Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Siri skrev:

 

Her tror jeg ikke det er noe valg for tida... det er speilhålke på vegene rundt her, så da MÅ vi gå i skogen. Ikke at det er noe feil med det altså, men om det skal bli nogen lunde lengde på turen, så MÅ vi utpå noen veger også, og da er det jo fare for både forknytte og forstrekte muskler på hundene (det passer jo ikke inn nå før vi skal på Dogs4All...). 

 

Det er i bakhodet mitt og, det er så kjipern hvis de sklir på isen og strekker noe.... Og det er ikke bra for ryggen hennes og gå og spenne seg på holka heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jeg aner ikke hva som skjedde :lol: jeg pleier jo egentlig ikke å bry meg, for jeg tenker at hvis folk er dum nok til å tro på det der, så får de nesten bare det.. :P men det var plutselig henvist til paragrafer osv. Akkurat slik folk liker å få trykt i trynet liksom :lol: det har sikkert noe med at Finn-folka klarte å trykke på "du tar feil nå"-knappen min :lol: 

Høres ut som meg det der, når jeg blir skikkelig provosert av noe. Det er utrolig hvilke paragrafer jeg kan finne fram på kort tid da altså - ikke minst blir jeg ganske oppfinnsom på argumentasjonsfronten :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Det er i bakhodet mitt og, det er så kjipern hvis de sklir på isen og strekker noe.... Og det er ikke bra for ryggen hennes og gå og spenne seg på holka heller :P 

Ja, det er jo himla kjedelig om noe skjer så tett opptil :) Her blir det nok å tråkle skogen på kryss og tvers tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Krutsi skrev:

Oh, da har de sikkert gjort noe feil :aww::lol: neida, bra du blir tatt vare på! 

:lol: Nei, jeg tror ikke det denne gangen :P Det er fordi jeg har ligget i over 14 dager (16 i dag, faktisk), da ble det plutselig behov for å snakke med sosionom, ernæringsfysiolog, prest og det som verre er :P 

10 minutter siden, Siri skrev:

Du er oppgradert til slik 6-stjerners pasient, du :D 
Men det er jo bra de vil beholde deg så lenge som mulig, tenker jeg, sånn at de ikke sender deg hjem før du burde... Håper formen begynner å bli myyyyye bedre nå!!! 

Jah, luksuspasienten meg :ahappy: 
Jeg tenker jo at det sikkert er en grunn til at de vil jeg skal være her 2-3 dager til, men jeg skjønner ikke hvorfor :P Jeg spiser til alle måltider, jeg steller meg stort sett selv, jeg er oppe og går opptil flere ganger om dagen, jeg henter maten min sjøl og rydder opp etter meg sjøl, og alle prøver og verdier er fine, så jeg syns jo jeg burde få dra hjem. Det er ordna hjemmesykepleie til sårskift, og det var den ene baugen jeg hadde mot å dra hjem, så i dag er jeg bare litt utålmodig :aww: 

Men skal man se på formen, så burde jeg vel bare være glad til at jeg ikke må hjem i dag, jeg har gått meg en runde nå og ble helt gjennomsvett og skjelven i beina :lol: Noen har stjålet prekestolen min også, men det er kanskje like greit å avvenne seg å gå med den før man drar hjem.. hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Siri skrev:

Ja, det er jo himla kjedelig om noe skjer så tett opptil :) Her blir det nok å tråkle skogen på kryss og tvers tror jeg. 

Jeg har bestemt meg for det jeg og, for det var ikke noe sjakktrekk å skli rundt på gårdsplassen i slippers når jeg skulle hente mer vom :lol:

Vigdis spiste yoghurtboks lokket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Stine skrev:

Nei, da kan det noen ganger bli litt mye snørr og tårer, og sjokolade... :lol:

Jeg fatter og begriper ikke horfor ikke folk kan være litt blide!? Tenk så mye bedre både dagen dems og dagen til de rundt dem blir hvis man smiler litt!

Bikkjene så en skjære i hage som tydeligvis ikke fikk lov til å være der, så nå løper de som noen idioter rundt der og leiter etter den...

Anngående halsbånd så har vi aldri på det inne, kunne faktisk ikke falle meg inn å ha det på.

Ikke glem sår nese, og slitent hode :lol: 

5 minutter siden, Ozzy skrev:

Akkurat nå har jeg sittet og sniktitta på folk jeg hang med på ungdomsskolen, egentlig ganske gøy. :lol:  Facebook er artig sånn :P

Elsker å snike på folk jeg har gått i klasse med :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Krutsi skrev:

Oh, da har de sikkert gjort noe feil :aww::lol: neida, bra du blir tatt vare på! 

----

ellers så rapporterte jeg orkidé-annonsen i går på Finn, og så fikk svar fra Finn at de kunne ikke se noe feil med annonsen. Så først svaret jeg fint at de kunne jo ringe NKK og høre hva de sa om det temaet osv. Men fikk til svar at de fulgte kun norsk lov og evt restriksjoner fra MT. Så plutselig var det sendt en litt lengre Mail om en viss forklaring av markedsføringsloven, villedende markedsføring osv. Ikke fikk jeg noe mer svar fra de heller :whistle: 

Jeg gjor det samme og påpekte bla at det er falsk markedføring ved å skrive at hunden ikke FLASSER. Alt med hud flasser... + annet piss :P  Fikk vel noe tilbake om ta kontakt mattilsynet blablabla (noe standard greier) og brått var den borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Man kaster vel ikke slike ting i do, gjør man vel :o ? 

Jeg blir bare litt sånn entusiastisk inni meg, jeg da, det er nok ingen som helt ser at jeg "tar av" nei :lol: Men jeg får jo gledesilinger i magen av slike småting - det holder det :lol: 

Når du får melding fra venninne kl 04:40 om at hun sitter i senga og drikker dagens første kaffe.... :o 

Det er altforlite entusiasme i verden :aww:  

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

:lol: Nei, jeg tror ikke det denne gangen :P Det er fordi jeg har ligget i over 14 dager (16 i dag, faktisk), da ble det plutselig behov for å snakke med sosionom, ernæringsfysiolog, prest og det som verre er :P 

Jah, luksuspasienten meg :ahappy: 
Jeg tenker jo at det sikkert er en grunn til at de vil jeg skal være her 2-3 dager til, men jeg skjønner ikke hvorfor :P Jeg spiser til alle måltider, jeg steller meg stort sett selv, jeg er oppe og går opptil flere ganger om dagen, jeg henter maten min sjøl og rydder opp etter meg sjøl, og alle prøver og verdier er fine, så jeg syns jo jeg burde få dra hjem. Det er ordna hjemmesykepleie til sårskift, og det var den ene baugen jeg hadde mot å dra hjem, så i dag er jeg bare litt utålmodig :aww: 

Men skal man se på formen, så burde jeg vel bare være glad til at jeg ikke må hjem i dag, jeg har gått meg en runde nå og ble helt gjennomsvett og skjelven i beina :lol: Noen har stjålet prekestolen min også, men det er kanskje like greit å avvenne seg å gå med den før man drar hjem.. hehe 

 

49 minutter siden, Stine skrev:

Jeg har bestemt meg for det jeg og, for det var ikke noe sjakktrekk å skli rundt på gårdsplassen i slippers når jeg skulle hente mer vom :lol:

Man tuller ikke med Dogs4All nei :lol: 

11 minutter siden, Raksha skrev:

Det er altforlite entusiasme i verden :aww:  

:jump::bananas::hyper::devilbanana::punk::icon_clapping::cheerleader::blissysmile:
Sånn??? :D 

5 minutter siden, Line skrev:

Jeg derimot, synes dere var alt for kjappe med å rapportere den annonsen :aww: 

Nysgjerrigper :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

:lol: Nei, jeg tror ikke det denne gangen :P Det er fordi jeg har ligget i over 14 dager (16 i dag, faktisk), da ble det plutselig behov for å snakke med sosionom, ernæringsfysiolog, prest og det som verre er :P 

Jah, luksuspasienten meg :ahappy: 
Jeg tenker jo at det sikkert er en grunn til at de vil jeg skal være her 2-3 dager til, men jeg skjønner ikke hvorfor :P Jeg spiser til alle måltider, jeg steller meg stort sett selv, jeg er oppe og går opptil flere ganger om dagen, jeg henter maten min sjøl og rydder opp etter meg sjøl, og alle prøver og verdier er fine, så jeg syns jo jeg burde få dra hjem. Det er ordna hjemmesykepleie til sårskift, og det var den ene baugen jeg hadde mot å dra hjem, så i dag er jeg bare litt utålmodig :aww: 

Men skal man se på formen, så burde jeg vel bare være glad til at jeg ikke må hjem i dag, jeg har gått meg en runde nå og ble helt gjennomsvett og skjelven i beina :lol: Noen har stjålet prekestolen min også, men det er kanskje like greit å avvenne seg å gå med den før man drar hjem.. hehe 

Det kan vel ha noe med at du strengt tatt burde vært innlagt lenge før de klarte å finne ut av hva som var feil på tross av alle muligheten de hadde til å se det, så nå må de kjøre en sjarmoffensiv som sikrer at du føler deg så ivaretatt at du glemmer litt av rotet deres :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg finne noen ok klær å ha på meg, som passer til følgende:

a) Møte for å signere arbeidsavtale der hvor jeg får praksisplass fra og med neste uke

b) Lang tur med hundene

c) Lydighetstrening med hundene

Råssssa Stormberg foresvever meg som lite profesjonelt å dundre fram i, jeg vil jobbe noen uker før jeg vurderer å slappe av med kleskoden, kjenner jeg. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Nå skal jeg finne noen ok klær å ha på meg, som passer til følgende:

a) Møte for å signere arbeidsavtale der hvor jeg får praksisplass fra og med neste uke

b) Lang tur med hundene

c) Lydighetstrening med hundene

Råssssa Stormberg foresvever meg som lite profesjonelt å dundre fram i, jeg vil jobbe noen uker før jeg vurderer å slappe av med kleskoden, kjenner jeg. 

Ta med skifte i bilen og gå innom en bensinstasjon :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pixie skrev:

Det kan vel ha noe med at du strengt tatt burde vært innlagt lenge før de klarte å finne ut av hva som var feil på tross av alle muligheten de hadde til å se det, så nå må de kjøre en sjarmoffensiv som sikrer at du føler deg så ivaretatt at du glemmer litt av rotet deres :getlost:

Hæ? Nei, jeg tror det er noe alle langtidspasienter får :) Det er ikke Ahus som burde ha sett noe heller, det er Ullevål :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Raksha skrev:

Aaah :ahappy:  Nå kan jeg dø lykkelig :D

Puhhhhh :D 

1 time siden, 2ne skrev:

:lol: Nei, jeg tror ikke det denne gangen :P Det er fordi jeg har ligget i over 14 dager (16 i dag, faktisk), da ble det plutselig behov for å snakke med sosionom, ernæringsfysiolog, prest og det som verre er :P 

Jah, luksuspasienten meg :ahappy: 
Jeg tenker jo at det sikkert er en grunn til at de vil jeg skal være her 2-3 dager til, men jeg skjønner ikke hvorfor :P Jeg spiser til alle måltider, jeg steller meg stort sett selv, jeg er oppe og går opptil flere ganger om dagen, jeg henter maten min sjøl og rydder opp etter meg sjøl, og alle prøver og verdier er fine, så jeg syns jo jeg burde få dra hjem. Det er ordna hjemmesykepleie til sårskift, og det var den ene baugen jeg hadde mot å dra hjem, så i dag er jeg bare litt utålmodig :aww: 

Men skal man se på formen, så burde jeg vel bare være glad til at jeg ikke må hjem i dag, jeg har gått meg en runde nå og ble helt gjennomsvett og skjelven i beina :lol: Noen har stjålet prekestolen min også, men det er kanskje like greit å avvenne seg å gå med den før man drar hjem.. hehe 

Prest til og med :o Tipper du har godt av å få være der så lenge som mulig, jeg... :) 

6 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg løser alle dine problemer :lol: (skal starte en 800 nummer tjeneste jeg)

Lukrativt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å dra det til en halvannen time baki her :D Tuva fikk til og med gå løs, måtte bare koble henne 2 ganger, 1 gangen kom hun ikke når jeg ropte på henne 1 gang, 2 gangen fikk hun vilt i nesa,det gjorde de 2 andre og så da måtte alle 3 i bånd og det var lurt for plutselig hoppa det en hare foran oss :sleep:

Nå har de fått beskjed om å ligge å tørke litt foran peisen som jeg har fyrt i for dems skyld, hvem holder på å dø på seg for å få en sånn beskjed!? Djeez, dramaqueens.... Trym har emigrert til kjøkkenet, mens Tuva har klatret opp i senga si, Vigdis sitter på rumpa på puta foran peisen og dør.De elsker å ligge der liksom, men da må det visst være frivillig :P Jeg gidder ikke våt hund opp i sofaen som var nyvaska i går!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...