Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Guest Klematis

Jaja, det er vel bare å få lagt seg da. Hyggelig å få melding fra og høre at kolleger spør etter meg på jobb da. Blir kanskje litt godt å komme i gang igjen også. Så får vi håpe stemningen og kaoset avtar snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Rekk opp hånda alle som fikk sms fra NKK klokka halv ett i natt!  g025.gif <- insert mobil i stedet for vekkeklokke.

Holder hånda nede - jeg fikk SMS natt til i går... tror jeg :D. Og det er pga slikt jeg aldri har lyd på mobilen min - og den ligger langt unna soverommet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Holder hånda nede - jeg fikk SMS natt til i går... tror jeg :D. Og det er pga slikt jeg aldri har lyd på mobilen min - og den ligger langt unna soverommet :ahappy:

Jeg bruker mobilen som vekkeklokke! Slår vanligvis av lyden da, men glemmer det av og til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Rekk opp hånda alle som fikk sms fra NKK klokka halv ett i natt!  g025.gif <- insert mobil i stedet for vekkeklokke.

*rekke opp hånden*

 

.....Skal jeg bare litt, fordi det er kaldt ute og jeg må lufte hunder før jeg legger meg :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har ikke fått noe SMS fra NKK verken natt til i går eller natt til i dag. 
Det er nesten litt provoserende at de har glemt meg ut :lol: 

Det er herlig å kjenne at jeg er trøtt allerede :) 
Tidlig kveld er faktisk ikke helt oppskrytt har jeg innsett nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den nye hjemmesiden "vår" oppe, det har tatt endel tid, men jeg er fornøyd med resultatet så langt :-) http://dalmatinerklubben.no/

Vil dere forresten si at utstilling er en hundesport? Det hadde vært fint å kunne legge ag, lp osv under en paraplykategori, men hvis denne og inkluderer utstilling så har det ikke noen mening lenger heller... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg bare og skravler om alt mulig rart, som dere ser. Typisk tegn på tiltagende lakenskrekk. Tror jeg bare skjærer gjennom og hopper i seng jeg. 

Hotellputa fungerer forresten helt toppers! <- Der prøvde jeg å begynne å skravle igjen! Natta!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har ikke fått noe SMS fra NKK verken natt til i går eller natt til i dag. 
Det er nesten litt provoserende at de har glemt meg ut :lol: 

Kanskje du ikke har lagt inn mobilnummeret ditt, eller e-posten, på "min side"? 
De har glemt meg mht Hundesport to ganger nå... og jeg har glemt å si i fra om det nå siste gangen kommer jeg på nå :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Symra&Pippin skrev:

Nå sitter jeg bare og skravler om alt mulig rart, som dere ser. Typisk tegn på tiltagende lakenskrekk. Tror jeg bare skjærer gjennom og hopper i seng jeg. 

Hotellputa fungerer forresten helt toppers! <- Der prøvde jeg å begynne å skravle igjen! Natta!

Er den veldig bouncy? Vurderer å kjøpe en som hundeseng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Da er den nye hjemmesiden "vår" oppe, det har tatt endel tid, men jeg er fornøyd med resultatet så langt :-) http://dalmatinerklubben.no/

Vil dere forresten si at utstilling er en hundesport? Det hadde vært fint å kunne legge ag, lp osv under en paraplykategori, men hvis denne og inkluderer utstilling så har det ikke noen mening lenger heller... 

Nei, det er vel så lite sport som det kan bli sammenlignet med annet. Men om man legger vekt på at det er en premiert aktivitet på samme måte som de andre er så er det kanskje fornuftig å kalle det en sport. 

Jeg har alltid syntes det var rart å kalle det å gå/trave til venstre og stå i ro et par minutter en sport :P 

Akkurat nå, Siri skrev:

Kanskje du ikke har lagt inn mobilnummeret ditt, eller e-posten, på "min side"? 
De har glemt meg mht Hundesport to ganger nå... og jeg har glemt å si i fra om det nå siste gangen kommer jeg på nå :aww: 

E-posten har jeg lagt inn der. Og trodde mobilnummeret var der også. Får sikkert sms av de i natt jeg da. ;)  
Og nå må du ikke glemme å purre på Hundesport! Så sjelden de faktisk gir det ut så er det faktisk viktig å få det lille man kan for kontigentpengene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ozzy skrev:

Nå har kiwi økt frukt og grønt rabatten til 15% :lol:  Rema prøver så hardt, men hjelper ikke når konkurrentene bare følger på :P

Hjelper for meg, som handler mest på Rema :D Av en eller annen grunn har jeg aldri likt meg noe særlig godt på Kiwi....... :icon_confused:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mardina skrev:

Hjelper for meg, som handler mest på Rema :D Av en eller annen grunn har jeg aldri likt meg noe særlig godt på Kiwi....... :icon_confused:

 

Liker ingen av delene, like meg på den lokale spar eller meny. Dyr og dyrere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Da er den nye hjemmesiden "vår" oppe, det har tatt endel tid, men jeg er fornøyd med resultatet så langt :-) http://dalmatinerklubben.no/

Vil dere forresten si at utstilling er en hundesport? Det hadde vært fint å kunne legge ag, lp osv under en paraplykategori, men hvis denne og inkluderer utstilling så har det ikke noen mening lenger heller... 

Sjakk er jo en sport, så da er vel ustilling det også :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 minutter siden, Ozzy skrev:

Liker ingen av delene, like meg på den lokale spar eller meny. Dyr og dyrere :lol:

Og derfor går jeg aldri og handler der hvis jeg ikke finner et veldig godt tilbud hos en av dem :lol: 

Akkurat nå, Turb skrev:

Sjakk er jo en sport, så da er vel ustilling det også :P 

Da skal jeg fortsette å være negativ, og si at jeg anerkjenner heller ikke sjakk som sport :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Da skal jeg fortsette å være negativ, og si at jeg anerkjenner heller ikke sjakk som sport :P 

Ikke jeg heller, men av en eller annen grunn så får jeg liksom ikke bestemme :D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg lurer på om jeg skal satse på å høre radio på mobilen i stedet for å skaffe DAB i bilen, er ikke det en billig og grei løsning da?

Jeg har masse brente CD'er i bilen for når jeg kjører steder med dårlig dekning, eller ikke-norske kanaler.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Turb skrev:

Ikke jeg heller, men av en eller annen grunn så får jeg liksom ikke bestemme :D:D

 

Det er litt teit det der. Å ikke få være den som bestemmer slikt altså :aww:  :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sms av nkk i dag- kl 13.34 - og jeg har IKKE lyd på sms'n min... hmm når klarte jeg å skru av den??

Hundesport - kan man reservere seg MOT å få det? Skikkelig møkka blad som jeg ikke får meg til å kaste så har ørten årganger som tar opp plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, *Kat84* skrev:

Og derfor går jeg aldri og handler der hvis jeg ikke finner et veldig godt tilbud hos en av dem :lol: 

Da skal jeg fortsette å være negativ, og si at jeg anerkjenner heller ikke sjakk som sport :P 

Blir mye spar her, den er i gangavstand fra huset, hvis ikke må jeg fyre opp bilen og kjøre 15 min til remaen jeg missliker eller 25 min til kiwi :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
8 minutter siden, Ozzy skrev:

Blir mye spar her, den er i gangavstand fra huset, hvis ikke må jeg fyre opp bilen og kjøre 15 min til remaen jeg missliker eller 25 min til kiwi :P 

Da går det jo opp i opp da om du skal sammenligne dyrere varer med kostnader til transport ;)

Jeg har Rema rundt 700 meter fra huset her. Og Kiwi et par kilometer unna. 2 kjøpesentre 700 meter og ca 3 km unna. Kan ikke klage akkurat når det er rett rundt hjørnet! 

Men jeg tar gjerne bilen på store handlerunder. 2 ganger i uka sjekker jeg billigdiskene for å se etter varer til halv pris. Det har jeg spart veldig mye penger på! ;) Mer enn hva jeg kunne spart i driftskostnader på bilen de to dagene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste jeg vet er å finne god mat i "gått ut på dato" diskene i butikkene :ahappy: Så mye god mat til 50-70% avslag, da blir snoffe glad :lol: spesielt meny har mye godt i sine disker :aww:

Vi handler mest på rema eller xstra. og hvis vi skal ha noe spesielt så blir det meny, eller obs hvis jeg har lyst til å handle i stor butikk :P 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...