Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

14 minutter siden, Siri skrev:

 

*Se for seg @Symra&Pippin som hopper rundt i djupsnøen og skvetter både her og der :lol: 

 

Jeg er sikker på at noen tenker koffert hvis jeg skriver akkurat her at jeg så musespor i snøen. Men det gjorde jeg altså.

Middagen nesten ferdig. Er det bare mine hunder som slikker kjøkkengulvet foran komfyren når jeg steker mat? Går i veien gjør de også.

Edit: Innser at det ville vært litt rart dersom andres hunder slikket gulvet mitt mens jeg steker mat, jeg burde ha oppdaget det i alle fall.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Hjemme fra jobb, og skylder energi i dag. Gikk veldig bra første halvdel av dagen, men så punkterte jeg. Magen er rar og jeg er kvalm, og jeg skulle ønske at det som har ulmet i tre dager nå kan enten gi seg eller bli ferdig. Helst det første. 

Jeg har ønsket meg snø som kunne dekke over klinkisen på skogsveiene oppi allmenningen, siden jeg tenker det er størst sannsynlighet for at jeg tør å gå tur der i mørket enn midt i mørke skogen. Men det melisdrysset vi har fått i dag var ikke helt det jeg så for meg, det er bare en tease. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Kom på en ny idè angående mitt gamle skap, som nå har skifta farge fra svartbrun til fargen dis med detaljer i perlegrått. Det er vel et par strøk igjen før jeg er ferdig, men det blir faktisk enda flottere enn jeg så for meg. 

Så da kan man vel unne seg en film, da, mens dyret gnager på en oksemuskel. Det er godt, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Mens jeg derimot elsker helt ferske sengeklær! :ahappy: 

Jeg må ture bikkjer, måke snø foran garasjen, og lage middag. Jeg gidder ikke!

Jeg å! Det lukter så godt og er så mykt!

2 timer siden, plutte skrev:

 

Yesss! Dei har på teknikmagasinet. Vanlegvis liggande i ei roteskuff rundt kassen etter mi erfaring, men det finst. Eg mistar mine stadig vekk.

Knall! :) 

Blaze virket alright da jeg kom hjem fra jobb, så vi dristet oss på en liten skogstur på en god time. Han løp og trava rundt så jeg tror vi tar oss en skikkelig tur i morgen. Så håper jeg faktisk det kommer litt mer snø, for nå kunne jeg tenkt meg å gått på ski! Det er jo såpass flatt her så håpet er at jeg faktisk får litt drahjelp.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg slappe helt av hjemme i min egen stue igjen, etter nesten tre uker med bare stress. Det går fremdeles over min forstand at folk orker hundehold fra *******. Hele året, uten at man ser enden på det...

I kveld skal vi, jeg og gubben, bare slappe av i sofaen med Lotta og Lita på fanget, og se på serier :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg flyttet inn i Stavanger. Ikke sett hybelen før, ikke på bilder engang. Heldigvis virker det greit. Veldig gammalt hus, så det trekker veldig, men det er koselig. 

Sto lenge og funderte på hvordan jeg skulle spyle ned i do, for jeg fant ingen knapp eller noe. Heldigvis fant jeg det ut til slutt; det var sånn snor som henger som man må dra i, sånn gammeldags :P Og det er egentlig standarden for hvordan det er her. 

Har til og med badekar. Veldig gammelt og shabby, men jeg har alltid drømt om badekar, så det akal brukes uansett!

 

Nå skulle jeg egentlig hatt meg noe mat, har ikke spist siden frokost. Men med det været som er ute (og mangel på regntøy) så frister det lite å rundt å lete etter en matbutikk. Får vente til imorgen tenker jeg, da må jeg jo ut av hus uansett.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, enna skrev:

Endelig kan jeg slappe helt av hjemme i min egen stue igjen, etter nesten tre uker med bare stress. Det går fremdeles over min forstand at folk orker hundehold fra *******. Hele året, uten at man ser enden på det...

I kveld skal vi, jeg og gubben, bare slappe av i sofaen med Lotta og Lita på fanget, og se på serier :)

 

De har sikkert bur til bikkja, så den kan roe seg i sin helt egne lille hule :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Siri skrev:

Men hva er egentlig problemet? Du ser vel saldoen og hva som har gått ut og inn? Det er vel ikke rakettforskning å ha en viss peiling på hva som står på kontoen liksom? :P 

 

Nei, rakettforskning er det ikke. 
Men unødvendig at det tar en uke før ting faktisk går ut av kontoen og ikke. Pluss nettbanken er blitt unødig tungvint med 3 bekreftelser før man faktisk har godkjent en betaling. 
Nei, krise er det ikke. Men jeg synes det er ekstremt unødvendig, og for hver oppdatering de har hatt har de gjort det mer komplisert og uoversiktelig, fremfor enklere og mer praktisk ;)  

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg er sikker på at noen tenker koffert hvis jeg skriver akkurat her at jeg så musespor i snøen. Men det gjorde jeg altså.

Det var jo dine egne spor det. Etter du hadde en tisserunde rundt i dyp snø før middag :lol: 

Det ble ikke så lang tur som jeg hadde tenkt. Før vi var kommet halvveis begynte det å hagle. Og haglbyger i storm som kommer i mot er ikke den type vær som frister mest. Sjef søkte ly bak meg, så jeg snudde meg rundt og koste litt og gav godbiter fordi han i det minste forholdt seg rolig i stedet for å leke kenguru :P Men en time ble det i hvert fall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt gi @Symra&Pippin rett jeg, men jeg elsker helt nye sengeklær likevel jeg :D 

Tur gått, som ble litt kortere enn tenkt. Det var nemlig mye glattere enn jeg trodde, etter at maskiner har høvla snø og etterlatt en speilblank overflate mange steder, og jeg hadde ikke på meg piggsko. Det resulterte i et vridd kne :aww: Jaja, det er bra i morra! Måket unna snø foran garasjen har jeg også, og bilen står inni der. Da slipper jeg å skrape eller koste i morgen tidlig :ahappy: Snart mat!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bruke kvelden til å oppdatere hjemmesiden, men så kom jeg på hvorfor det er cirka fire måneder siden sist. Maken til helvetes kronglete og kranglete system. Så nå endte det med at jeg satte alt til usynlig, heller det enn utdatert og uferdig innhold. De har også gjort endringer i pakka jeg betaler for, så jeg må enten redusere innholdet eller betale mer. Så da er jeg vel på utkikk etter et annet sted å ha hjemmeside etter hvert.

Jeg er i grunnen mest på utkikk etter noen som orker å bygge den fra scratch, helst for en bugg og en doven pepsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt påmelding til MH i høst. Håper bare vi kommer med, eller at de svarer kjapt om det er fullt så jeg kan melde på til annen arrangør. 

Burde pakke ut og sette på en klesvask, men det får vente til i morgen kjenner jeg. Merkes forøvrig at vi er tilbake i mer by-nære strøk, for nå smalt det i en rakett en plass. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Har litt lyst til å ta med Bizi på MH jeg, men hun er litt eldre enn de fleste pleier å være virker det som. Det hadde vært artig å sett hvordan hun gjorde det der. Ganske så bra innbiller jeg meg, men man kan jo få seg noen overraskelser her i livet. Hvem veit.

Jeg har tatt en telefon til han som kom hjem fra sykehuset i dag og vennlig, men noe oppgitt sagt fra at det er lurt å si det til noen hvis man kjenner trykk i brystet over flere dager, siden han, såvidt meg bekjent ikke er nærmeste nabo til sykehuset. (Det er en times kjøring.) Og samtidig har jeg minnet han på at man kan faktisk dø av hjerteinfarkt, og det kunne vært det, liksom. Det virka ikke som om det gikk helt inn, han lo det litt bort egentlig, men da har jeg nå sagt det. Jaja.*ristepåhodetsmiley*

Nå sitter jeg og venter på middagen min, det er slutt på å leve som en greve nå, de åtte kiloene som sneik seg på i fjor skal bort, nemlig. Mistenker at de fleste av dem har med medisiner å gjøre, men de skal uansett bort. Jeg hater å ikke passe i klærne mine. Fisk i går og kylling i dag og null godis. Skjærer seg i morgen med middagsgjester da, for da blir det usunn dessert, men det skal jeg unne meg, den ene dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klematis skrev:

Har litt lyst til å ta med Bizi på MH jeg, men hun er litt eldre enn de fleste pleier å være virker det som. Det hadde vært artig å sett hvordan hun gjorde det der. Ganske så bra innbiller jeg meg, men man kan jo få seg noen overraskelser her i livet. Hvem veit.

Uno kommer til å være 19 mnd når vi går MH, og ut fra kommentarer på hundeklubben sitt arrangement høres det ut til å bli hunder i flere aldersgrupper og størrelser. Så det er bare å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Tenkte jeg skulle bruke kvelden til å oppdatere hjemmesiden, men så kom jeg på hvorfor det er cirka fire måneder siden sist. Maken til helvetes kronglete og kranglete system. Så nå endte det med at jeg satte alt til usynlig, heller det enn utdatert og uferdig innhold. De har også gjort endringer i pakka jeg betaler for, så jeg må enten redusere innholdet eller betale mer. Så da er jeg vel på utkikk etter et annet sted å ha hjemmeside etter hvert.

Jeg er i grunnen mest på utkikk etter noen som orker å bygge den fra scratch, helst for en bugg og en doven pepsi.

Hva hadde du sett for deg da? Jeg synes det er litt artig å mekke litt på sånt.. kan ikke love noen tidsfrist, men det er jo ikke hokus pokus og fikse hvis du vet sånn ca hva du vil ha på sidene :) 

hilsen hun i mammapermisjon og som trenger å bruke hodet sitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler tydeligvis bad med utleier.. Ikke fullt så kjekt, spesielt når jeg har fått beskjed om at jeg blir alene i den delen av huset jeg leier (2. og 3. Etasje). Spørs om jeg tør å slappe av noe i badekaret likevel da, vil jo ikke okkupere badet over lengre tid om de skal bruke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Deler tydeligvis bad med utleier.. Ikke fullt så kjekt, spesielt når jeg har fått beskjed om at jeg blir alene i den delen av huset jeg leier (2. og 3. Etasje). Spørs om jeg tør å slappe av noe i badekaret likevel da, vil jo ikke okkupere badet over lengre tid om de skal bruke det..

Oi, det hadde jeg krevd prisreduksjon på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...