Gå til innhold
Hundesonen.no

Secret Santa 2016 Ønskelistetråden


SFX
 Share

Recommended Posts

På 2.11.2016 at 8:24 AM, Siri skrev:

Tenkte jeg også :lol: Jeg er såååå dårlig til å finne på ting :lol: 

Men jeg er veldig glad i sokker (str 38), alt av godis går ned på høykant (skjønt firkløver og annen sjokolade med nøtter er ikke sånn kjempepoppis, bortsett fra Fruktnøtt - den har rosiner. Alt med rosiner er bra :lol:). 

Hundene liker alt, spiser alt - og elsker små gummidyr med pip. Hårstrikk trenger de også alltids, gjerne i knæsje farger :D

Vi blir nok glade for det meste, vi, men sminketing, neglelakk og sånt er bortkasta altså. Sånt bruker ingen av oss :aww:

Må legge til at jeg ikke drikker noe særlig te, men kaffegreier er helt innafor :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her skriver dere ønskeliste for Secret Santa 2016. Ønskelister gjør det enklere å finne noe som passer for Secret Santa å gi, framfor skivebom og helt uegnet gave - for eksempel julemarsipan til

Blir artig å lese her fremover

Vil du ha en briard????  

Jeg liker irriterende dumme ting som kan kjøpes på wish for slik og ingenting, så lenge det enten blir for dumt eller det er søtt. Jeg er også en skikkelig sjokolademums, ren melkesjokolademums - selv om jeg ikke burde være det. Jeg elsker alt som er rosa !
Hunden tar det meste, er det leker så dør det og er det mat, blir det spist. Kattepusene derimot er litt kresne, men baller er gøy!

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke gluten,melk,soya,egg så det er ganske utelukket somregel :lol:

Valpis og Ted tåler ikke kylling, ris, hvete osv. Rene snacks tåler hun. (Ted tåler alt men han får bare ting vaps tåler :) )

Jeg er alltid superfrossen og har 42/43/44 i sko størrelse. Hendene mine er større enn sånn dame pen størrelse. Jeg fryser så ull til hender og sokker er veldig kjekt.

Ellers eier jeg såvidt litt julepynt til huset :P

Liker også generelt skilt og pynteting også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ih, dette blir moro :D

Blir veldig, veldig glad for alt, men kan lage en liste så det blir litt lettere.
Ingen allergier, spiser alt av godteri (og alt annet). 
Hvis det skal være snacks til hundene så blir de veldig glad for naturtygg. 
Leker har de igrunn mer enn nok av, men hvis de skal få noe bør det være noe som tåler en 45kg makuleringsmaskin :D . 
Ting med gris eller marsvin på :D 
Strikkede selbuvotter til laaange fingre 
Veldig glad i pynteting, f.eks i sølv, bronse eller lys lilla
Julepynt, gjerne til å henge på tre 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg har bare lyst til å si at jeg egentlig ønsker meg noe som representerer senderen mer enn mine ønsker. Om det ble forståelig. Noe som er typisk deg liksom. :D

 

Hvis du blir nissen min skal du få gipsen min når jeg tar den av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Vil du ha en briard???? :lol::lol: 

Alltid! :wub: Bare sender den en snartur til Løten med gjevne mellomrom for pelsstell :aww: 

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Hvis du blir nissen min skal du få gipsen min når jeg tar den av :D

:lol: uhm... kanskje ørlite mindre ekkelt? :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Perfect Image skrev:

Hmm. Liker ikke smågodt, bare sjokolade og ikke glad i sjokolade tilsatt smak men glad i med feks nøtter, havsalt osv. Drikker ikke te, men elsker kaffe :) Glad i hjemmelagde ting, ullsokker, votter osv, men liker ikke sterke farger. Glad i jordfarger og pastel :) Glad i pynteting til hjemme, kan ikke få nok av det!

Umm, du er ikke påmeldt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er verken folk eller fe allergiske for noe som helst, men jeg liker ikke marsipan eller rosiner. Drikker ikke te eller kaffe.

Glad i å lese, og gjenbruk er helt fint. Bor i Finnmark så alt av varme ting er helt strålende, hehe. Brenner både telys og kubbelys.

Når det gjelder de firbente så er de glad i alt som kan spises og alt som kan lekes med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perfect Image skrev:


Hææ :(?2c15f3a9ac1a02dea9131a9236d440d6.jpg får ikke gått inn på pm fra Tapatalk nå men jeg meldte meg jo på:(

Den tråden var for å se an stemningen, så kom det ny tråd med regler og info om påmelding - vi må jo ha adressene for å få sendt ut pakker ;) Men som jeg svarte i hovedtråden - send meg en PM med info, så fikser vi dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra jeg fikk bli med til tross for somling av meg, og gleder meg til å få og gi hemmelig pakke :D

Jeg er også glad i å kose meg med snadder, både lakris, bamsemums, hjemmelaget og det meste annet :P Te og kaffe og kakao også. Hundene er også stort sett altetende, naturtygg er toppen! Leker likeså.

Ull er gull, det samme er hjemmelaget (spiselig/ikkespiselig).

En god skjønnlitterær bok som er ferdiglest (eller hundebok så klart).

Hundenes farger er grønn, orange, blå. 

Det var litt jeg kom på i farten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for glad i sjokolade og snop, spesielt karamell, helst myke. Ikke så veldig glad i ting med nøtter i. Drikker både kaffe, te og kakao.

Ull er gull, resirkulerte krimbøker også. 

Lady spiser alt, så lenge eieren husker å gi godbitene videre. :D Og så liker hun tyggebein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har gjort det vanskelig... jeg blir også veldig glad for sokker, gjerne vanlige svarte tynne sokker :) Jeg leser også mye, helst fantasy. Hører på mye rart, fra black metal til klassisk via Tom Waits, Nick Cave og Tori Amos. Av klassisk er jeg veldig glad i Dvoraks cellokonserter eller annet som er mørkt, mykt og melankolsk. Sånt er ofte å finne i billighyllene. Gjenbruk er også supert(kassettspiller har jeg ikke lenger :P)! Strikka ting har jeg nok av. Men om den uheldige har lyst å prøve å strikke gamasjer til Uno hadde det vært kult, de har billig refleksgarn på Europris :-) Sitter visstnok greit med ribbestrikk oppe og nede! Han er ca 10 cm i omkrets nede og 12-14 oppe, kanskje 15-16 på bakbena. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg være grei, og ønske noe til vovvene. De er mange, så tyggeting er dumt, hvis ikke det er 10 stk.... Men barna ønsker seg leker som tåler deng. Og så ønsker de seg go'biter som holder seg bra om de ligger ute i luft (tørkede ting)

Ellers liker vi lys og sånn, ikke sminke og dill. Alt spiselig er fint, ikke kaffegreier, for det har jeg sluttet med. Men te er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg klistremerker til planleggingsboka mi (Passion Planner). F.eks stiler som dette, dette, dette og dette. Er koselig med klistremerker sånn generelt også :) Penn og tusjer er også noe jeg bruker en del av.

Ellers er jeg glad i kaffe og te, særlig Yogitea. Mørk sjokolade er også populært. Sokker/strømper og hansker/votter trengs. Bruker str 36/37 og har ganske små hender. Øredobber og sminke bruker jeg ikke. Ei godt lest bok vil også falle i smak! Jeg liker særlig fantasy og krim. Man kan jo aldri få for mange bøker :D

Jeg har en del matvareintoleranser, så det er greit å holde seg til kun mørk sjokolade om det blir noe spiselig. 

Eine og Max spiser det meste :)   

Gleder meg til å få pakke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...