje ikke var superlurt å parkere rett foran containerne som de kasta diverse bygningsting ned i fra 2. etg... jeg fikk lirka bilen inn på en liten, usynlig plass da, der stod den godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Jeg meldte meg ut av raseklubben, vil det si at jeg også egentlig er meldt ut av NKK?

Ja. For å være medlem i nkk må du være medlem i en rase- eller aktivitetsklubb som er en nkk medlemsklubb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Jeg meldte meg ut av raseklubben, vil det si at jeg også egentlig er meldt ut av NKK?

Har ikke fått sms eller mail om betaling

Du kan jo melde deg inn i den lokale hundeklubben i stedet. De har jo inngjerda område kun kort avstand fra deg :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...