Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Her er også jule ryddet ut, dvs jeg dro treet ut på verandaen, og all julepynten står i esker og ikeaposer og venter på at mannen skal bære det opp, bekkenet mitt synes bare å gå trapper uten å holde på noe holder :P

Samboer og yngste hadde feber tidligere idag, så yngste blir hjemme fra bhg imorgen. Rakk alt utenom to ting på listen min idag, så det får bli imorgen :) Nå kaster jeg inn håndkle og legger meg, irriterer meg at jeg leste ut boken min igår kveld for den var så fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Nå er det veldig snart tid for å komme seg til sengs. 
Jeg bestemte meg for å ha 30 minutter på trimsykkel før jeg skulle dusje, så der ble det 16 kilometer :)
Stakkars Sjef skjønte jo ingenting, så han stod der og vekslet mellom å kikke meg dumt i øynene og å følge pedalen med både blikket og hodet :lol: 

Når jeg har dusjet skal jeg ta med en kryssordbok i senga og kose meg litt med det frem til jeg nesten sovner. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg har også delvis kjøpestopp på mat de neste 14 dager. Må ha grønnsaker, da, men kjøtt er fryseren full av. 

Er vel strengt tatt kjøpestopp på det meste de neste 6 mnd, men jeg tror ikke jeg klarer middagsbudskjett på 150kr pr 14. dag særlig lenge :lol:  Men det beste er at fryser og skapene faktisk ikke er tomme om 14 dager heller, så skal nok klare å holde budskjettet nede til det kommer gode tilbud å fylle den med. 

Da jeg var student hadde jeg matbudskjett på 800 kr enkelte mnd - det funka det - men klart, jeg var barnløs, alene og spiste stort sett ett måltid til dagen, det blir litt anderledes. Det funker ikke lenger, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, *Kat84* said:

Nå er det veldig snart tid for å komme seg til sengs. 
Jeg bestemte meg for å ha 30 minutter på trimsykkel før jeg skulle dusje, så der ble det 16 kilometer :)
Stakkars Sjef skjønte jo ingenting, så han stod der og vekslet mellom å kikke meg dumt i øynene og å følge pedalen med både blikket og hodet :lol: 

Når jeg har dusjet skal jeg ta med en kryssordbok i senga og kose meg litt med det frem til jeg nesten sovner. :) 

Ha ha ser det for meg!:D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pringlen skrev:

:D Den burde du ha sett komme...

Yep, er ikke sjokkert en milimeter :lol:

Gubben har rømt til barnets rom.og jeg har hypersnuppa med i senga,  satser på at hun går tom etterhvert.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, er ikke sjokkert en milimeter [emoji38]
Gubben har rømt til barnets rom.og jeg har hypersnuppa med i senga,  satser på at hun går tom etterhvert.  

Åå jeg føler med deg! Tror jeg hadde vært den som hadde rømt [emoji38] J var litt lei å legge idag, det er han alltid etter han kommer hjem fra samvær. Jeg og samboer byttet etter halvannen time og det tok 10 min da før han sovnet :aww: Følte det var dårlig gjort [emoji38]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SFX skrev:

Vel, noe av den bæsjen de spiser er i hagen, så jeg liker å være stødig i troen på at det er rådyr, ikke human :D

Man vet aldri... mange rare naboer vet du :aww: 

Sitat

Er det mulig å gå tur der, eller er det bare skiløyper?

Det er bare skiløyper ja, men de var ganske harde nå (litt i hardeste laget for min del - det var ikke sånn kjempegreit å ploge når Willy dro på som verst i bakkene eller inn mot et par løypekryss :aww:). 

Sitat

Jeg fikk årskort for allmenningen her oppe i julegave, men som en avveksling etter jobb kunne det jo vært kjekt å gå andre steder, når jeg likevel er i relativt nærheten.

Det var jo en smart julegave :). Det er bom opp til Budor også da, 60 kr pr passering om man ikke har kort :) 

9 timer siden, Jankaa skrev:

Har det enda ikke blitt startet en tråd for verdensutstillingen 2017, eller er jeg blitt blind? Skulle gjerne diskutert reiseruter med noen som er litt mer verdensvante enn meg selv. 

Det er jo nesten et år til :P Men det er vel ikke så mange reiseruter å vurdere? Det er bare til Tyskland liksom :aww:

På jobb igjen, og skal sitte i møte hele dagen. 

 

Edit: Er det for mye forlangt at folk sender en bekreftelse på at de har mottatt mail? Kjenner jeg bare blir mer og mer irritert når jeg sender/svarer på mailer både på jobb og andre steder når jeg ikke får noe svar fra de jeg "kommuniserer" med. Kan man ikke bare svare takk eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, *Kat84* skrev:

Jeg har jo glemt ut noe viktig! :o 
Gratulere med dagen, @Line! Og gratulere med overstått, @Snøfrost :)

 

10 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tror jeg har sagt det på FB, men uansett: Grattis med dagen @Line! Måtte lykken gro som gresset bak do!

 

9 timer siden, Christine skrev:

 

@Line Gratulerer med dagen! Og ang fôret du vant - jeg har brukt det siden lansering og er fornøyd så langt :) 

Tusen takk :ahappy: Ja, jeg har hørt mye bra om det foret - var derfor jeg gadd å delta i konkurransen :D 

Sovet godt i natt, og du så deilig med himla svær dyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Noen som har sett den nye Sherlock episodene ennå?

Dagen i dag er planlagt, nå må den bare gjennomføres:)

Var på trening i går etter jula, tjohei det synes både matmor og Prima var kult:banana:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Debbie skrev:

God morgen:)

Noen som har sett den nye Sherlock episodene ennå?

Dagen i dag er planlagt, nå må den bare gjennomføres:)

Var på trening i går etter jula, tjohei det synes både matmor og Prima var kult:banana:

 

Ja så den nye episoden igår :D gleder meg til resten av sesongen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snø ute, og det regner:getlost: Møkkavær!

 

Tror jeg kunne kverket det bikkje dyret. I perioder sliter han mye med dårlig mage, og da må ha gjerne ut noen netter på rad. Han har den siste tiden latet som at han er dårlig i magen bare for å gå ut å tisse og få spist litt mer mat. Det er ikke OK når klokken er 3-5 om nettene:sint_01: 

Vi har jo inngjerdet hage som gjør at vi bare kan åpne verandadøren så er han ute og jeg kan stå igjen inne. Så har egentlig ikke fått sett ordentlig hva han driver med. I natt derimot, så fikk jeg sett fordi det er snø ute og det da er lysere. Drittsekken tisset og så løp han noen gledesrunder, når han så kom inn så ville han ha mat:gaah: Det skal sies at han har spist det han skal ha om dagen, ikke minst det han vil ha (han lot være å spise opp kveldsmaten sin).

Nei, fra nå av så må jeg bli streng med dritten :aww: Å stå opp nesten hver natt i 3-4 uker er ikke ok når man ikke har små barn :aww: Jeg har liksom hatt en mistanke om hva som skjer, men nå vet jeg :thumbsdown:

Prosjekt, ta tilbake natten begynner i natt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og gjesper litt, jeg klarte ikke å surre meg i seng i tide i går... Men det ble en god morgen, hvor jeg både rakk å spise frokost og sminka ble bedre enn ever, så denne dagen rocker sokkene lell.

I hvert fall om en ser bort fra en halvtime med panikk i morges. Jeg skulle rense øret til Foenix med Otodine, og mens jeg masserer dette nedover øregangen ser jeg at plastikktuten på flaska er borte! Jeg leter og leter på gulvet, men finner den ikke. Fram med sterk hodelykt for å se mellom kjøleskap og skap, i sprekker og under kanter. Ingen tut å se. Så da blir den åpenbare løsningen at jeg må ha klart å miste tuten oppi øret til Foenix, så jeg forsøker å se etter den der. Good luck with that... Prøver å kjenne etter om det er et fremmedlegeme der, og lurer på om det er seriøst mulig å massere en plastikktutt langt innover øret på en hund. Tenker at dette blir pinlig å ringe veterinær om. Jeg tar en pause i letingen for å spise frokost, i håp om at jeg vil se kjøkkenet med "nye øyne" etter en stund. Leter igjen på gulvet, uten å finne noe. Banner for meg selv, og må bare gjøre meg klar for å dra på jobb. Plasserer hunder der de skal være, fyller på vann, griper veska for å dra - og da triller tutten fram, den hadde på et eller annet vis havnet oppå veska. Jeg skjønner ingenting, men godt for alt som dukker opp alle andre steder enn i øret til bikkja :D 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
16 minutter siden, Snoffe skrev:

Det er snø ute, og det regner:getlost: Møkkavær!

 

Tror jeg kunne kverket det bikkje dyret. I perioder sliter han mye med dårlig mage, og da må ha gjerne ut noen netter på rad. Han har den siste tiden latet som at han er dårlig i magen bare for å gå ut å tisse og få spist litt mer mat. Det er ikke OK når klokken er 3-5 om nettene:sint_01: 

Vi har jo inngjerdet hage som gjør at vi bare kan åpne verandadøren så er han ute og jeg kan stå igjen inne. Så har egentlig ikke fått sett ordentlig hva han driver med. I natt derimot, så fikk jeg sett fordi det er snø ute og det da er lysere. Drittsekken tisset og så løp han noen gledesrunder, når han så kom inn så ville han ha mat:gaah: Det skal sies at han har spist det han skal ha om dagen, ikke minst det han vil ha (han lot være å spise opp kveldsmaten sin).

Nei, fra nå av så må jeg bli streng med dritten :aww: Å stå opp nesten hver natt i 3-4 uker er ikke ok når man ikke har små barn :aww: Jeg har liksom hatt en mistanke om hva som skjer, men nå vet jeg :thumbsdown:

Prosjekt, ta tilbake natten begynner i natt :aww: 

Haha, en luring han der.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg venter på oppdatering fra papsen, og synes han kunne sendt en melding til meg på morgenkvisten om hvordan han hadde det. Han har fått streng beskjed om å holde meg oppdatert, men det kan godt hende jeg ikke hører noe før han sitter godt plantet hjemme i sofaen sin. Håper ikke det er noe mer som skal plage han fremover, han har allerede to lidelser fra før av å slite med, liksom. 

Prosjektet i dag er strøk to på skapet, det er litt av en jobb. Men, det visste jeg, og det er helt greit så lekkert som det blir.

Bizi skal få løpe løs i lysløypa i dag, ikke mye som minner om skiføre der, så vi kommer ikke til å møte noen andre enn kanskje en turgåer. Det er ikke så ofte det heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg på hva jeg skal ta meg til etter jobb med hundene ettersom vi ikke kan gå så veldig lang tur. Blaze haltet fremdeles i morges, så det er vel ikke helt greit gjort å dra han med seg da, men en liten runde med innlagt pølsesøk kanskje? Jeg får altfor mye fritid jeg når dagens tur utgår fra timeplanen :icon_redface:

Nuh lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
10 timer siden, enna skrev:

Ha ha ser det for meg!:D:lol:

Jeg måtte bli streng og heve stemmen litt til slutt. Han var så fascinert av det her at jeg endte med å dunke kneet opp i haka hans gang på gang :lol: 

I dag tenker jeg blir dagen jeg er effektiv. Skulle egentlig være det i går også, men når det er fornuftige ting å gjøre så er det jo ikke noe gøy. Og da blir det ikke gjort :icon_redface: 

Lang tur skal det i hvert fall bli i dag. Nå er det 6,5 grader her, og all is og snø er borte. Så da er det tid for å ta igjen det tapte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...